Nå har kvalmen slått skikkelig inn hos meg.. Den siste uka har jeg klart å distrahere meg fra ubehaget, men i dag tror jeg ikke det går 
Var sykmeldt de første 5 månedene forrige svangerskap pga kvalme og oppkast, hadde ikke tenkt å bli det denne gangen!

Var sykmeldt de første 5 månedene forrige svangerskap pga kvalme og oppkast, hadde ikke tenkt å bli det denne gangen!
Har også mensmurrriger av og på, det er en gjenganger vet jeg. Også er jeg mer trøtt enn vanlig, men det er nok pga progesteron (tar tilskudd) 

Og jeg tenker at stikkinger i livmoren er veldig positivt, da skjer det jo NOE der inni som forhåpentlig er positivt?

)
i dag var vi ut i byen for å ferie bursdagen til mannen min. Jeg tok på høyhæler (noe som jeg kanskje bruker 4 gang i ett år). Hadde dem på ca 2 timer, når vi komm hjem jeg fikk sånne sterke smerter i ryggen at jeg nesten klarte ikke å rette meg opp 
Så kom kviser (særlig på skuldrene) fettete hår, oppblåsthet og uggenhet.
Nå om dagen merker jeg mest enorm sult og uggen-følelse dersom det er lenge siden jeg har spist, og en ekstremt kort lunte. Blir irritert for alt og ingen ting.
Stakkars mannen og 2-åringen, det kan bli lange måneder dersom jeg blir sånn hele svangerskapet
Aner ikke om det er i kombinasjon med graviditet eller ikke, men jeg er verre nå enn når jeg hadde Covid
Føler meg dau, rett og slett.