Symptomer?

Tjohei, «endelig» små symptomer på graviditet. Kjennes ut som om niplene skal skjære seg gjennom genseren. Og så har jeg hatt noen helt ville drømmer i det siste? Vet ikke om det kommer av eksamenskjør eller graviditet. Men fy fela så syke drømmer jeg kan drømme. Noen flere? :dance018:laughing002

Jeg drømte noe merkelig i natt, skikkelig kaosdrøm, og var skikkelig sur på mannen da jeg våkna pga noe han hadde gjort i drømmen :hilarious:

Skal vi se.. Trøtt, kvalm, ømme pupper og det strekker i magen når jeg skal reise meg. ❤️

Tjohei, «endelig» små symptomer på graviditet. Kjennes ut som om niplene skal skjære seg gjennom genseren. Og så har jeg hatt noen helt ville drømmer i det siste? Vet ikke om det kommer av eksamenskjør eller graviditet. Men fy fela så syke drømmer jeg kan drømme. Noen flere? :dance018:laughing002
Har også masse drømmer :D men ingen særlig kvalme enda, det bekymrer meg…. Også sykt vonde pupper og brystvorter…

De siste dagene har jeg faktisk har litt sure oppstøt og halsbrann. Virkelig forskjellige symptomer denne graviditeten fra sist.

Har antydning til sure oppstøt innimellom, og føler håret er helt merkelig om dagen. Blir fort fett og er bare rart uten at jeg kan forklare det helt.

Kvalmen er her fortsatt, og blir mest intens på ettermiddagen og utover kvelden. Fortsatt veldig lite energi i forhold til vanlig og jeg har begynt å bli skikkelig oppblåst om kvelden nå! Har alltid hatt lett for å bli oppblåst, men nå er sånn at det er vondt og jeg ser jo høygravid ut... lagt på meg flere kilo også, pga all småspisingen for å døyve kvalmen og masse vann i kroppen pga mye salt mat... er ikke så veldig komfortabel i egen kropp om dagen må jeg si..

Sliten og kvalm.. Hele tida.. Blæh! Her må jeg minne meg selv på flere ganger om dagen at det er verdt det i enden.. Det å være gravid kan virkelig være en tung greie, enda jeg får i meg mat og drikke uten å kaste opp, så er det utrolig slitsomt å alltid være kvalm og ikke orke.. Hele tiden mett, men sulten og begge deler blir en mer uvel av. :arghh::hilarious:Har fått 40% sykemelding, så håper det skal gjøre dagene litt lettere men :)

Absolutt! Ikke hver natt, men mye oftere enn jeg pleier!

Nå kjenner jeg uggenheten mer og mer, er ikke spykvalm liksom, men brekninger og kjennes litt som når man legger seg etter en fyllekule (det gynger) :hilarious: Har også en del luft og tidvis luftsmerter i magen, mer vondt i hodet enn vanlig og murringer. Også irritabel.. uff:D

Kjennes ut som jeg har begynt å få små kynnere. Det må jo være for tidlig til at det er riktig, men synes å kjenne igjen det trykket som oppstår i kroppen når kynneren presser på. Håper det ikke er tilfellet eller at det roer seg iallfall,- er jo bare 6+1 enda ..

Jeg er litt småuggen, men skal ikke klage, for forrige svangerskap var jeg kvalm fra uke 4, så jeg hvordan det kan være Merker det mest på at buksa er stram fordi magen er så oppblåst. Jeg føler at alle (kolleger og familie) stirrer på magen min. Mulig det bare er innbilning, men jeg blir skikkelig ubekvem av blikkene. Er bare 7+1

Veldig trøtt og sulten hele tiden.

Kvalm døgnet rundt inkludert natten nå, helt sprøtt for disse symptomene er myyyye værre enn da jeg gikk gravid med sønnen min, føler meg nesten døden nær om dagen :hilarious:

Tror jeg har fått litt forsterka luktesans. Og mye mat smaker litt rart.

Det siste døgnet har jeg hatt en del smerter i livmor. Ikke hele tiden, men innimellom. Kommer som kramper. Håper det bare er livmor som utvider seg og ikke noe mer som skjer..

Ellers er jeg fremdeles veldig sliten og sover ekstremt dårlig på natta. Plages med morgenkvalme, men ingen oppkast. Lite mat som frister, særlig ikke søtsaker.

Kvalm hele tida, men får sove da. ☺️ Veldig trøtt. Litt treg mage. Forsterket lutesans. Dårlig matlyst. Vil bare sove, men må jo fungere for ungen min. ☺️❤️

Back
Topp