Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, og så kom den litt tilbake på sluttenDere som har vært gravide før, ga den verste "orker ingenting og alt er dritt" tida seg etter 3mnd..? Jeg trenger det![]()

Dere som har vært gravide før, ga den verste "orker ingenting og alt er dritt" tida seg etter 3mnd..? Jeg trenger det![]()

Ikke særlig kvalm jeg heller… føler jeg er i dager nå med lite symptomer. Jeg er mindre giddalus da, vasker og rydder masse for tiden .:;??6+3 og ikke ordentlig kvalm i det hele tatt! Litt uggen noen ganger, og litt dårligere matlyst. Føles også som jeg er mer «giddalaus», og mer trøtt. men føler alt er så diffust at jeg blir usikker på hvor reelt det er![]()
Fortsatt redd hver gang jeg tørker meg, det var rundt disse dager jeg mistet sist gang.. "Krysser fingrene" Jeg er 8+5 og har meget lite symptomer. Var litt bekymret for det i starten men er nok mer vanlig enn jeg trodde, så nå nyter jeg bare6+5
Bortsett fra litt stikninger i sidene så kjenner jeg absolutt ingenting altså.
Andre som ikke har et neste symptom?
Godt å høre det ikke bare er meg som ikke er noe særlig kvalm! Deilig at du får gjort litt hjemme daIkke særlig kvalm jeg heller… føler jeg er i dager nå med lite symptomer. Jeg er mindre giddalus da, vasker og rydder masse for tiden .:;??![]()
Jeg er kvalm, ømme bryster, luft i magen (raper helt ekstremt mye), utflod, mensmurringer og utrolig trøtt. Symptomene varierer veldig fra dag til dag. Noen som vet når det er vanlig at symptomene avtar? Er 7 uker på vei.