Symptomer?

:yuck:
Da har kvalmen kommet snikende her, etter passert 5 uker :depressed: Ikke spydd enda, mest uvel! Flere?

Den der hersens kvalmen har meldt seg her og:yuck::yuck: 5 + 4 i dag..

Ømme brystvorter, må tisse KONSTANT :wtf:
Fryktelig irritabel, men det kan ha litt med at eg har sluttet med både snus og røyk på samme gang i tillegg til at eg e meget hormonell om dagene :laughing001
 
Den verste kvalmen har gidd seg, men går konstant sulten :p småspiser hele tiden! Ellers er jeg så syyyyykt trøtt. Ømme pupper og litt små svimmel inni mellom :dummy:
 
Kvalm hele tiden. Veldig fornøyd med at det ikke kom før i uke 6+1 da :) Holder stort sett sengen, blir deilig når det slipper (om Ca 2 mnd) :wacky:
 
Ømmere og merker at ting skjer i brystene, særlig når jeg våkner om morgenen. Ellers har jeg perioder med kvalmebølger, ikke kastet opp ennå. Er 6+0 i morgen. Noe murring til tider, men ikke så intensivt som da jeg fikk positiv test. Mer sultfølelse på kvelden.
 
Er en del kvalm, spesielt på kveldene, men har heldigvis ikke kastet opp. Brystene er litt ømme, men ikke som tidligere. Meget tørst og sulten stortsett hele dagen, også har jeg en del vonde murringer ut på kvelden
 
Back
Topp