Hvilke symptomer har du nå? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja er vel normalt at kvalmen slår inn fra uke 5-6 ?Bare litt øm nederst i magen![]()
Ja, jeg har hatt kvalme og oppkast i de andre svangerskapene så gruer meg litt til den tiden der kjenner jegJa er vel normalt at kvalmen slår inn fra uke 5-6 ?![]()
HeheJa, jeg har hatt kvalme og oppkast i de andre svangerskapene så gruer meg litt til den tiden der kjenner jeg![]()

andre som har det..?? kjennes ut som om TR er på vei.. er og kvalm, oppblåst og øm ytterste i puppene.. Men syns det med mensmurringer er litt ekkelt, kan ikke huske at jeg hadde det i tidligere svangerskap.. 
Jeg har murringer hvertfallJeg har veldig mye mensmurringerandre som har det..?? kjennes ut som om TR er på vei.. er og kvalm, oppblåst og øm ytterste i puppene.. Men syns det med mensmurringer er litt ekkelt, kan ikke huske at jeg hadde det i tidligere svangerskap..
![]()

Er bare 4+3, men kjenner at jeg allerede er litt uggen i formen. Sliten og trøtt, småkvalm hele tiden. Er glad for symptomer da![]()