Symptomer

Sa tidligere at jeg hadde fått fin hud etter jeg ble gravid... Vel, det kommer små kviser her og der nå. Snakket for tidlig. :hilarious: Uren hud er ikke noe jeg har slitt mye med før, men etter p-pilleslutt har jeg hatt minst en eller flere kviser hver dag. Nå er det blitt litt verre... :arghh: Og så føler jeg at jeg har vært på fylla om morgenen. Tørst og uggen. :grumpy: Åh gravid-gløden altså :laughing002

Jeg har siden igår hatt en mage som romler hele tiden, og er løs i magen.... Mest vant til at man blir hard... Så ubehagelig.. :dontknow Noen andre som har det slik...? Jeg er er 6+2..
Jeg er ikke løs i magen, men har litt urolig mage. Har vært mer eller mindre konstant oppblåst siden rett før IKM. Er 6+0 i dag :happy:

Sa tidligere at jeg hadde fått fin hud etter jeg ble gravid... Vel, det kommer små kviser her og der nå. Snakket for tidlig. :hilarious: Uren hud er ikke noe jeg har slitt mye med før, men etter p-pilleslutt har jeg hatt minst en eller flere kviser hver dag. Nå er det blitt litt verre... :arghh: Og så føler jeg at jeg har vært på fylla om morgenen. Tørst og uggen. :grumpy: Åh gravid-gløden altså :laughing002
Godt det ikke bare er meg...:hilarious:

Godt det ikke bare er meg...:hilarious:
Haha, ja det er det som er så godt med å ha en termingruppe man kan snakke med, man kan relatere med hverandre og vite at man gjør dette sammen. :joyful:Samboer skjønner jo til en viss grad, men han kan liksom ikke komme med «åh det kjenner jeg også på!», da hadde jeg blitt sur hahaha. :hilarious: Han er min support da! :happy:

Det er nesten så jeg håper på kvalme denne gangen, da jeg ikke hadde det sist da jeg hadde MA. :oops:

Samme gjør jeg. Har to fullbyrdes svangerskap bak meg og begge gangene har jeg hatt ekstrem svangerskap kvalme.
Jeg hadde en SA i uke 5/6 nå i februar, og da var jeg ikke kvalm og jeg følte at det var noe galt før selve aborten satt igang.
Jeg gru gleder meg til kvalmen kommer, for då har jeg vartfall fått det mest fremtrendene symptome.

Det er vondt å tørke seg med håndkle over brystet :hilarious:

Jeg gråter plutselig lett av alt, og pupper er superøm, vondt når noen er borti og i dusjen :dead:
Jeg gråt av å lese en fin fødselshistorie inne på Babyverden igår- ble så letta da jeg leste om at noen/mange har helt ok førdsler- synes det er så utrolig mange skumle/fæle/skremmende fortellinger der ute. Virker liksom som om "alle" revner fra foran til bak, og har masse blodtap og komplikasjoner. Deilig å lese at noen har gode oppevelser.

Jeg gråt av å lese en fin fødselshistorie inne på Babyverden igår- ble så letta da jeg leste om at noen/mange har helt ok førdsler- synes det er så utrolig mange skumle/fæle/skremmende fortellinger der ute. Virker liksom som om "alle" revner fra foran til bak, og har masse blodtap og komplikasjoner. Deilig å lese at noen har gode oppevelser.
Hehe, da skal ikke jeg nevne noe om mine fødsler :hilarious:

Enig! Grudde meg som en hund til fødsel, og bestilte isbind og diverse fordi jeg var sikker på å revne fra A til Å. Men heldigvis er det gode fødsler der ute. Jeg var strålende fornøyd med min første. Revnet ingenting. Det er mulig :)

Syns fødselen min var bra, utenom jeg hadde litt for god virkning av epiduralen og den siste timen med en morkake som satt litt fast. Vi fikk den ut akkurat i tide, men jeg mistet dobbelt så mye blod. Men kan ikke akkurat klage på de komplikasjonene ift mye annet man kan få. :)

Jeg har så innmari vond og støl korsrygg. Er 4+4. Flere som har det? Noen tips til hva man kan gjøre for å lindre?

Jeg var 16 år da jeg fødte datteren min, uten smertestillende. Det første jeg sa når jeg var ferdig, var det ikke værre? :D
Jeg hadde lest masse og var forberedt så godt som det går an, tenker det kan være lurt :cat:

Stikking og stråling i puppene igår og nå. Kribling i pupper/ut i brystvorta og sirkelen rundt. Og brystvortene vokser! (Har alltid hatt veldig små brystvorter, de er finere nå egentlig)

Sykt trøtt! Også har jeg ømme bryst, kribling i bekken og magen av og på, så også nå nettopp at brystknoppene har blitt mørkere!:laughing002
Det var de sist også.
Også er magen ganske oppblåst..
Fikk bekkenløsning rundt 4.mnd sist, vet det er stor sjanse for å få det enda tidligere nå!:hungover:

Er så utrolig varm i ansiktet på kveldene! Kjennes ut som feber eller at jeg er skikkelig solbrent, mens resten av kroppen har normal temperatur o_O Og jeg har trengt min første powernap i dag, på tross av at jeg til i dag hadde natten med mest søvn på en uke :rolleyes:

Tror gravide er som babyer: søvn avler søvn. Jeg sover så mye jeg kan. Hadde to power naps her om dagen, og fikk 8,5t på natten. Sov likevel en nap dagen etterpå :arghh: jammen ikke lett å kombinere med en toåring og full jobb

Griner av A. L. T... En lettelse at 17. Mai ble såpass rolig. Gråt av barne tv, nyheter, tanken på ungen min i barnehagetog:bored:

Fremdeles kald, men nå har håret begynt å bli fyldigere. Nydelig! Savner ikke den røytinga som kommer etterpå :shifty:

Griner av A. L. T... En lettelse at 17. Mai ble såpass rolig. Gråt av barne tv, nyheter, tanken på ungen min i barnehagetog:bored:

Fremdeles kald, men nå har håret begynt å bli fyldigere. Nydelig! Savner ikke den røytinga som kommer etterpå :shifty:
Søstra mi gråt hver gang hu så en valp

Stikking og stråling i puppene igår og nå. Kribling i pupper/ut i brystvorta og sirkelen rundt. Og brystvortene vokser! (Har alltid hatt veldig små brystvorter, de er finere nå egentlig)
Jeg har også det! Det er så rart. Noen ganger skyter det ut i brystvortene, spesielt når jeg løfter på armene. :inpain: Og så har jeg fått noen flere synlige blodårer på puppene.

Back
Topp