Symptomer

Ja. Vi er gravide etter IVF, og jeg synes egentlig ømheten minner om den ømheten jeg hadde i perioden eggstokkene gikk tilbake til normal størrelse. Da ble det ømt hver gang jeg tømte blæren fordi ting flyttet litt på seg. Litt det samme nå. Godt å høre det ikke er bare meg. Har liksom ikke hørt noen andre fortelle om dette før.


Ja, er ikke vær gang jeg kjenner det etter å ha tømt blæren, men har hendt noen ganger :)
Får da satse på det ikke er noe farlig :)
 
Ja! Jeg har hatt det siden positiv test og har det enda 18+4. ikke veldig vondt men det strekker og «mens»murringer nesten, har det nesten hver dag. Jordmor sa der er livmor som strekker seg og er veldig vanlig, men ikke alle som merker noe til det.

Godt å høre man er flere, og at det er vanlig :)
 
Jeg har vært sengeliggende i to måneder, og plutselig har jeg ingen andre symptomer enn ømme pupper. Så i hodet mitt så er jeg ikke lenger gravid :hilarious: Jeg kan bare ikke forstå at det fortsatt finnes en levende skapning inni magen min
 
Jeg har vært sengeliggende i to måneder, og plutselig har jeg ingen andre symptomer enn ømme pupper. Så i hodet mitt så er jeg ikke lenger gravid :hilarious: Jeg kan bare ikke forstå at det fortsatt finnes en levende skapning inni magen min
Åh håper det der er meg snart :p Syns det hørtes litt deilig ut :rolleyes: Ti uker sofaliggende nå. Hvor langt på vei er du?
 
Åh håper det der er meg snart :p Syns det hørtes litt deilig ut :rolleyes: Ti uker sofaliggende nå. Hvor langt på vei er du?
Jeg hadde helt glemt hvordan det var å være i fin form... Jeg var dårlig med førstemann også, men denne gangen tok kaka :hungover: Jeg er 15+6. Jeg krysser fingrene for at det snart går over hos deg også ❤️
 
Back
Topp