Symptomer?

9+2
Det er ganske behagelig å ikke våkne "fullsjuk" hver dag nå.. Men da kommer det andre greier, "noe må være galt, formen er for bra" :banghead:
Jeg hadde jo ingen symptomer som gjorde at formen var dårlig i forrige svangerskap, og det fikk jo fint.. Ønske kvalmen og alt dit peppern gror, men når det nå er så bra, så ønsker jeg meg bittelitt tilbake :P bare for å kjenne at det skjer noe...
Vekta går oppover da, for sulten støtt fortsatt :hilarious::facepalm:

Jeg er så sulteeeen!!! Føler meg konstant utsultet, men har ikke videre lyst på mat. Blæh! I det minste har jeg null lyst på søtsaker, noe jeg vanligvis er alt for glad i.

Fra uke 8 til 10 var jeg stort sett kvalm til alle døgnets tider. Nå er jeg kvalm før leggetid må sove det av meg.. kan ikke huske dette fra tidligere svangerskap.. andre som kjenner seg igjen?

Fra uke 8 til 10 var jeg stort sett kvalm til alle døgnets tider. Nå er jeg kvalm før leggetid må sove det av meg.. kan ikke huske dette fra tidligere svangerskap.. andre som kjenner seg igjen?
Ja, jeg er ofte mest kvalm på kveldstid!

Jeg er så sulteeeen!!! Føler meg konstant utsultet, men har ikke videre lyst på mat. Blæh! I det minste har jeg null lyst på søtsaker, noe jeg vanligvis er alt for glad i.
Sånn har jeg det også.. kan våkne på natta med et skikkelig intenst hull i magen! Bare brekker meg med tanken på å spise noe men det er det eneste som hjelper :smiley-angelic003 Er liksom småkvalm gjennom hele dagen og det går greit hvis jeg tar det med ro, men brekker meg bare jeg prøver på en liten tur med hunden:oops: Er ingen morsom mamma for 2-åringen for tiden hvert fall!

Jeg trodde virkelig jeg skulle slippe unna. Så feil kan man ta.. Forrige gang var jeg kvalm fra uke 4, så denne gangen tenkte jeg at jeg var en av de heldige som slipper kvalme. Men nå, 8+6, har jeg de siste fire dagene vært skikkelig dårlig uten pause. Kan ikke snu på hodet uten at kvalmebølgen ruller

Jeg er vanligvis ganske dårlig på å drikke nok vann gjennom dagen, men altså… jeg er så tørst og bare eeelsker vann for tiden! :angelic:

Kvalmen har begynt å slippe taket og formen er bedre nå heldigvis. 12 uker i dag. Det eneste ubehagelige nå er at jeg reagerer sånn på lukter.. deoen stinker, såpene stinker, teppet i gangen stinker... håper nesa også roer seg litt snart... :depressed:

Jeg er 8+2 i dag. Formen er ganske dårlig. Jeg er konstant kvalm og må spise for å ikke være kvalm, men blir kvalm av tanken på mat:spitoutdummy:Det er ganske slitsom å være på jobb om dagen. Jeg er også ekstremt oppblåst og jeg føler alle kan se at jeg er gravid:hilarious: og trøtt, veldig trøtt.

Jeg er 9+1 i dag.
Puppene lever sitt eget liv, de er større og ømme, brystvortene kjennes ut som de skal sprekke til tider. Er kjempe trøtt og veldig sulten konstant hele tiden. Magen har blåst seg opp og humøret svinger. Så det er mye på gang, bare glad jeg slipper unna den voldsomme kvalmen :smiley-ashamed004 :)

Kvalmen begynner å roe seg for min del, som selvfølgelig er deilig, men litt skummelt også. Men regner med det er normalt. Til og med forrige uke føltes det som jeg var konstant fyllesyk hele døgnet. Nå blir jeg bare kvalm noen ganger om dagen, men det er ikke like intenst som tidligere og er gjerne bare hvis det er lenge siden jeg har spist eller jeg akkurat har spist. Flere som har det sånn? Har også bittelitt mer energi igjen. 11+3 i dag :)

Kvalmen begynner å roe seg for min del, som selvfølgelig er deilig, men litt skummelt også. Men regner med det er normalt. Til og med forrige uke føltes det som jeg var konstant fyllesyk hele døgnet. Nå blir jeg bare kvalm noen ganger om dagen, men det er ikke like intenst som tidligere og er gjerne bare hvis det er lenge siden jeg har spist eller jeg akkurat har spist. Flere som har det sånn? Har også bittelitt mer energi igjen. 11+3 i dag :)
Jeg også merker at kvalmen nesten er helt borte nå, og jeg er 11+1. Det er godt at den er borte, men jeg kjenner jo på at det er litt skummelt også. Men har hatt en del hodepine denne uken, og kjenner meg mer og mer oppblåst/«full» i magen, så håper det er tegn på at ting skjer videre ❤️

Jeg også merker at kvalmen nesten er helt borte nå, og jeg er 11+1. Det er godt at den er borte, men jeg kjenner jo på at det er litt skummelt også. Men har hatt en del hodepine denne uken, og kjenner meg mer og mer oppblåst/«full» i magen, så håper det er tegn på at ting skjer videre ❤️
Så godt å høre at vi er fler! Akkurat sånn har jeg det også. Kjenner også at det «kiler» litt i magen, som om det er noe som endrer seg, så satser på alt er som det skal. Er jo egentlig superdeilig at kvalmen slipper, men også litt uvant

Melder meg på den her ja, 10+2 og så mye symptomer er borte.. Skummelt og ganske deilig! :)

Jeg er "bare" 7+6 og er plutselig verken oppblåst eller forstoppet, som jeg har vært så lenge. Blir så urolig :sorry:

Jeg er 7+5 og midt i kvalmestyret :yuck: Selv på en god dag kan jeg ikke gå tur med hunden engang uten å brekke meg. Er bare hjemme og dagene går såå sakte.. Er hvert fall heldig og kaster ikke opp da. Med kommende storebror kom kvalmen ganske tidlig og var verst de første tre ukene, og etter det kunne jeg hvert fall jobbe! Men denne gangen er det jo tvillinger så vi får se:smiley-ashamed004 Litt kvalme er jo betryggende føler jeg, men veldig slitsomt med denne brekningsfølelsen som konstant er der!

10+3 i dag! Formen har vært mye opp og ned, med både kvalme, oppkast og fin form om en annen! Men i dag og de siste dagene? HELT ødelagt, kvalm, oppkast, vondt i hodet og et veldig lite levende menneske :depressed:

Sulten (aldri mett, blir mer sulten av å spise middag enn om jeg lar den stå). Jeg har enorme cravings på grovbrød med masse pålegg, melk, frukt. Ekstremt kvalm, sliten og trøtt.

Halsbrann :arghh: visste ikke at man kunne plages med det så tidlig:wideyed: Hadde det litt nå og da begynnelsen, men siste uka kanskje harjeg hatt det her dag. Noen med tips til meg?:shy:

Back
Topp