Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vanskelig å forklare. Men det gjør meg litt uggen/småkvalm. Matlysten begynner å bli dårlig. Har egentlig ikke lyst på noe. Må tisse to ganger om natten. På dagtid tisser jeg hele tiden føles det som. Er 5+5Kjenner til den. Har vært sånn for meg. Men begynner å komme litt hver dag nå.5+0 og fortsatt lite symptomer. Skulle ønske jeg hadde mer. Blir stressa av å ikke kjenne på noen spesielle symptomer.
Sikkert den berømmelige metallsmaken. Sliter skikkelig med den jeg også, hatt den i et par ukerKjenner en sur smak i munnen. Uten at jeg smaker at det er surt...vanskelig å forklare. Men det gjør meg litt uggen/småkvalm. Matlysten begynner å bli dårlig. Har egentlig ikke lyst på noe. Må tisse to ganger om natten. På dagtid tisser jeg hele tiden føles det som. Er 5+5
Ellers har jeg hatt kløe i puppene og bittelitt ømme pupper før jeg fant ut at jeg var gravid, men jeg sliter med å bestemme meg for hva jeg vil spise til tider og craver skikkelig etter coca cola light 

Håper det blir sånn som forrige svangerskap, at det gir seg i uke 10
Hvis ikke så kommer det til å bli ganske tøft siden jeg er hjemme med ei på 11 mnd som ikke har fått BHG plass. Ikke så lett å være på farten med denne kvalmen
Av andre symptomer så er jeg himla trøtt, fryser veldig lett og kjenner litt murringer innimellom. Har også spottet bittelitt hver dag siden uke 4 når jeg hadde en liten blødning etter å ha vært på do. Men blødde flere ganger i mitt forrige svangerskap uten at det var noe galt, så er ikke så veldig bekymret for akkurat det. Jeg har nok bare veldig sensitive slimhinner. Tok HCG prøver denne uka, og den viste høy HCG med stigning, så er positiv og krysser fingrene for at alt går bra