Symptomer?

Ja det kan jo være. :)
Jeg har ikke vært plaga med det tidligere egentlig før lengre ut når kynnerene kom. Så det er ikke et symptom jeg har tenkt over at forsvant :D

Mulig, jeg syns også mine er større. Mer sprengte, hovne eller noe. :p

Jeg er veldig spent på hvordan puppene mine utvikler seg dette svangerskapet! Sist vokste de ingenting før fødselen, jeg brukte samme BH hele tiden. Mens andre på forumet gikk opp flere størrelser i løpet av de 9 månedene.

Er det seriøst mulig å være sååååå trøtt?!

Jeg er veldig spent på hvordan puppene mine utvikler seg dette svangerskapet! Sist vokste de ingenting før fødselen, jeg brukte samme BH hele tiden. Mens andre på forumet gikk opp flere størrelser i løpet av de 9 månedene.

Litt greit å slippe det da. :hilarious:

Jeg tar gjerne litt større pupper :hilarious::hilarious: Men det er klart at de med større pupper kanskje synes det er upraktisk.

Får jeg større nå må jeg ha hjelpemiddel til å frakte de med meg snart! Neida:hilarious::hilarious: Men jeg fikk sånn sett liiitt mindre etter jeg var ferdig å amme enn før forrige svangerskap! Akkurat som om om melka tok med seg resten, så her henger det bare store, slappe poser som rulles på plass:hilarious: Hadde ikke gjort meg noe å følt at de «fylles» litt opp igjen:hilarious:

Sånn som den kvalmen er allerede nå gruer jeg meg til de neste 36 ukene! Jeg håper jobben kan tilrettelegge såppas etter hvert at jeg klarer å jobbe litt resten av svangerskapet hvertfall!

Menssmertene er tilbake. Virker litt som de blir værre på dager hvor jeg får slappet av mye.

Hatt noen dager med mindre symptom nå, stresser meg litt, men prøver å minne meg selv på at det var sånn første svangerskap også - symptomer som kommer og går :D

Godt å høre, for jeg har også hatt noen dager med mindre symptomer og vært litt stressa av det.

Har ikke kjent så mye symptomer frem til nå, annet enn litt småmurringer. Men nå har oppblåsthet virkelig tatt tak. Trangt å lukke knappen på bukse som var kjempebehagelig for noen dager siden, luftsmerter og generelt tarmer litt i ulage :confused:

Masse menssmerter i går kveld og i morges, var overbevist om at tanta kom, men ingenting så langt! Ikke en dråpe:hilarious: Klarer ikke huske hvordan det var i forrige svangerskap, men stresser generelt mye mer nå med om dette går bra eller ikke:confused:

Føler også at symptomene har blitt litt borte, men jeg trur egentlig jeg bare har blitt mer vant til de. At puppene ikke er mindre ømme, men at jeg bare har blitt vant til at de er vonde feks. :hilarious:
Også begynner jeg å finne andre grunner til at jeg er trøtt, siiikkert ikke graviditeten sin feil.

Så i dag tok jeg en test, som selvfølgelig var sterk og fin, for alle symptomene er jo der. :hilarious:

Hjelpes! Gikk gjennom et lyskryss i morges, og måtte plutselig stoppe opp og brekke meg 5-6 ganger :eek: Vi bor i en liten by, så sannsynligheten for at noen jeg kjenner så meg er til stede :hilarious:

Andre som har mye hodepine? :sour:

Jeg har det hver eneste dag. Er mye plaga til vanlig så har tenkt jeg er i en dårlig periode nå, men har vært litt voldsomt..

Føler også at symptomene har blitt litt borte, men jeg trur egentlig jeg bare har blitt mer vant til de. At puppene ikke er mindre ømme, men at jeg bare har blitt vant til at de er vonde feks. :hilarious:
Også begynner jeg å finne andre grunner til at jeg er trøtt, siiikkert ikke graviditeten sin feil.

Så i dag tok jeg en test, som selvfølgelig var sterk og fin, for alle symptomene er jo der. :hilarious:

Testa igjen selv i dag, ikke utslag på rfsu, men utslag på make sure og cb digital:hilarious: Stresser som bare det og tenker kjemisk, eller at det blir en sa/ma.. Tror jeg skal fremskynde den TUL-timen hvis jeg fortsetter å stresse sånn som dette:hilarious:

Testa igjen selv i dag, ikke utslag på rfsu, men utslag på make sure og cb digital:hilarious: Stresser som bare det og tenker kjemisk, eller at det blir en sa/ma.. Tror jeg skal fremskynde den TUL-timen hvis jeg fortsetter å stresse sånn som dette:hilarious:

Rfsu tidlig eller strimmel? Jeg synes i alle fall strimmelen er treig med å gi skikkelig farge :shy: Altså at man må være mange dpo før det begynner å vise :shy:

Back
Topp