Symptomer

Håper det fungerer for deg <3
Jeg må bruke egenmelding ut uka pga det ikke var mulig å få legetime før mandag, men det fungerer jo det også :)

Foreløpig kjennes formen litt bedre. Fikk heldigvis sove mye bedre i natt enn jeg har gjort de siste nettene, selv om det har vært utrolig varmt i natt :happy: Jeg kan ta det ganske rolig på jobb de to siste dagene før helgen kommer, så får jeg bare se hvordan det går neste uke igjen. :)

Foreløpig kjennes formen litt bedre. Fikk heldigvis sove mye bedre i natt enn jeg har gjort de siste nettene, selv om det har vært utrolig varmt i natt :happy: Jeg kan ta det ganske rolig på jobb de to siste dagene før helgen kommer, så får jeg bare se hvordan det går neste uke igjen. :)
Så bra. Håper ikke denne slitenheten varer for lenge for noen av oss:Heartred

Jeg føler meg mye bedre for tiden, fysisk! Fra uke 5-8 var jeg kvalm og ekkel. Nå den siste uken+ har jeg bare tisset og spist hele tiden. Har også litt halsbrann og ømme pupper, men det er helt levbart! :joyful: Er også mye mer skjør og emosjonell, men så lenge jeg ikke er kvalm går det bra.

Føler jeg spiser meg gjennom hele 1. trimester:laughing002 (og noen ekstra kilo på kroppen er vel bedre enn å være kvalm):rolleyes:

Hei.
I går og i dag Har jeg følt på at jeg ikke er så sliten som jeg har vært den første tiden. Føler liksom symptomene har avtatt.
Kjenner det er fordeler og ulemper med å se på forumet. For blir bevist på at mindre symptomer kan tyde både og. Så kjenner nå at TUL om 6 dager ikke kan komme fort nok.
har ikke hatt noe blødning I svangerskapet til nå. Er 10+0 men i følge jordmor 10+3. det var et Tydelig bankende Hjerte i uke 7-8.
Og har bare reagert på noen få lukter(mat) med kvalmen ellers mest slitenhet.
Så bare venter i spenning og Forsøker å ikke tenke for mye på det.

Hei.
I går og i dag Har jeg følt på at jeg ikke er så sliten som jeg har vært den første tiden. Føler liksom symptomene har avtatt.
Kjenner det er fordeler og ulemper med å se på forumet. For blir bevist på at mindre symptomer kan tyde både og. Så kjenner nå at TUL om 6 dager ikke kan komme fort nok.
har ikke hatt noe blødning I svangerskapet til nå. Er 10+0 men i følge jordmor 10+3. det var et Tydelig bankende Hjerte i uke 7-8.

Jeg merket det samme tidligere i uken. Ble veldig bekymret. Var faktisk 4 dager jeg følte meg ganske bra, men så kom kvalmen for fullt igjen. Tror det er normalt at det går litt opp og ned. Håper alt er som det skal med oss begge :)

Jeg merket det samme tidligere i uken. Ble veldig bekymret. Var faktisk 4 dager jeg følte meg ganske bra, men så kom kvalmen for fullt igjen. Tror det er normalt at det går litt opp og ned. Håper alt er som det skal med oss begge :)
Så og si samme skjedde med meg. Alt er fint her. Det er tydelig at det er helt normalt at symptomer svinger:)

Eeer så sulten hele tiden, men blir fort mett og gulper alt opp. Har mye halsbrann. Og jeg tror jeg kjenner noe til ligamentsmerter nå... Det rykker nedi magen mot lysken, kan kjennes skarpt ut og kommer ofte ved brå bevegelser. Men det varer bare noen sekunder og kan komme flere ganger på rad før det blir stille en god stund. :rolleyes: Har vært noen jeg virkelig har kjent på, skvetter litt til... :hilarious:

Hei.
Var som å lese om meg selv her, bare at jeg er 9 uker på vei nå. Og nå har jeg følt meg litt bedre siste dagene. Får jo litt småpanikk.. skal på tul om noen dager så da får vi se, men er så vondt bare å tenke på at det kan gå galt...
Håper alt er bra med din lille, lykke til på tul:Heartred

Jeg hsr mye halsbrann og drikker mye hmelk for å lindre. Husker jeg holdt på med det samme mot slutten av forrige svangerskap. Spyr heldigvis ikke.

Jeg et også ekstremt trøtt og benytter lurene til sønnen min til å ta meg en kvil jeg og :p

Er veldig spent på hvordan det blir å komme i jobb igjen (ny arbeidsplass) om fem uker....

Har vært ekstremt kvalm fra ca uke 5. Er 11+5 nå. Har vært litt bedre siste uken, der jeg kun har vært kvalm på kveldene, men etter en dag med «mye» (dvs. helt vanlig eller litt mindre enn vanlig) aktivitet lørdag, har jeg nå omtrent vært sengeliggende med kvalme og ekstrem slitenhet i kroppen (sånn at det gjør vondt). Andre som har det likt? Har omtrent ikke noe sosialt liv og jeg begynner å bli oppriktig lei meg av dette:(

Last edited:
Har også, i motsetning til første graviditeten (andre nå) ikke kjent noenting i livmoren/nedre del av magen. Forrige gang var det en god del strekninger og «mensensmerter», men ingenting nå... Andre som har det sånn?

Har også, i motsetning til første graviditeten (andre nå) ikke kjent noenting i livmoren/nedre del av magen. Forrige gang var det en god del strekninger og «mensensmerter», men ingenting nå... Andre som har det sånn?
Ja og har 2 inni der og sett de 2 ganger allerede at alt er bra ☺

Jeg hsr mye halsbrann og drikker mye hmelk for å lindre. Husker jeg holdt på med det samme mot slutten av forrige svangerskap. Spyr heldigvis ikke.

Jeg et også ekstremt trøtt og benytter lurene til sønnen min til å ta meg en kvil jeg og :p

Er veldig spent på hvordan det blir å komme i jobb igjen (ny arbeidsplass) om fem uker....

Jeg begynner også i ny jobb etter sommeren! :nailbiting:

Har vært ekstremt kvalm fra ca uke 5. Er 11+5 nå. Har vært litt bedre siste uken, der jeg kun har vært kvalm på kveldene, men etter en dag med «mye» (dvs. helt vanlig eller litt mindre enn vanlig) aktivitet lørdag, har jeg nå omtrent vært sengeliggende med kvalme og ekstrem slitenhet i kroppen (sånn at det gjør vondt). Andre som har det likt? Har omtrent ikke noe sosialt liv og jeg begynner å bli oppriktig lei meg av dette:(
Jeg er 9 uker på vei og har hatt sånn ekstrem slitenhet siste uka. Helt lammende liksom, og kroppen er vond og sliten når jeg våkner på morgenen..føler meg litt bedre nå, men er sykmeldt ut denne uka også for å komme meg skikkelig igjen.

Har begynt å føle meg så stiv når jeg reiser meg opp etter å ha ligget litt på sofaen. Det er nytt for meg, så tror det kan være svangerskapsrelatert. Er 10+3 nå.
Noen andre som føler det sånn?

Blir så sinnsykt kvalm om jeg ikke spiser litt annenhver time gjennom dagen... I går rakk jeg bare en skive i løpet av arbeidsdagen, og de resulterte i at jeg lå med bøtta foran meg i hele gårkveld:wtf:

Dessuten har jeg mistet lysten på all drikke utenom appelsinjuice og vann. Takler ikke godteri, pepsi max, kaffe og middag med kjøtt.. Lever på yoghurt, litt frokostblanding, frukt & grønt og brødskive med gulost:knegg:

Jeg er ikke kvalm (heldigvis!) men jeg sliter med appetitten! Endelig skjønner jeg hvordan slanke mennesker fint kan leve på to knekkebrød til frokost og lunsj, pluss litt salat til middag- uten å få lyst til å gnage av seg armen eller rane et bakeri...Når man ikke blir sulten er det jo heller ikke noe vanskelig å ikke spise! Har gått ned nesten 5 kilo siden graviditeten startet- og det uten å prøve. Hadde det ikke vært for at jeg alltid greier å trøkke i meg litt saltsnacks og godis på kveldene, så hadde jeg sikkert gått ned enda mer! (spiser også sånt i myyyye mindre omfang enn før). Har jo ønsket å klare å gå ned lenge- men det er jo ikke helt bra ifm svangerskap kanskje. Men, prøver å trøste meg med at lille bønna nok tar det hen skal ha uansett. Og det jeg faktisk spiser er jo sunt, og egentlig ikke SÅ lite, det er bare at det er mye mindre enn jeg er vant til.

Jeg er 9 uker på vei og har hatt sånn ekstrem slitenhet siste uka. Helt lammende liksom, og kroppen er vond og sliten når jeg våkner på morgenen..føler meg litt bedre nå, men er sykmeldt ut denne uka også for å komme meg skikkelig igjen.

Jeg var også sykemeldt på det verste, men kunne etterhvert jobbe 50% hjemmefra også heldigvis 50% på
jobb nå. Synes det er så innmari kjipt å være sliten, kvalm og sykemeldt.

Back
Topp