Symptomer

Ja, jeg også! Nesten glad jeg ikke er alene :joyful:Visste knapt hva fett hår var før for et par dager siden - men har virkelig fått kjenne på det nå :arghh: Går konstant rundt og føler meg skitten og ekkel....Håper det går over :p
Og vi som liksom skal gløde nå Har det på samme vis, fett og tørt på samme tid

Vært så bekymra for at jeg har nokså lite symptomer. Murrer/stikker i livmor, veldig varm og trøtt. Ikke ømme bryster, kun litt såre nipler som ser hovne ut. Jeg har nok ønska meg mer symptomer for bekreftelse, og ser ut til at det går i oppfyllelse... for i dag er jeg kvalm...:yuck:

Flere som kjenner mest på ettermiddagen? Her kommer det meste av symptomer på ettermiddag eller kveld. Trøtt, ømme pupper, uggenhet osv.

Sliten i korsryggen før jeg satt meg i stolen på jobb i dag :hilarious:

Jeg kjenner mest på ettermiddag og kveld. På dagtid er jeg bare sliten... spesielt i korsryggen. Ingen skikkelig kvalme enda men er uggen. 5+2 :Heartred

Brystvortene mine er blitt så ufattelig såre!! Kjennes ut som syre. Og så har jeg blitt ekstremt sulten. Har lyst på alt hele tiden. Har bare snakket om mat de siste dagene. Samboer bare flirer av meg når jeg sier jeg er utsultet en time etter mat. :hilarious: For å være ærlig er jeg sulten mens jeg spiser og rett etter og. Blir litt uggen etter måltid eneste, men takker ikke nei til mer. Ser for meg flyvende frukt i hodet mitt, har lyst på noe friskt :hungry:

I dag har jeg gått 22.000 skritt på jobben, jeg kjenner at kroppen takler det litt annerledes nå enn den pleier.
Og med den kvalmen så har det faktisk vært litt utfordrene. :wtf:

Ømme bryst og på en måte støl i hele magen, får også litt strekkninger i underlivet og siden når jeg strekker meg... Ikke kvalm enda, håper jeg slipper unna det en god stund til 5+2

Spiser mye sunnere, så går ned i vekt enn så lenge- godt det og er normalt, etter hva jeg leser.

Mer og mer småuggen, men ikke direkte kvalm. Sover dårlig, men har masse energi.

Måtte til veterinær med syk hund idag, og jeg ble så livredd. Da vi skulle dra hjem mens han ble undersøkt prøvde jeg å åpne bildøra før mannen hadde låst opp. Da han sa «du må vente til jeg har låst opp» begynte jeg å hylgrine og hulke...

Det gikk heldigvis bra, men på tur i skogen ikveld prøvde en gal malinous (belgisk fårehund) å angripe min hund to ganger, så nå ligger jeg helt utkjørt på sofa etter hormon- og følelsestivoli.

Jeg har fått skikkelig skikkelig fett hår jeg :arghh: Altså jeg har aldri slitt med fett hår, men nå blir det jo fett samme dag som jeg dusjer...
Jeg slet skikkelig med fett hår i forrige svangerskap! Utrolig irriterende når man har tjukt og langt hår som det er tiltak å vaske:confused: Mista også sjuke mengder med hår mens jeg gikk gravid, ca. halvparten:wideyed:

Begynner å føle meg mer og mer uggen for hver dag som går, men går litt opp og ned (6+0 i dag ifølge legen). Hadde en episode her på søndagskvelden med voldsomme brekninger, forstoppelse og lett diare (aldri trodd at det var mulig og ha begge samtidig). Gikk på vekta i mårrest og ser at jeg har gått ned ca 1 kg på en uke. Usikker på om jeg burde være bekymret eller ikke.
Var på ganske normal vekt før graviditet (172 cm høy, 70,5 kg). Har ganske dårlig matlyst så får ikke i meg så mye i løpet av dagen. Bør jeg være bekymret?

Ellers kjenner jeg også at jeg stort sett nesten er konstant trøtt.

Begynner å føle meg mer og mer uggen for hver dag som går, men går litt opp og ned (6+0 i dag ifølge legen). Hadde en episode her på søndagskvelden med voldsomme brekninger, forstoppelse og lett diare (aldri trodd at det var mulig og ha begge samtidig). Gikk på vekta i mårrest og ser at jeg har gått ned ca 1 kg på en uke. Usikker på om jeg burde være bekymret eller ikke.
Var på ganske normal vekt før graviditet (172 cm høy, 70,5 kg). Har ganske dårlig matlyst så får ikke i meg så mye i løpet av dagen. Bør jeg være bekymret?

Det er ikke farlig å gå ned litt nå i begynnelsen, like vanlig som å gå opp :) Men hvis du bare fortsetter og gå ned og ned så vil de følge det opp hos lege/jordmor :)

6+2 idag, og nå ser det ut som om uggenheten går mer over i kvalme/blir mer intens. Veldig glad for å ha fått unna to store deadlines på jobben.

Jeg har gått ned 3kg siden jeg fant ut at jeg er gravid. Skyldes nok bedre kosthold etter at jeg fant ut, og null alkohol(hadde nok vann i kroppen også). Jeg er litt overvektig da, så for meg er det nok bare «bra» egentlig. Som en annen skriver, det er vanlig i starten. Jeg registrerer vekta i Helseoversikt-appen, så jeg har det skrevet ned når jeg skal til legen om knappe to uker.

Jeg har gått ned 3kg siden jeg fant ut at jeg er gravid. Skyldes nok bedre kosthold etter at jeg fant ut, og null alkohol(hadde nok vann i kroppen også). Jeg er litt overvektig da, så for meg er det nok bare «bra» egentlig. Som en annen skriver, det er vanlig i starten. Jeg registrerer vekta i Helseoversikt-appen, så jeg har det skrevet ned når jeg skal til legen om knappe to uker.
Ja, jeg skal også til legen om to uker. Begynte å ta i bruk Helseoversikt appen i går. Holder fortsatt på å gjøre meg kjent med den, men fikk registrert vekt i dag. Skal følge litt med på det fremover og prøve å få i meg litt mer mat i løpet av dagen ;)

4+3 og fortsatt ingen symptomer!
Jeg hadde nesten ingen symptomer før jeg fant ut at jeg var gravid i uke 5+0 (bortsett fra uteblitt menstruasjon). Kjente litt murringer i magen, men antok først at dette var mensen som skulle starte. Er nok ikke uvanlig å ikke ha noen symptomer såpass tidlig.

For min del startet vel de øvrige symptomene å komme bare noen dager etterpå (dårlig måtlyst, kvalme, svake stikkende smerter, brekninger, osv.). Kan være at symptomene for min del kom da de kom pga. at jeg da var bevisst på at jeg faktisk var gravid

Back
Topp