Symptomer?

Batuuli

Gift med forumet
Februarbarna 2020
Har dere begynt å får noe særlig med symptomer? :)

Selv har jeg aldri hatt så lite symptomer i DPO-land som nå, men de siste dagene har jeg vært en del trøtt utpå dagen. Har også vært litt oppblåst og litt mer tissetrengt enn vanlig, men det er ikke mye altså:p
 
Lite symptomer i DPO - dagene. Jeg har pleid å ha mye mer symptomer når jeg ikke har vært gravid! :p

Hadde ikke ømme bryster som jeg pleier å ha etter el. Nå er de litt ømme, men på en annen måte enn før IKM. Fra 7 dpo halsbrann etter jeg har spist.

Foreløpig lite symptomer :)
 
Har vært kvalm til og fra løpet av dagen, litt oftere på do, litt magesmerter
 
Jeg er også litt av og på kvalm, og sovner på sofaen etter jobb om dagene. Går en del på do og har litt hodeverk. Har lest at hodeverket kan skyldes hormoner, men jeg tenker at det like så godt kan skyldes at jeg tisser oftere uten at jeg husker å drikke mer :p
 
Litt småkvalmen og har MYE mensmurringer nederst i magen :) Har også fått presset ut litt melk av det ene brystet og det er lenge siden sist. Sluttet å amme i desember:)
 
Veldig lite symptomer her. Lite murringer, litt ømme pupper (men ikke hele tiden), litt småkvalm innimellom, men ikke sikkert det har sammenheng med graviditeten (kan man bli kvalm så tidlig som 4+1, hehe). Har egentlig mistet litt lysten på kaffe, og det har skjedd en del senere i mine tidligere svangerskap. Så akkurat nå nyter jeg livet som nygravid, så får vi se. ;)
 
Er bare 4+4, men de siste dagene har jeg vært mye trett. I går sovnet jeg på besøk hos min mor, og før på dagen på sofaen hjemme. Sov litt på sofaen i dag tidlig også. Egentlig ganske ulikt meg. Vanligvis hvis jeg sover på dagen så ødelegger det nattesøvnen, men er allerede i seng halv 12 nå o_O

Ellers en del murringer i magen som gjør ganske vondt til tider. Og veldig ømme pupper som jeg har hatt siden EL.
 
Sliter med insomnia, ellers er formen fin :) (Har aldri hatt antydning til morgenkvalme i de andre svangerskapene mine heller, så krysser fingrene for at jeg slipper unna denne gangen også!)
 
Ikke så veldig merkbart enda. Har en del murringer akkurat sist svangerskap på dette tidspunktet.
 
Eneste var at jeg var sykt trøtt dagene før IKM. Hadde litt murringer rundt IKM. I helgen klarte jeg selvfølgelig å få tidenes halsbetennelse:hungover: har vært så dårlig at jeg har så og si sovet i 2 døgn :grumpy:
 
Huff, I natt har det murret skikkelig godt mens jeg har vært på jobb. Mange ganger tenkt på å ta paracet, men så går det over etter en stund. Redd for SA, men ikke noe blod foreløpig. Nesten som hele livmoren kniper eller noe. Føles veldig øm over nederste del av magen.
 
Kjenner veldig godt at det skjer noe i magen, som for det meste kommer i form av stikking, aldri kjent det på samme måten før. I tillegg må jeg oftere på do!
 
Jeg har kjent en del murringer de siste par dagene. Kjennes litt annerledes ut enn menssmerter. Så det skjer noe :p Håper det er spiren som klamrer seg fast :)
 
Forrige svangerskap hadde jeg null symptomer før positiv test. Denne gangen tenkte jeg at jeg ikke kom til å bli gravid siden vi har prøvd i nesten et år og hormonprøvene ikke var bra. Men så kom murringer fra 5dpo, kastet opp på jobb 9dpo. Forrige gang var jeg ofte dårlig på jobb fordi jeg ble kvalmere hvis jeg var våken på nettene, men det kom ikke før er par uker etter positiv test. Trøtt, ilinger i bekkenet.
 
Jeg tok først og fremst test på grunnlag av at jeg konstant var sulten. Har hatt en del murringer helt siden utskrapningen, men ble enda kraftigere et par dager før positiv test. Dette er egentlig de eneste symptomene jeg har, men er bare 3+5 da! :happy:
 
Jeg testet positiv i dag, 12 dpo. Har hatt ganske vonde mensensmerter/murringer i rygg og mage. Korsryggen er fremdeles øm, og i magen "jobbes" det. Ellers noe kramper i legger og lår, samt treg mage og litt hodepine.
 
Så spennende å lese..
:happy093
Her går det i dpo dager. 6 dpo I morgen.
Generelt lite symptomer, men konstant hetebølge med to heftige stikk i høyre side i går kveld.. Au! Tunge pupper :sick009
Også konstant glad men døøøødstrøtt. :sleep002

Håper jeg om noen dager kan signere meg inn på februar og bli her med dere damer :talk020
 
Back
Topp