Ja, jeg fryser!Noen som fryser? Jeg fryser store deler av dagen.. sliter med å få varme i meg.. selv med dyne blir jeg ikke varm![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg fryser!Noen som fryser? Jeg fryser store deler av dagen.. sliter med å få varme i meg.. selv med dyne blir jeg ikke varm![]()
Ja jeg fryserkroppen jobber med å holde varmen .
Jeg fryser for det meste, men har perioder på ettermiddagen der jeg må kaste klærne, svetter og er så sinnsykt varmMed begge guttene var jeg konstant kald helt til 3 trimester.
Merker ofte at de varmetoktene ofte blir etterfulgt av kvalmebølger![]()
Ja, jeg fryser!
har ikke hatt det tidligere som jeg kan huske..

I går kveld fikk jeg skikkelig menssmerter i mage og rygg som kom og gikk litt på kvelden. Så gikk det bort. Men nå skjedde akkuratt det samme igjen. Varer kanskje 5 min før det gir seg. Ganske ubehagelig. Er dette normalt ? Får jo panikk for abort...

Krysser fingrene for at det er normalt!Jeg også får mensensmerter med jevne mellomrom, kanskje sånn hver 2.-3. dag, på kvelden. Aner ikke om det er normalt da, men når jeg googler litt så virker det som om flere har opplevd det samme og at det går bra, så satser på det![]()

Ellers er jeg også VELDIG oppblåst, har murringer, mer sulten og null konsentrasjon (men det er vel fordi jeg er så glad og spent og bekymret) 

Jeg har de to første graviditetene hvert kjempe kvalm! Men 3. gangen var jeg bare kvalm de første ukene. Så gikk det over. Var i så fin form at siste dag før jeg gikk ut i permisjon løp jeg rundt i butikken i høye heler og klatret opp og ned i gardintrappa (til kundenes store fortvilelse)I dag er det min tur til å bekymre meg. Jeg har to svangerskap bak meg, begge resulterte i friske barn. Har ikke hatt noen svangerskap utenom dem, så ingen SA, MA eller annet. I de forrige svangerskapene hadde jeg ikke en eneste dag uten kvalme, ikke en! I dette svangerskapet kom kvalmen tidlig, og jeg er sykemeldt. Men idag er jeg ikke kvalm?! Jeg vet symptomer kan komme og gå, men dette er ikke normalt for meg.. veldig deilig med en dag uten kvalme, men jeg er bekymret for hva som skjer..

Opp med hodet. Dette skal nok gå braHer er jeg 6+0 i dag. Vært en anelse uggen på ettermidddag/kveld de siste par dagene. Ellers veeeldig lite murring, ingen stikking, og pupper som bare er bittelitt ømme på kveldenEr redd dette også kan ende i ny ma/sa....

Jeg har de to første graviditetene hvert kjempe kvalm! Men 3. gangen var jeg bare kvalm de første ukene. Så gikk det over. Var i så fin form at siste dag før jeg gikk ut i permisjon løp jeg rundt i butikken i høye heler og klatret opp og ned i gardintrappa (til kundenes store fortvilelse)
De 2 første gangene var jente og en XU. 3. mann var en gutt. Har hørt flere si at de hsr merket forkjell på symptomer i forhold til kjønn.
Bare vent. Kanskje de dukker opp snart igjen![]()

Derfor er dette så skummelt...
men kjennes litt godt også siden jeg fikk litt panikk i går når jeg følte meg litt bedre. 6+3 i dag
og 4 dager til samboer kommer hjem offshore, gleder meg til litt hjelp her hjemme. I dag kjenner jeg det blir tungt bare å komme meg i gang å få gjort det jeg må. Murrer veldig for tiden også, veldig støl i magen, irriterende og litt vondt til tider.Hvordan er formen i dag? Jeg var også litt bedre i formen i går men i dag er den verre igjen! Så e nok normalt at formen går opp og nedI dag er det min tur til å bekymre meg. Jeg har to svangerskap bak meg, begge resulterte i friske barn. Har ikke hatt noen svangerskap utenom dem, så ingen SA, MA eller annet. I de forrige svangerskapene hadde jeg ikke en eneste dag uten kvalme, ikke en! I dette svangerskapet kom kvalmen tidlig, og jeg er sykemeldt. Men idag er jeg ikke kvalm?! Jeg vet symptomer kan komme og gå, men dette er ikke normalt for meg.. veldig deilig med en dag uten kvalme, men jeg er bekymret for hva som skjer..

Hvordan er formen i dag? Jeg var også litt bedre i formen i går men i dag er den verre igjen! Så e nok normalt at formen går opp og ned![]()
skjønner det godt... Men jeg har troaHaha, ser for meg frøken høygravid på høyehæler i gardintrappen
Jeg har hørt det samme angående kjønn, men jeg har allerede en av hverDerfor er dette så skummelt...

Den er verst om morningen, så blir det litt bedre rundt lunsj, da kommer det gjerne i bølger verst når jeg er sulten. Men krysser fingrene for at det er normalt at du ikke er like kvalm lengre, plutselig snur det igjen. Tenker hvertfall det er normalt at det kommer og går litt.Takk som spør
Jeg er også verre idag, men likevel bedre en dagene før i går. Nå blir jeg kvalm hvis jeg gjør noe, dusje, husarbeid osv. Men når jeg sitter stille er jeg ikke kvalm
Hvordan er din kvalme?
Det er noe dritt.. Første graviditeten hadde jeg halsbrann og sure oppstøt igjennom hele svangerskapet .Og sure oppstøt begynte i går.