Symptomer

Er det flere med murringer/strekninger over skambein og ved kantene på livmor?

Puh! Hadde det i januar også med SA'en, så håper det ikke er et dårlig tegn. Det er tidvis ilinger på innside lår også :) Det er flere år siden jeg bærte frem førstemann og jeg kan ikke erindre slike strekk/murringer fra det svangerskapet :)

Brakk meg mens jeg stekte egg til frokost. Gledet meg likevel til å spise etterpå da :hilarious: også er jeg fryktelig lettrørt og følsom

Merker ikke så mye til graviditeten denne gangen (foreløpig) og glemmer faktisk av at jeg er gravid :hilarious: Heeelt motsatt fra forrige gang med min første. Da kunne jeg ikke tenke på annet og jeg var STUPTRØTT heeeeele tiden. Nå klarer jeg å jobbe 100% og gi 100% også. Kjenner på en skikkelig mestringsfølelse for det ettersom jeg følte meg så ubrukelig forrige gang. Men er jo bare 4+4 så vi får se hvordan det blir fremover da:joyful:

Merker ikke så mye til graviditeten denne gangen (foreløpig) og glemmer faktisk av at jeg er gravid :hilarious: Heeelt motsatt fra forrige gang med min første. Da kunne jeg ikke tenke på annet og jeg var STUPTRØTT heeeeele tiden. Nå klarer jeg å jobbe 100% og gi 100% også. Kjenner på en skikkelig mestringsfølelse for det ettersom jeg følte meg så ubrukelig forrige gang. Men er jo bare 4+4 så vi får se hvordan det blir fremover da:joyful:
Så deilig å føle på! :love017 Alltid godt å slippe og være dårlig! :Heartred

Hodepine:arghh: Var mye plaget av hodepine og migrene i første svangerskap, håper virkelig jeg slipper unna denne gangen og at det bare en nygravidhodepine:bag:

Flere med stikkinger i lysken/livmor-området. Og nesten menslignende murringer? :nailbiting: Og svie/trykk i korsryggen? Nå ble jeg nervøs igjen..

Back
Topp