KriseKris
Andre møte med forumet
Begynte ganske tidlig men uvitende om at det var graviditet. Første symptom var ekstrem trøtthet og det vedvarer enda. Er 4+6 i dag.
Dagen før positiv test og som gjorde at jeg «visste» var en intens brenning i nipplene og brystene. Kjørte bil men måtte stoppe å ta av meg alt på overkroppen og kjøre uten
Så kommer det tidvis kvalme. Forhøyet luktesans. Tett i nesa. Myyye ligamentsmerter. Noe cravings. Hodepine og nakkevondt også men det er nok bare stress.
Dagen før positiv test og som gjorde at jeg «visste» var en intens brenning i nipplene og brystene. Kjørte bil men måtte stoppe å ta av meg alt på overkroppen og kjøre uten
Så kommer det tidvis kvalme. Forhøyet luktesans. Tett i nesa. Myyye ligamentsmerter. Noe cravings. Hodepine og nakkevondt også men det er nok bare stress.
har hatt spontan abort 2 ganger siden juli i fjord så er vel litt ekstra redd

Kvalmen og migrene tar helt knekken på meg om kvelden. Etter flere dager med praksis er jeg helt ferdig på ettermiddagene/ kveldene. Kvalmen blir verre for hver dag som går. Mat byr meg helt i mot. Og hormonene spiller mye inn på humøret.. Spennende å se hvordan symptomene blir etter første trimester