Symptomer?

Har hatt murringer i korsryggen i flere dager, samt at magen er oppblåst og det kjennes ut som noe skjer i livmoren. Dette er ikke konstant men verst morgen og kveld, samt noen «anfall» med dette i løpet av dagen. Kan i tillegg får «kvalmeanfall» hvor jeg plutselig blir veldig uvel og kvalm. Ømme pupper, humørsvingninger.

Har Ikm i morgen, så vi får se fremover hva som skjer. Har legetime på onsdag så får vel nevne dette for legen, er veldig engstelig for disse smertene da de er like sist jeg mistet, bare at de kom senere og at jeg blødde..
 
Da har kvalmen kommet snikende her, etter passert 5 uker :depressed: Ikke spydd enda, mest uvel! Flere?
 
Så spennende å lese..
:happy093
Her går det i dpo dager. 6 dpo I morgen.
Generelt lite symptomer, men konstant hetebølge med to heftige stikk i høyre side i går kveld.. Au! Tunge pupper :sick009
Også konstant glad men døøøødstrøtt. :sleep002

Håper jeg om noen dager kan signere meg inn på februar og bli her med dere damer :talk020
Masse lykke til. Blir spennende å se om du flytter inn hit sammen med oss om noen dager :smiley-bounce012:Heartred
 
Jeg tok først og fremst test på grunnlag av at jeg konstant var sulten. Har hatt en del murringer helt siden utskrapningen, men ble enda kraftigere et par dager før positiv test. Dette er egentlig de eneste symptomene jeg har, men er bare 3+5 da! :happy:
Jeg kjenner nå bittelitt stikking/strekk i livmora, ingen murringer nå. Puppene er ikke ømme ennå, men de er noe mer følsomme. Kjenner på litt kvalme innimellom. Er 4+2 i dag. :happy:
 
Da har kvalmen kommet snikende her, etter passert 5 uker :depressed: Ikke spydd enda, mest uvel! Flere?
Er begynt å komme litt kvalme nå :sorry: Mest på kvelden hvis jeg er veldig sliten, eller hvis det er lenge siden jeg har spist.
 
Samme her! Hjelper ikke å spise en gang :depressed: føler jeg blir mer kvalm av å spise :depressed: Er også skikkelig trøtt og sliten fortiden :wacky: føles ut som om jeg skal gå i bakken av og til :inpain:
Trøtt her og :oops: Har minst 2 lurer pr dag nå for tiden:rolleyes: Ikke lett når en jobber fullt + har en 9 mnd gammel baby i tillegg :woot:
 
Skikkelig trøtt her og, men sliter med å sove (noe jeg vanligvis ikke gjør), samt lavt blodtrykk med svimmelhet og hodepine :p Noe strekk og stikninger i nederste del av buken ;)
 
Nå har jeg vært på jobb, kastet opp, sovet en time, kastet opp igjen... Så nå skal jeg prøve å komme meg på beina igjen for å gå tilbake på jobb for personalmøte og foreldremøte! :depressed: Håper det hjelper med litt frossenpizza :p
 
Her er jeg trøtt, ømme og litt større brystknopper, uren hud og veldig hormonell :happy8
 
Her går det i murringer og stikk, og jeg må ofte tisse. Jeg prøver å gå litt mindre på do i løpet av jobbdagen enn jeg egentlig vil, ellers så kan det fort bli mistanke :p Ømme bryster også, men ikke så altfor ille.
 
Skulle ønske jeg hadde sjanse til å sove i løpet av dagen:shy: jobber 100%, har ei på snart 20mnd og mannen er selvfølgelig offshore fortiden:depressed:
Ja, jeg er heldig sånn :hilarious: Tar meg en liten lur etter jobb hvis jeg har dagvakt og en lur rett etter lille legger seg kl 18 :)
 
Fikk kraftige mensmurringer allerede et par dager etter eggløsning.. var aldri i tvil om at jeg var blitt gravid:joyful: mensmurringene har fortsatt og IKM er faktisk ikke før enn i morgen. Kanskje det er et dårlig tegn..? Med de to andre har jeg ikke hatt noen symptomer i det hele tatt. Kun litt kvalme i et par uker, uke 8-10 kanskje..
 
Jeg syns generelt at jeg har kjent MYE mer til symptomer i alle prøveperiodene da det ikke gikk veien .. både under naturlig prøving og IVF. Det gjelder tida FØR test.

Denne gangen begynte jeg å mistenke noe da jeg fikk innmari treg mage, og altså ingen mens - som jeg er par dager bortforklarte for meg sjøl med operasjon og narkose. Men nei da!

I morra er jeg 5+0, og jeg er ikke en sånn som kjenner noe særlig i puppene, men det murrer i livmora, og stråler ned i lysken og ligamentene. Jeg kjenner at det er ganske tilfredsstillende :happy:

Ellers er jeg plutselig lysvåken fra kl 04 hver morgen... og sovna på sofaen nå i ettermiddag. Litt lett huepine på starten av dagen, og våkna sulten i dag (noe som er uvanlig for meg).

Ettersom alt kan skje så tidlig, setter jeg pris på de symptomene jeg har, som en bekreftelse på at det skjer noe!
 
Last edited:
Ømme pupper, stikninger, voldsomme humørsvingninger, og så mistenker jeg å ha kjent når egget møtte «sausen» noen dager på venstre eggleder. Har fått bekreftet at høyre er død. Ingen kvalme/trøtthet enda
 
Back
Topp