Symptomer

Jeg har mye stikkinger og murringer i nedre del av mage som om mensen kommer. Jeg har også litt tett nese og har hatt følelsen av forhøyet kroppstemperatur, særlig om natten. I tillegg til skikkelig ømme bryster som jeg aldri har kjent på tidligere. Har også hatt litt kvalme (men det er nok fordi jeg tenker på det som et symptom):happy090

Har også merket at jeg får veldig raskere høy puls under trening og vært litt slapp. Mulig at det er fordi jeg ga blod for en uke siden før jeg visste at jeg var gravid, 8 dager før IKM...:pale

Jeg ble erklært "uønsket" av Blodbanken da jeg fortalte dem at vi hadde begynt å prøve, hehe. Går nok helt fint uansett at du har gitt blod- man får jo mye mer blod i graviditeten, og det bygger seg nok fort opp igjen etter tapping.

Jeg ble erklært "uønsket" av Blodbanken da jeg fortalte dem at vi hadde begynt å prøve, hehe. Går nok helt fint uansett at du har gitt blod- man får jo mye mer blod i graviditeten, og det bygger seg nok fort opp igjen etter tapping.
Ja, satser på at det skal gå fint:happy: har prøvd å lese meg litt opp på det og virker som det kun kan gå utover meg at jeg blir litt mer slapp.. Men jeg har bra ferretinnivå og blodprosent, så det skal jeg tåle:happy:

Har ikke sagt noe om at vi prøver til blodbanken, da vi har prøvd så lenge og jeg hadde mistet håpet litt..

Har fått litt mer sultfølelse, korte bølger med kvalme, murringer og stikkinger, pluss at jeg sover annerledes.. Kan våkne kl 0400 og være lys våken frem til kvelden igjen. Føles noe annerledes med dette svangerskapet enn de to jeg har vært gjennom.
Jubler over alt jeg kjenner av symptomer njutar

5+0 i dag
I kveld har jeg hatt murringer i mage og rygg. Håper det er positivt, kjenner jeg blir bekymret:shifty: ikke sånn vondt men veldig ubehagelig.

5+2 nå, og har de siste dagene våknet opp med en litt sånn «blåmandag»-følelse. Litt lik følelsen man har dagen etter man har vært skikkelig fyllesyk. Ikke kjempekvalm, men rar i magen og uggen. Det går raskt over! Brystknoppene har blitt skikkelig ømme. Jeg er trøttere, men våkner tidligere om morningen. Føler meg også litt bunnløs i matveien. Som om metthetsfølelsen fader ut litt :p

5+2 nå, og har de siste dagene våknet opp med en litt sånn «blåmandag»-følelse. Litt lik følelsen man har dagen etter man har vært skikkelig fyllesyk. Ikke kjempekvalm, men rar i magen og uggen. Det går raskt over! Brystknoppene har blitt skikkelig ømme. Jeg er trøttere, men våkner tidligere om morningen. Føler meg også litt bunnløs i matveien. Som om metthetsfølelsen fader ut litt :p
5+1 i dag og føler det ganske likt! i dag når jeg ordnet meg på badet før jobb brakk jeg meg ! Ble bedre når jeg fikk i meg litt mat. Men føler meg litt småuggen ennå. Jeg er egentli litt glad for dette, sist var jeg ikke så kvalm så håper dette er et godt tegn! Sykt trøtt på ettermiddagene spesielt og sulten konstant. :facepalm:

Idag slo kvalmen over meg. Jeg drakk ett glass vann litt fort, og ble sittende å svelge lenge for at det ikke skulle komme i retur.. Dette er graviditet slik jeg kjenner det..

5+1 i dag og føler det ganske likt! i dag når jeg ordnet meg på badet før jobb brakk jeg meg ! Ble bedre når jeg fikk i meg litt mat. Men føler meg litt småuggen ennå. Jeg er egentli litt glad for dette, sist var jeg ikke så kvalm så håper dette er et godt tegn! Sykt trøtt på ettermiddagene spesielt og sulten konstant. :facepalm:
Ja, det er en sånn rar uggen følelse. Ikke omgangssyke-følelse, bare uggen. Men jeg opplevde det ikke sånn sist, så håååper det er et godt tegn :shy:

Har begynt å få halsbrann etter mat og kvalme om det går for lang tid før jeg spiser:sour:Men det er ingenting i forhold til hvordan det blir om en ukes tid om jeg tenker tilbake til tidligere svangerskap:pDa er det kvalme og halsbrann konstant. Prøver å nyte dagene og hååååper det blir mildere denne gangen:)Noen som har vært skikkelig dårlig i annet svangerskap, men som har vært fin i neste?

4+1. Stikninger i sidene når jeg reiser meg, snur meg evt hoster og nyser. Stikker også litt i underlivet baken skjønner ikke alt dette, eller tidlig trøtt men ikke noe kvalme

Jeg er uke 5 idag, og ser ut til at de fleste sliter fra uke 6+x, så jeg prøver å få unna mest mulig den neste uka, hehe. Har en stor deadline på jobb, og masse hagegreier som må gjøres.

Er 5+2 og foreløpig bare ømme bryster men også stikkinger, kniping i livmor/eggstokkene som kommer og går. Går også å ventet på at noe galt skal skje, at jeg begynner å blø eller noe :eek: dette blir noe lange uker kjenner jeg!

Nå har jeg altså så vonde pupper at det kjennes ut som om de skal dette av hvert øyeblikk. Kjenner også på litt kvalme nå, 4+5, føles ut som om det er dagen derpå :laughing002 Mest kvalm på kveldstid, som jeg ser mange andre også opplever/har opplevd.

Klokka er tre på natta, og det kniper/verker i livmora. Håper håper håper det bare er at den tøyer/strekker seg. Det er ikke sånn menskrampeaktig, men blir litt stressa/redd.

Er i tillegg skikkelig sulten, så det gir litt sånn tung/hul følelse lenger opp, men kan jo ikke stå opp og spise nå!

Har hatt endel murring/press de siste dagene. Går mye tur, det lindrer. Men 0305 er ikke tida for gåtur, haha!

Prøver å trøste meg med at dette nok er «bra» ubehag. Fy søren så glad jeg er for denne gruppa!

03.56, minste våknet og måtte ha hjelp til å finne sutten.. Gravid mamma måtte da selvfølgelig også tisse når jeg først var våken, ble kjempe kvalm av å stå opp så nå får jeg ikke sove igjen pga kvalmen :(

03.56, minste våknet og måtte ha hjelp til å finne sutten.. Gravid mamma måtte da selvfølgelig også tisse når jeg først var våken, ble kjempe kvalm av å stå opp så nå får jeg ikke sove igjen pga kvalmen :(
Huff- ikke greit. Lys våken selv, vurderer seriøst å bare stå opp og begynne å jobbe. Det presser og murrer noe så veldig her.

Back
Topp