Symptomer?

Klumpen2018

Forumet er livet
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Merker dere noen symptomer ennå?
Oppdater gjerne med symptomer etter hvert som de dukker opp :happy:

Så langt har jeg en del av mine vanlige dpo-symptomer, som at jeg er trøtt (sovner på sofaen hver kveld), fryser, og et lett press i livmorområdet.

Men jeg har også treg mage, er litt smålig uvel av og på, tørster veldig mye og har fått kviser i ansiktet. Det er uvanlig for meg.

Er 3+2 i dag.

Ekstremt ømme pupper, det merket jeg på søndag 9 dpo. Jeg har hatt litt løs mage faktisk i dag, men det går omgangssyke i barnehagen jeg jobber i. :p ellers i dpo land har jeg vært hard. Jeg er veldig tørst, men har dia 1 så tørster alltid med blodsukker over 10.
jeg har fått masse overskudd. Ikke trøtt lenger :)
Også har jeg super mye luft i magen. Den står ut. Ser ut som om jeg er 7 mnd på vei :p

*Fikk voldsom diaré 4dpo(det får jeg én dag mellom 4dpo-8dpo når jeg er preggy)
*Ømme pupper merket jeg 6 dpo
*Fått tynnere spytt, og økt mengde. Slik det er rett før en kaster opp. Så må ofte svelge unna:-/
*Mer tissetrengt
* Økt trøtthet
*craver tyrkisk pepper is, og aldri spist det før jeg var 6 dpo :hilarious: Bare måtte ha det:hilarious:
*sånn oppfylt nederst i magen
*Gassy
* Syke, syke drømmer

Tisser i ett sett! Og craver "ost" (vegansk variant, jeg har melkeallergi).

superømme struttepupper var mitt første symptom før skygger på test. Så fryser jeg og er litt trøttere enn vanlig.

Litt mer trøtt, tynnere spytt, ligamentstrekk, økt lyst på søtsaker og craver tyrkisk pepper is :hilarious:

Jeg har flere symptomer nå enn ved min kjemiske og MA. Umiddelbart tenker jeg at dette må være et godt tegn. Denne gangen har jeg treg mage og stikkinger i livmor.

Har alltid vært veldig kvalm i første trimester, men ikke før fra ca uke 6. Med jenta mi kom kvalmen tilbake i tredje trimester. Ikke med gutten min.

Jeg er så sulten! Heeeele tiden :bag: :gen045

4+3 idag og symptomene kom for fult for vel en uke siden. Humørsvingninger så det synger etter, kvalm, følsom nese og pupper ømme som dagen e lang :laughing002

4+2 og reagerer litt på lukter nå, som begynner å trigge brekkningsrefleksen:-/

4+0 i dag. Jeg drømmer mye rart, hver eneste natt, og får "aldri" sove lenger enn til kl 05... Venter på kvalmen. Regner med den kommer :p

4+3/17DPO og jeg fryyyser..

Ømme pupper, trøtt, oppblåst, tørst, halsbrann, fryser, treg mage, murringer i magen og humørsvigninger.. Men går på cyclogest også. Så noe kan være bivirkninger av den.

Jeg også er veldig kvalm på morningen. Men det går seg til;) ømme pupper og ligamentsmerter ;) sånn går no dagene;)

Hormonell? Jeg? Neei... Helt vanlig å sitte på gulvet og grine fordi en ikke klarer å finne ut hvor mange gryter en trenger til middagen, vel? :bag:

Har fått utrolig træg mage.. Kjenner på en del smerte i korsryggen og en del murringer/stikkinger foran. Blir fort svimmel og fryser veldig på kveldene.

Jeg har vondt i korsryggen og hatt en del vondt i hodet, er hard i magen, merker litt press og stikkinger nederst i magen, tisser oftere og brystene er ømme. Mye symptomer til å være så tidlig, syns jeg:happy090

El smertene mine gikk liksom aldri over. Fortsatt med murring, stikk og strekk nede i magen. Litt på sia av Lår og korsrygg. Skjønte at det måtte være noe, siden murringene aldri stoppa liksom.
Utrolig trøtt. Uvanlig trøtt og utslitt. Og ikke direkte kjempeømme pupper, men mer sånn harde?? Hodeverk . Fryser. Tisse ofte
Venter bare på kvalmen skal komme :oops:

Back
Topp