Symptomer

Ja jeg fryser :bored: kroppen jobber med å holde varmen .
Jeg fryser for det meste, men har perioder på ettermiddagen der jeg må kaste klærne, svetter og er så sinnsykt varm:confused: Med begge guttene var jeg konstant kald helt til 3 trimester.
Merker ofte at de varmetoktene ofte blir etterfulgt av kvalmebølger:wtf:
Ja, jeg fryser!

Huff:( men bra vi er fler:p:joyful: har ikke hatt det tidligere som jeg kan huske..

Fryser også, og varmer meg til stadighet på ryggen til mannen:happy::happy:

I går kveld fikk jeg skikkelig menssmerter i mage og rygg som kom og gikk litt på kvelden. Så gikk det bort. Men nå skjedde akkuratt det samme igjen. Varer kanskje 5 min før det gir seg. Ganske ubehagelig. Er dette normalt ? Får jo panikk for abort...

Jeg også får mensensmerter med jevne mellomrom, kanskje sånn hver 2.-3. dag, på kvelden. Aner ikke om det er normalt da, men når jeg googler litt så virker det som om flere har opplevd det samme og at det går bra, så satser på det :love7

Jeg også får mensensmerter med jevne mellomrom, kanskje sånn hver 2.-3. dag, på kvelden. Aner ikke om det er normalt da, men når jeg googler litt så virker det som om flere har opplevd det samme og at det går bra, så satser på det :love7
Krysser fingrene for at det er normalt! :shy::Heartred

Så glad for å høre det er flere som fryser! Jeg har vært helt plagsomt iskald siden forrige uke (4+3 i dag) spesielt på beina og hendene, måtte bare legge meg i badekaret forrige uke. Bra med hjemmekontor da da :joyful: Ellers er jeg også VELDIG oppblåst, har murringer, mer sulten og null konsentrasjon (men det er vel fordi jeg er så glad og spent og bekymret) :woot::(:nailbiting:

I dag er det min tur til å bekymre meg. Jeg har to svangerskap bak meg, begge resulterte i friske barn. Har ikke hatt noen svangerskap utenom dem, så ingen SA, MA eller annet. I de forrige svangerskapene hadde jeg ikke en eneste dag uten kvalme, ikke en! I dette svangerskapet kom kvalmen tidlig, og jeg er sykemeldt. Men idag er jeg ikke kvalm?! Jeg vet symptomer kan komme og gå, men dette er ikke normalt for meg.. veldig deilig med en dag uten kvalme, men jeg er bekymret for hva som skjer..

Her er jeg 6+0 i dag. Vært en anelse uggen på ettermidddag/kveld de siste par dagene. Ellers veeeldig lite murring, ingen stikking, og pupper som bare er bittelitt ømme på kvelden :( Er redd dette også kan ende i ny ma/sa....

I dag er det min tur til å bekymre meg. Jeg har to svangerskap bak meg, begge resulterte i friske barn. Har ikke hatt noen svangerskap utenom dem, så ingen SA, MA eller annet. I de forrige svangerskapene hadde jeg ikke en eneste dag uten kvalme, ikke en! I dette svangerskapet kom kvalmen tidlig, og jeg er sykemeldt. Men idag er jeg ikke kvalm?! Jeg vet symptomer kan komme og gå, men dette er ikke normalt for meg.. veldig deilig med en dag uten kvalme, men jeg er bekymret for hva som skjer..
Jeg har de to første graviditetene hvert kjempe kvalm! Men 3. gangen var jeg bare kvalm de første ukene. Så gikk det over. Var i så fin form at siste dag før jeg gikk ut i permisjon løp jeg rundt i butikken i høye heler og klatret opp og ned i gardintrappa (til kundenes store fortvilelse) :hilarious:
De 2 første gangene var jente og en XU. 3. mann var en gutt. Har hørt flere si at de hsr merket forkjell på symptomer i forhold til kjønn. :Heartred
Bare vent. Kanskje de dukker opp snart igjen :meh:

Her er jeg 6+0 i dag. Vært en anelse uggen på ettermidddag/kveld de siste par dagene. Ellers veeeldig lite murring, ingen stikking, og pupper som bare er bittelitt ømme på kvelden :( Er redd dette også kan ende i ny ma/sa....
Opp med hodet. Dette skal nok gå bra :Heartpink

Trøtt, småkvalm og våken på natta :banghead:

Har også murringer som kommer og går. Hver dag er veldig ulik her - men trøttheten er stabil. Ellers varierer de andre symptomene

Jeg har de to første graviditetene hvert kjempe kvalm! Men 3. gangen var jeg bare kvalm de første ukene. Så gikk det over. Var i så fin form at siste dag før jeg gikk ut i permisjon løp jeg rundt i butikken i høye heler og klatret opp og ned i gardintrappa (til kundenes store fortvilelse) :hilarious:
De 2 første gangene var jente og en XU. 3. mann var en gutt. Har hørt flere si at de hsr merket forkjell på symptomer i forhold til kjønn. :Heartred
Bare vent. Kanskje de dukker opp snart igjen :meh:

Haha, ser for meg frøken høygravid på høyehæler i gardintrappen :hilarious:

Jeg har hørt det samme angående kjønn, men jeg har allerede en av hver :arghh: Derfor er dette så skummelt...

I dag er kvalmen tilbake til der den var, om ikke verre :meh: men kjennes litt godt også siden jeg fikk litt panikk i går når jeg følte meg litt bedre. 6+3 i dag :coldfeet: og 4 dager til samboer kommer hjem offshore, gleder meg til litt hjelp her hjemme. I dag kjenner jeg det blir tungt bare å komme meg i gang å få gjort det jeg må. Murrer veldig for tiden også, veldig støl i magen, irriterende og litt vondt til tider.

Hvordan er formen i dag? Jeg var også litt bedre i formen i går men i dag er den verre igjen! Så e nok normalt at formen går opp og ned :love7

Hvordan er formen i dag? Jeg var også litt bedre i formen i går men i dag er den verre igjen! Så e nok normalt at formen går opp og ned :love7

Takk som spør ❤️
Jeg er også verre idag, men likevel bedre en dagene før i går. Nå blir jeg kvalm hvis jeg gjør noe, dusje, husarbeid osv. Men når jeg sitter stille er jeg ikke kvalm :)

Hvordan er din kvalme?

Takk som spør ❤️
Jeg er også verre idag, men likevel bedre en dagene før i går. Nå blir jeg kvalm hvis jeg gjør noe, dusje, husarbeid osv. Men når jeg sitter stille er jeg ikke kvalm :)

Hvordan er din kvalme?
Den er verst om morningen, så blir det litt bedre rundt lunsj, da kommer det gjerne i bølger verst når jeg er sulten. Men krysser fingrene for at det er normalt at du ikke er like kvalm lengre, plutselig snur det igjen. Tenker hvertfall det er normalt at det kommer og går litt. :p håper hvertfall det.

Foreløpig har jeg metallsmak i munnen, sure oppstøt, oppblåst og så føler jeg meg slapp og sliten og blir veldig fort trøtt. :p

Og sure oppstøt begynte i går.

Back
Topp