Symptomer

Har begynt å få halsbrann etter mat og kvalme om det går for lang tid før jeg spiser:sour:Men det er ingenting i forhold til hvordan det blir om en ukes tid om jeg tenker tilbake til tidligere svangerskap:pDa er det kvalme og halsbrann konstant. Prøver å nyte dagene og hååååper det blir mildere denne gangen:)Noen som har vært skikkelig dårlig i annet svangerskap, men som har vært fin i neste?

Jeg var veldig kvalm fra uke 5 til uke 14 i første svangerskap, mens i svangerskap nr 2 hadde jeg bare litt korte akutte kvalmebyer:) så mye dårligere i svangerskap 1.

Jeg har drevet og sortert mye greier og vært ting opp og ned fra kjelleren de siste dagene. Om natten har jeg hatt økt trykk og murringer i magen.. virker egentlig som kroppen reagerer litt. Kan nesten kjennes ut som jeg har kynnerere.. hatt veldig mye av det både i svangerskap 1 og 2..
Dere andre som har vært gravid flere ganger, har dere opplevd det nå? Vet ikke om det er mulig så tidlig, er bare 5+3:joyful:

Rennende nese på dagen og tett på kvelden, irriterende da en ikke skal bruke nesespray.. ellers mer emosjonell, begynte å gråte når jeg leste nyheter sist uke å tenkte at kansje jeg er gravid :laughing002
Kanskje du kan bruke ren saltvannsspray, hvis det kan lindre litt?

Er kun 3+3 (men kan ha hatt eggløsning tidligere enn jeg tror). Men tisser ganske mye. Og nå er jeg litt ør og trøtto_O burde ikke hatt symptomer så tidlig, aldri hatt det med tidligere svangerskap.

Er 14 dpo i dag. Har skikkelig murringer som kommer og går, og det blir noe verre utover kvelden. Det er litt ubehagelig, men så gir det seg igjen og jeg er helt fin. Kjennes ut som litt kraftige voksesmerter. Er det normalt å kjenne at det jobbes så mye i livmora så tidlig? :oops:

Noen med erfaringer på kvalme i tidligere svangerskap? Jeg er førstegangsgravid, kun 4+2 hvis jeg har beregnet eggløsning og IKM rett, og jeg er helt utrolig kvalm! Det er da veldig tidlig? Er såpass ille at det er gjennom hele dagen nå, og ikke kun på morgenen, og må konstant småspise noe smått og salt for å holde det litt i sjakk.. Er det noe sammenheng med mye kvalme og mye HCG? Jeg har tvillinger i slekta, og er litt redd dette kan tyde på det :confused: Ser også flere steder at man forbinder mye kvalme med jentebarn.

Noen med erfaringer på kvalme i tidligere svangerskap? Jeg er førstegangsgravid, kun 4+2 hvis jeg har beregnet eggløsning og IKM rett, og jeg er helt utrolig kvalm! Det er da veldig tidlig? Er såpass ille at det er gjennom hele dagen nå, og ikke kun på morgenen, og må konstant småspise noe smått og salt for å holde det litt i sjakk.. Er det noe sammenheng med mye kvalme og mye HCG? Jeg har tvillinger i slekta, og er litt redd dette kan tyde på det :confused: Ser også flere steder at man forbinder mye kvalme med jentebarn.

Jeg har vært ekstremt kvalm (også tidlig) i begge mine svangerskap. Har gutt og jente og ingen tvillinger. Så her stemmer det ikke at det enten er tvillinger eller kun i jente svangerskap :)

har blitt kvalm rundt uke 5 før, men nå er jeg kvalm og er bare 3+3!!!!

Var kvalm de første 7 ukene med førstemann (gutt) og hyperemesis hele svangerskapet med nr to (også gutt).

Denne gangen har jeg vært kvalm i 2 dager allerede, enda så tidlig det er:wtf:

Mine symptom 3+2
- Føler meg varm
- Tunghetsfølelse nederst i magen
- Ømme bryst
- «Sliten» i korsryggen

Noen som drømmer mer? Jeg har drømt noen stressende drømmer de siste nettene:p vet ikke om det er tilfeldig eller om det har noe med graviditeten å gjøre:joyful: kan ikke huske fra sist

Noen som drømmer mer? Jeg har drømt noen stressende drømmer de siste nettene:p vet ikke om det er tilfeldig eller om det har noe med graviditeten å gjøre:joyful: kan ikke huske fra sist

Ja!! Jeg drømmer og drømmer, blir helt sliten :hilarious: gjorde det med de to forrige også :)

Back
Topp