Frukt
Andre møte med forumet
Å herregud æ og .Fått skikkelig hodepine til kvelden i dag.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å herregud æ og .Fått skikkelig hodepine til kvelden i dag.![]()
Det har jeg hatt ei stund nå. Er 7+0 i dag. Det hjelper å spise et par Love HeartsHar begynt å få sure oppstøt av og til.. Er ikke det litt vel tidlig?![]()
Ja, ofte!Er det flere med murringer/strekninger over skambein og ved kantene på livmor?
Puh! Hadde det i januar også med SA'en, så håper det ikke er et dårlig tegn. Det er tidvis ilinger på innside lår ogsåJa, ofte!

Jeg fikk positiv test 3+2 og har hatt småblødninger siden 3+4. Testene mine har steget fint hele veien og i dag er jeg 4+3 og småblør enda. Psykisk terror deluxe.Kraftige mensmurringer og en del friskt blod. Så dette kjennes ikke bra. 4+0 i dag og positiv test.

Litt slitsom ja, føler ikke dette er noe småblødninger dessverre, meeen kan jo være et lite håp endaJeg fikk positiv test 3+2 og har hatt småblødninger siden 3+4. Testene mine har steget fint hele veien og i dag er jeg 4+3 og småblør enda. Psykisk terror deluxe.
Så er roligere nå enn i starten.![]()
Jeg håper for degLitt slitsom ja, føler ikke dette er noe småblødninger dessverre, meeen kan jo være et lite håp enda![]()

Heeelt motsatt fra forrige gang med min første. Da kunne jeg ikke tenke på annet og jeg var STUPTRØTT heeeeele tiden. Nå klarer jeg å jobbe 100% og gi 100% også. Kjenner på en skikkelig mestringsfølelse for det ettersom jeg følte meg så ubrukelig forrige gang. Men er jo bare 4+4 så vi får se hvordan det blir fremover da
Så deilig å føle på!Merker ikke så mye til graviditeten denne gangen (foreløpig) og glemmer faktisk av at jeg er gravidHeeelt motsatt fra forrige gang med min første. Da kunne jeg ikke tenke på annet og jeg var STUPTRØTT heeeeele tiden. Nå klarer jeg å jobbe 100% og gi 100% også. Kjenner på en skikkelig mestringsfølelse for det ettersom jeg følte meg så ubrukelig forrige gang. Men er jo bare 4+4 så vi får se hvordan det blir fremover da
![]()
Alltid godt å slippe og være dårlig! 
Ah, det er så plagsomt!!!HodepineVar mye plaget av hodepine og migrene i første svangerskap, håper virkelig jeg slipper unna denne gangen og at det bare en nygravidhodepine
![]()
Håper du slipper unna ja!!
Og svie/trykk i korsryggen? Nå ble jeg nervøs igjen..Flere med stikkinger i lysken/livmor-området. Og nesten menslignende murringer?Og svie/trykk i korsryggen? Nå ble jeg nervøs igjen..

For å sjekke om mensen har kommet?Jepp, kjennes ut som mensen skal komme hele tiden. Flyr mye på do![]()
I tilefellet; samme her! 
For å sjekke om mensen har kommet?I tilefellet; samme her!
![]()