9+2
Det er ganske behagelig å ikke våkne "fullsjuk" hver dag nå.. Men da kommer det andre greier, "noe må være galt, formen er for bra"
Jeg hadde jo ingen symptomer som gjorde at formen var dårlig i forrige svangerskap, og det fikk jo fint.. Ønske kvalmen og alt dit peppern gror, men når det nå er så bra, så ønsker jeg meg bittelitt tilbake
bare for å kjenne at det skjer noe...
Vekta går oppover da, for sulten støtt fortsatt

Det er ganske behagelig å ikke våkne "fullsjuk" hver dag nå.. Men da kommer det andre greier, "noe må være galt, formen er for bra"
Jeg hadde jo ingen symptomer som gjorde at formen var dårlig i forrige svangerskap, og det fikk jo fint.. Ønske kvalmen og alt dit peppern gror, men når det nå er så bra, så ønsker jeg meg bittelitt tilbake
Vekta går oppover da, for sulten støtt fortsatt

Er liksom småkvalm gjennom hele dagen og det går greit hvis jeg tar det med ro, men brekker meg bare jeg prøver på en liten tur med hunden

Det er ganske slitsom å være på jobb om dagen. Jeg er også ekstremt oppblåst og jeg føler alle kan se at jeg er gravid

Selv på en god dag kan jeg ikke gå tur med hunden engang uten å brekke meg. Er bare hjemme og dagene går såå sakte.. Er hvert fall heldig og kaster ikke opp da. Med kommende storebror kom kvalmen ganske tidlig og var verst de første tre ukene, og etter det kunne jeg hvert fall jobbe! Men denne gangen er det jo tvillinger så vi får se
visste ikke at man kunne plages med det så tidlig
Hadde det litt nå og da begynnelsen, men siste uka kanskje harjeg hatt det her dag. Noen med tips til meg?