Symptomer?

Luft i magen, småmurringer i magen som kommer og går, null matlyst, problemer med å holde blodsukkeret stabilt (er type 1 diabetiker), trøtt, konsentrasjonsvansker, blir fort svimmel

Veldig uggen hele dagen, sliten, trøtt og lite konsentrasjon på jobben. Godt det snart er ferie!

Ugg håper du slipper lettere unna denne gangen, selv om symptomer er betryggende å ha nå så kan de gjerne stoppe før uke 20, spesielt kvalme og bekkensmerter :hungover:
Sant, takk! Når du nevner Bekkensmerter ja, så husker jeg de begynte sånn smått i uke 18 så ble en glidende overgang der mellom kvalmen og etterhvert ganske ille Bekkensmerter :hilarious: Vet jo at svangerskap nr 2 kan bli heeelt annerledes, til og med lest om de som hadde så bekkenplager at de satt i rullestol med nr 1 og så helt fin med nr 2 :)

Har begynt å murre og verke mye mer i magen også nå, magen kjennes liksom veldig støl ut. Klarer ikke huske på om jeg kjente på det med nr 1, men det gjorde jeg sikkert og bekymret meg vel da også for om vondtene var normale eller starten på SA..

Sant, takk! Når du nevner Bekkensmerter ja, så husker jeg de begynte sånn smått i uke 18 så ble en glidende overgang der mellom kvalmen og etterhvert ganske ille Bekkensmerter :hilarious: Vet jo at svangerskap nr 2 kan bli heeelt annerledes, til og med lest om de som hadde så bekkenplager at de satt i rullestol med nr 1 og så helt fin med nr 2 :)

Har begynt å murre og verke mye mer i magen også nå, magen kjennes liksom veldig støl ut. Klarer ikke huske på om jeg kjente på det med nr 1, men det gjorde jeg sikkert og bekymret meg vel da også for om vondtene var normale eller starten på SA..
Ja har også hørt det, selv om jeg ikke helt kan skjønne hvordan man kan ha helt fint bekken med nr 2 når man gjerne går rundt å bærer på eldstemann samtidig? :confused005 men vi får se da :hilarious: har veldig like symptomer som sist, bortsett fra bekkenet som starter litt vel tidlig denne gangen :dead: men så lenge jeg klarer meg uten krykker før siste ukene skal jeg være happy tenker jeg :hilarious:

I følge menstermin er jeg 4+5 idag. Men er en uke siden jeg fikk positiv test på bursdagen min✨ Kjente stikking nederst på høyre side av magen og var grunnen til at jeg skulle teste. Startet med eggløsningstest som overraskende ble veldig positiv, så skulle jeg bare kontrollsjekke med graviditetstest og den ble jaggu meg positiv den også. Nå går jeg med irriterende vondt i magen (ikke så ille) veldig oppblåst, ømme bryster og kjenner med en gang kroppen trenger mat. Klarer ikke gå fra frokost til lunsj uten noe mat i mellom, slik er det hele dagen Har bestilt tidlig ul 12.07, håper ikke dette er for tidlig

Vært småkvalm siden uke 4, men det smalt i uke 7. Vært sengeliggende i en uke og er sykemeldt. Brekninger flere ganger i døgnet og på natten, men ikke noe særlig oppkast. Spiser 10-12 små måltid i døgnet og går på kvalmestillende Veldig andpusten av ingenting ogTeller dager til uke 12

Vært småkvalm siden uke 4, men det smalt i uke 7. Vært sengeliggende i en uke og er sykemeldt. Brekninger flere ganger i døgnet og på natten, men ikke noe særlig oppkast. Spiser 10-12 små måltid i døgnet og går på kvalmestillende Veldig andpusten av ingenting ogTeller dager til uke 12
Off! .. Håper du føler deg bedre inni mellom ihvertfall.. ❤️ Jeg har det helt likt, men det er bare annenhver dag ish.. Umulig å planlegge noe og gjøre noe, annet enn på sparken hvis man er i god form i noen timer :wacky:

7+3 .. Igår var jeg i grei form, så bestemte jeg for å dra på ett middags besøk.. Det skulle jeg aldri gjort tydeligvis.. Fikk så mye smerter i magen/livmor etter å ha sittet 3-4 timer på en spisestue stol.. Hele kvelden lå jeg flat ut i senga og var livredd for at jeg holdt på å miste.. Våknet nå helt fin heldigvis.. Bare den vanlige morgen kvalmen og ingen blod ❤️ Meeen jeg bestilte meg en ultralydtime litt på impuls i går.. Så skal kose oss med den timen i dag :D

Off! .. Håper du føler deg bedre inni mellom ihvertfall.. ❤️ Jeg har det helt likt, men det er bare annenhver dag ish.. Umulig å planlegge noe og gjøre noe, annet enn på sparken hvis man er i god form i noen timer :wacky:
Har noen timer sent på kvelden hvor jeg klarer å se litt på tv hvertfall og får en liten pause ☺️ usikker på hvor emojiene mine blir av? Lykke til på UL ❣️

Har noen timer sent på kvelden hvor jeg klarer å se litt på tv hvertfall og får en liten pause ☺️ usikker på hvor emojiene mine blir av? Lykke til på UL ❣️
Tusen takk ❤️:joyful: Den liker ikke vanlige emojier dessverre.. Må inn å hente frem dem som ligger i den øverste linjen når du er inne på "skrivebobla" :dead: litt dårlig forklart.

Æsj, der kom kvalmen. Håpet jeg skulle slippe det denne gangen da jeg var kvalm hele mitt forrige svangerskap. Krysser fingre at denne holder seg til morgenene og ikke 24/7 :P

Bare 3+2 (11dpo), har veldig lite symptomer foreløpig. Murring og stikking i livmor-området. Men trøttheten og kvalmen kommer nok snart, så nyter enn så lenge. Kvalme har kommet i uke 7 og 5 ved tidligere svangerskap. Merker jeg gruer meg til det :hilarious:

7+0 i dag og kvalmen var intenst i dag tidlig og veldig mye murringer.

Småkvalm men ikke hver dag og ikke hele tiden ;)
Også puppene er harde, større og ømme

Hadde lite symptomer i helgen. Som selvfølgelig gjør meg sprø :wacky: Men idag har jeg ømme pupper og var veldig kvalm idag tidlig:hilarious::dance011

Her er det direkte stikking i brystene, og skikkelig ordentlig ømme nipler - og MASSE tissing :love017

Det hele startet med at jeg hadde en merkelig følelse i kroppen, og bekkenløsnings-smerter helt plutselig! Altså, at det låser seg i hoften. Det samme symptomet hadde jeg med førstemann, så jeg måtte bare sjekke, og jammen var det rett :bag:

Last edited:
Back
Topp