Symptomer?

Dere som har vært gravide før, ga den verste "orker ingenting og alt er dritt" tida seg etter 3mnd..? Jeg trenger det :P

Jeg mistenker at jeg leter etter hver eneste lille forandring som kroppen foretar seg og ønsker at det har med graviditeten å gjøre. Så jeg sliter med å skille mellom om det egentlig er symptomer eller bare ren tilfeldighet når jeg merker noe, som f.eks. Trøtthet i helgen. Kan være at jeg er sliten etter eksamensstress også liksom :p Ellers er det fortsatt veldig lite symptomer på meg, men er jo bare 5+3 nå. Jeg regner med jeg kommer til å kjenne at dette er symptomer på graviditet og ikke noe annet når det først kommer. Glad for å være i fin form, i hvert fall nå som eksamenskjøret står på som verst, men et lite forsiktig vink om at det er en liten krabat i magen hadde ikke gjort noe altså:cool:

Trooor jeg er 5+6 i dag. (Lang og ustabil syklus) Positiv test for 9 dager siden. Såre brystvorter, «mens-murringer», stikkende ligamentsmerter i sidene, løper på toaletter litt oftere enn før og merker at trøtten er på veg.

6+3 og ikke ordentlig kvalm i det hele tatt! Litt uggen noen ganger, og litt dårligere matlyst. Føles også som jeg er mer «giddalaus», og mer trøtt. men føler alt er så diffust at jeg blir usikker på hvor reelt det er:scratch

5+1, tidlig, men jeg kjenner kvalmen er kommer på morgenen. Veldig trøtt og sliten. Men det hører kanskje litt med hverdagen med en tenåring og en på 1,5 også :joyful:

Er så sykt trøtt! Sov 2,5 time etter en kort (6,5t) arbeidsdag! Lurer på hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste ukene når det er så ille.. Har også fått lavere blodtrykk. Forrige svangerskap hadde jeg ekstremt lavt bt og håper jeg slipper det nå, selvom det allerede er ganske lavt..

6+3 og ikke ordentlig kvalm i det hele tatt! Litt uggen noen ganger, og litt dårligere matlyst. Føles også som jeg er mer «giddalaus», og mer trøtt. men føler alt er så diffust at jeg blir usikker på hvor reelt det er:scratch
Ikke særlig kvalm jeg heller… føler jeg er i dager nå med lite symptomer. Jeg er mindre giddalus da, vasker og rydder masse for tiden .:;?? :D

5+2.. Jeg sover heletiden jeg.. Blir uggen hvis jeg ikke små spiser på noe.. Puppene er "no touch" og får veldig vondt I korsryggen hvis jeg beveger meg mere enn 1 time.. Så her merkes det :joyful: Fortsatt redd hver gang jeg tørker meg, det var rundt disse dager jeg mistet sist gang.. "Krysser fingrene" ❤️

Ikke særlig kvalm jeg heller… føler jeg er i dager nå med lite symptomer. Jeg er mindre giddalus da, vasker og rydder masse for tiden .:;?? :D
Godt å høre det ikke bare er meg som ikke er noe særlig kvalm! Deilig at du får gjort litt hjemme da :D

Jeg er kvalm, ømme bryster, luft i magen (raper helt ekstremt mye), utflod, mensmurringer og utrolig trøtt. Symptomene varierer veldig fra dag til dag. Noen som vet når det er vanlig at symptomene avtar? Er 7 uker på vei.

8+0, fortsatt lite symptomer. Ømme bryster har jeg hatt hele veien, og jeg kjenner at jeg har mindre energi enn vanlig + ligamentsmerter som kommer og går.

Jeg er kvalm, ømme bryster, luft i magen (raper helt ekstremt mye), utflod, mensmurringer og utrolig trøtt. Symptomene varierer veldig fra dag til dag. Noen som vet når det er vanlig at symptomene avtar? Er 7 uker på vei.

Pleier vel å roe seg når en går inn i andre trimester. Også baller det på seg med andre ting i stedet :joyful:

Litt småkvalm, men ikke mye. Gir seg med litt mat og en rolig morgen på sofaen.
Derimot så er jeg trøtt. Trøtt, trøtt, trøtt. Og vondt i puppene.

Tjohei, «endelig» små symptomer på graviditet. Kjennes ut som om niplene skal skjære seg gjennom genseren. Og så har jeg hatt noen helt ville drømmer i det siste? Vet ikke om det kommer av eksamenskjør eller graviditet. Men fy fela så syke drømmer jeg kan drømme. Noen flere? :dance018:laughing002

Back
Topp