Jeg har mye stikkinger og murringer i nedre del av mage som om mensen kommer. Jeg har også litt tett nese og har hatt følelsen av forhøyet kroppstemperatur, særlig om natten. I tillegg til skikkelig ømme bryster som jeg aldri har kjent på tidligere. Har også hatt litt kvalme (men det er nok fordi jeg tenker på det som et symptom)
Har også merket at jeg får veldig raskere høy puls under trening og vært litt slapp. Mulig at det er fordi jeg ga blod for en uke siden før jeg visste at jeg var gravid, 8 dager før IKM...![]()
Jeg ble erklært "uønsket" av Blodbanken da jeg fortalte dem at vi hadde begynt å prøve, hehe. Går nok helt fint uansett at du har gitt blod- man får jo mye mer blod i graviditeten, og det bygger seg nok fort opp igjen etter tapping.

har prøvd å lese meg litt opp på det og virker som det kun kan gå utover meg at jeg blir litt mer slapp.. Men jeg har bra ferretinnivå og blodprosent, så det skal jeg tåle
ikke sånn vondt men veldig ubehagelig.

Men det er ingenting i forhold til hvordan det blir om en ukes tid om jeg tenker tilbake til tidligere svangerskap
Mest kvalm på kveldstid, som jeg ser mange andre også opplever/har opplevd.