Ok takk. Ja er vell nokså vanligJeg var skikkelig plaget med soppinfeksjon med nr 3, hadde vell 3-4 ganger i løpet av svangerskapettok bare canesten vaginal pille og krem, etter råd fra apoteket, canesten er helt trygt i hele svangerskapet
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok takk. Ja er vell nokså vanligJeg var skikkelig plaget med soppinfeksjon med nr 3, hadde vell 3-4 ganger i løpet av svangerskapettok bare canesten vaginal pille og krem, etter råd fra apoteket, canesten er helt trygt i hele svangerskapet
![]()
Aah, da så. Masse lykke til imorgenNei, jeg hadde VELDIG kraftige smerter tidligere som legen ville jeg skulle sjekke opp I for sikkerhetsskyld, hun trodde alt skulle være greit da siden de er blitt mindre, men var bedre å være på den sikre siden.

Ja, spiller ingen rolle, jeg har brukt dagskuren bareOk takk. Ja er vell nokså vanligSamme om det er en dagskur eller den på flere dager? Har en på 500mg.

Jeg har det også sånn. Mistet i fjor. Blir litt stressa med engang symptomene forsvinner litt. Tror det er helt normalt, og bare morsinstinkt som kicker innJeg har hatt skikkelig angst de siste dagene for om det er noe galt selv om kroppen ikke har gitt noen signaler om det. Det er bare som om jeg tenker at det er for godt til å være sant at vi skal ha to små.
Jeg har de samme symptomene som før (kanskje bare litt mindre kvalm de siste dagene). Jeg har hatt mareritt om at jeg har blødd masse og våknet helt i panikk. Vi har bestilt ny TUL 9+6 før vi bestemmer oss for NIPT, men det er over en uke til. Tror det bare handler om at jeg er så redd for å miste igjen, men forventet ikke at denne knekken skulle komme nå. Hvordan får dere andre tiden til å gå fra TUL til OTUL? Jeg prøver å fortelle meg selv at jeg ikke kan kontrollere hva som skjer, og prøver å la være å stresse, for det er ikke bra for kroppen og de små.![]()
Har det helt likt. Var på TUL 7+0 liksom. Så skal jeg vente helt til 12+3 liksom. Helt til 22 mai. Jeg har jo nesten ikke noe symptomer lenger. Null niks. Føler meg grei, bortsett fra at jeg er trøtt og sliten? Men det kan jo også være pga d vitaminmangelJeg har hatt skikkelig angst de siste dagene for om det er noe galt selv om kroppen ikke har gitt noen signaler om det. Det er bare som om jeg tenker at det er for godt til å være sant at vi skal ha to små.
Jeg har de samme symptomene som før (kanskje bare litt mindre kvalm de siste dagene). Jeg har hatt mareritt om at jeg har blødd masse og våknet helt i panikk. Vi har bestilt ny TUL 9+6 før vi bestemmer oss for NIPT, men det er over en uke til. Tror det bare handler om at jeg er så redd for å miste igjen, men forventet ikke at denne knekken skulle komme nå. Hvordan får dere andre tiden til å gå fra TUL til OTUL? Jeg prøver å fortelle meg selv at jeg ikke kan kontrollere hva som skjer, og prøver å la være å stresse, for det er ikke bra for kroppen og de små.![]()

hadde glemt hvor kjip den kvalmegardina som henger der konstant er. Skikkelig konsentrasjonstyv.Be om kvalmestillende tabletter fra legen. Forrige svangerskap veide jeg også 47 kg og pga kvalme og oppkast gikk jeg ned til 43.. alt sto bra til med lille i magen, men jeg ble garantert dårligere av å gå ned i vekt. Visste ikke om og fikk ikke kvalmestillende den gang. Så gjør det6 uker på vei i dag og kvalmen startet for fullt! Kvalm hele tiden og kaster opp. Jeg veier bare 47kg så jeg har ikke akkurat så mye å gå på når det kommer til å gå ned i vekt. Noen som har noen tips for å bli kvitt denne kvalmen? Eller noe mat som er lett å få i seg, som ikke kommer opp igjen med en gang
skal sies at til tross for min lave vekt (gikk opp til 57 kg til slutt da) så fikk jeg en unge på over 4 kg

Jeg har hatt blødninger/brun utflod i 13 dager nå. Fikk tidlig ultralyd når jeg hadde hatt det i 5 dager. Men det var planlagt pga ivf og de fant hjerteaktivitet. Spurt legen om henvisning til gynekolog siden blødningen ikke stopper. Men legen min mener det ikke er nødvendig, bare måler hcg jevnlig. Har derfor selv valgt å bestille gynekologisk time privat, men det er bare pga jeg er bekymret siden jeg fortsatt blør.Dere som har hatt blødninger tidlig i svangerskap har dere fått tidlig ultralyd? Eller bare venter dere til otul? Har hatt to MA tidligere og litt rosa utflod og en del brunt idag…. Har kun hatt små blødninger med de andre MA og da har ikke legen ville henvist meg til ultralyd kun målt hcg men den har da doblet seg som den skal… så litt rådvill hva jeg skal gjøre litt langt og reise for meg for å ta ny ultralyd privat…

ferske rundstykker med skinke har funket for meg å spise fant jeg ut i går, så det var godt. Så slitsomt når man også blir kvalm av å være sulten.. ond sirkel
Puppene er ømme til en nytt nivå idag, vondt å reise seg og kjenne di tynger veldig
Blei så ille til slutt av samboeren min bare ga meg en klem og sa han var glad i meg. Jeg har klart å krangle som en liten unge med dattera mi på 8 år, så ille at jeg til slutt måtte beklage den barnslige oppførselen min. Og samboeren min irriterer meg helt uten grunn. Nå sitter jeg å lurer på om det har klikka for meg og det verste er at jeg klarer faktisk ikke ta meg sammen engang før tårene kommer