Er 14+4 i dag, nå har endelig kvalmen gått over. Har slitt med kvalme og oppkast siden uke 7
Er uopplagt, trøtt, har dager der jeg har 0 energi, håper det også blir bedre nå når jeg er kommer i 2 trimester. Kjenner tendenser til bekkenløsning, har hatt det med de to andre også. Er forsiktig med hva jeg gjør samt passer på å gå tur ofte for å holde ryggen i sjakk så lenge som mulig.
Er uopplagt, trøtt, har dager der jeg har 0 energi, håper det også blir bedre nå når jeg er kommer i 2 trimester. Kjenner tendenser til bekkenløsning, har hatt det med de to andre også. Er forsiktig med hva jeg gjør samt passer på å gå tur ofte for å holde ryggen i sjakk så lenge som mulig.
Magen begynner å vokse, men jeg er ikke tynn i utgangspunktet slik at det er ikke lett å vite om det bare er fordi jeg har spist mye 
Uansett hva jeg sitter på så føler jeg at jeg har sittet på en hard pinnestol i 10 timer!? Merker det også når jeg ligger på sofaen eller beveger meg.. men absolutt mest intenst når jeg sitter, mer ubehagelig når jeg går eller ligger. Verker ikke no særlig utover i hofter eller halebeinet.. dette er min 3 graviditet og aldri vært borti sette før..