Symptomer?

Snuppeguri

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Marsboerne 2023
Hei fine februarmammer.

har dere begynt å få noen symptomer allerede?

Jeg kjenner litt stikninger under navlen + på sidene av magen. Vært gravid 2 ganger før (begge endte i SA før uke 10) og opplevede ikke det de gangene. Er detter ett vanlig tegn? Eller hvertfall ett godt tegn?

Eller har jeg ganske høy hvilepuls. Ligger vanligvis på rundt 58. Men ligger på 74 idag, og 67 i går. Så kjenner jeg blir fortere anpusten.

og for noen dager siden hadde jeg litt metallsmak i munnen.

Håper nesten å få masse symptomer denne ganger, føler det er ett godt tegn på at ting går riktig vei.. haha

hva med dere?

Hei fine februarmammer.

har dere begynt å få noen symptomer allerede?

Jeg kjenner litt stikninger under navlen + på sidene av magen. Vært gravid 2 ganger før (begge endte i SA før uke 10) og opplevede ikke det de gangene. Er detter ett vanlig tegn? Eller hvertfall ett godt tegn?

Eller har jeg ganske høy hvilepuls. Ligger vanligvis på rundt 58. Men ligger på 74 idag, og 67 i går. Så kjenner jeg blir fortere anpusten.

og for noen dager siden hadde jeg litt metallsmak i munnen.

Håper nesten å få masse symptomer denne ganger, føler det er ett godt tegn på at ting går riktig vei.. haha

hva med dere?

eneste symptomet så langt er uteblitt mens, og litt såre brystvorter. jeg pleier heller ikke å ha veldig mye symptomer tidlig, tipper det tar seg opp rundt uke 6-7.

Har litt stikkinger i livmorområdet, det pleier jeg å ha fra uke 4-5-6 ca ;)

mine symptymer er kvalme, et slags trykk i livmorområdet, ømme bryst, merker det veldig på humøret, og er mer trøtt:/

Har ikke merker all verden enda, bortsett fra at jeg tisser ofte, og nok derfor blir veldig tørst! Har også hatt en del murring i siden, kjenner det godt når jeg nyser. Ellers syns jeg brystene er litt følsomme og virker litt fastere, og har fått tydeligere blodårer :)

Småkvalm og trøtt hele dagen og ømme bryster
Var ikkje kvalm en eneste time i tidligere svangerskap..

Merker ikke sånn altfor mye enda, litt halsbrann, stikking rundt livmorsområdet + ut mot lyskene og har hatt litt problemer med å sove.. Krysser fingrene for at jeg ikke blir kvalm, merker jeg bekymrer meg veldig for det :hungover: Og ja, luktesansen er blitt skikkelig sterk :wacky:

Veldig ømme bryst, mensmurringer, til tider veldig stikkende følelse nederst i magen og på høyre siden/eggstokken. Hadde en opplevelse i går og en i dag der det var så ubehagelig at jeg ble helt dårlig:O
9 dpo

Sniker fra vi som prøver og IKM uke 23.
Hva var det tidligste symptomet dere merket?:angelic:

Håper så inderlig jeg får henge med dere etterhvert:smiley-angelic001

Det første symptomet (og det som fikk meg til å teste) var brun utflod 10 dpo. Trodde det var spotting før mens, men det var bare 1-2 tørk, så kom det ikke noe mer. Pleier ikke spotte så lenge før mens, så syntes det var rart. Jeg tok for "moro" skyld en EL-test for jeg syntes det var rart med den brunlige utfloden så lenge før ventet mens (hadde ikke g-tester), den ble positiv, altså kontroll og teststrek som var like sterk (10 dpo). Samme dag var puppene brått ikke lengre ømme.. Jeg pleier ha KJEMPE ømme pupper mellom EL og mens, men denne dagen forsvant ømheten.. Senere på dagen hadde jeg masse stikninger og murr nederst i magen, testet positivt på g-test på ettermiddagen etter å ha fått kjøpt meg tester .. :happy:

Masse lykke til med testing!! :talk017

Strekk/murring i magen og mot begge sidene. Hver eneste graviditet har det vært dette :)

Strekker og murrer mye i magen. Litt mer hormonell. Ellers lite enda. Venter på kvalmen og hyperemesisen :spitoutdummy:

Det første symptomet (og det som fikk meg til å teste) var brun utflod 10 dpo. Trodde det var spotting før mens, men det var bare 1-2 tørk, så kom det ikke noe mer. Pleier ikke spotte så lenge før mens, så syntes det var rart. Jeg tok for "moro" skyld en EL-test for jeg syntes det var rart med den brunlige utfloden så lenge før ventet mens (hadde ikke g-tester), den ble positiv, altså kontroll og teststrek som var like sterk (10 dpo). Samme dag var puppene brått ikke lengre ømme.. Jeg pleier ha KJEMPE ømme pupper mellom EL og mens, men denne dagen forsvant ømheten.. Senere på dagen hadde jeg masse stikninger og murr nederst i magen, testet positivt på g-test på ettermiddagen etter å ha fått kjøpt meg tester .. :happy:

Masse lykke til med testing!! :talk017
Og jeg er bare 2 dpo, holder ikke ut denne ventingen:hilarious: har fått sopp i underlivet da og har litt trua, selv om det er alt for tidlig med symptomer enda :hilarious:

Tusen takk og lykke til med graviditeten❤

Er det flere som har strekk/murringer Hele tiden etter EL? Mine forsvinner ikke, ikke en time en gang..noen dager kjennes verre ut enn andre. Noen andre som kjenner det samme?:schocked028Jeg er 10dpo

Det er første gang jeg er gravid, så jeg vet ikke helt om jeg innbiller meg ting :wacky: Men jeg har allerede veldig (!) ømme bryster, og luktesansen har tatt seg opp skikkelig. Har også vært veldig trøtt, men her tror jeg også pollenallergi en stor rolle..

Er 4+1 dag gravid i dag.

Det er første gang jeg er gravid, så jeg vet ikke helt om jeg innbiller meg ting :wacky: Men jeg har allerede veldig (!) ømme bryster, og luktesansen har tatt seg opp skikkelig. Har også vært veldig trøtt, men her tror jeg også pollenallergi en stor rolle..

Er 4+1 dag gravid i dag.
Jeg er også gravid for første gang, 4+2 i dag. Kan skrive under på det med luktesansen ja... :bored::happy119

Er det flere som har strekk/murringer Hele tiden etter EL? Mine forsvinner ikke, ikke en time en gang..noen dager kjennes verre ut enn andre. Noen andre som kjenner det samme?:schocked028Jeg er 10dpo
Jeg hadde mye av det rundt 10-11 dpo, nå har det roet seg og kommer innimellom, men ikke så heftig som rundt den tiden der ;) 4+2 i dag.

Back
Topp