Symptomer

Igår morges. Skikkelig mensensmerter, og var sikker på det var mensen. Hadde bare den brunlige/røde/rosa på dopapiret så var det ikke noe mer hele dagen igår. Følte meg helt fin etterpå også. Så er så redd det skal ha noe betydning for de testene jeg tar fremover.
Det høres absolutt ikke ut som det behøver å bety noe :) Blir spennende å se, heier på spira di!
 
Jo, jeg har vært skikkelig irritert også den siste uka. Altså blir sur for ingenting. Det er ulikt meg. Så er jeg veldig følsom og gråter lett av utrolig rare ting de siste dagene som make no sence. Jeg begynte å gråte skikkelig isted for jeg ble så glad på denne fyren sine vegne på youtube som skrev en kommentar:

"I shit you not, I just spent half a day looking for this video. I got so fed up I typed "video where guy buys a chicken shop" because I couldn't remember who sang it or what it was called. but I remember the dude getting to own a chicken shop. persistence paid off! :D"

:laughing002:laughing002:laughing002
 
I kveld har jeg skikkelige menssmerter. Blir selvfølgelig bekymret, og håper ikke mens er på vei! :/ håper alt er fint med minifrøet!
 
I kveld har jeg skikkelige menssmerter. Blir selvfølgelig bekymret, og håper ikke mens er på vei! :/ håper alt er fint med minifrøet!
Det er sikkert ikke noe galt, man kan jo føle så mangt :Heartred Håper med deg :happy:
 
Det er sikkert ikke noe galt, man kan jo føle så mangt :Heartred Håper med deg :happy:
Takk for gode ord! :) I morgen er det testdag på klinikken, så får i alle fall bekreftet graviditeten fra sykehuset da. Det blir stas. :)
 
I kveld så stikker og strekker det veldig i nedre del av magen, akkurat som om det stråler litt nedover beina. Og så blør jeg fra tannkjøttet når jeg pusser tenna... heldigvis skal jeg til tannpleier på onsdag for å «blåse» bort noe betennelse i tannkjøttet (positiv bieffekt av den «blåsingen»: hvite tenner) :hilarious: Har visst fått en betennelse som er veldig vanlig når man er gravid, skyldes hormonendringer tror jeg
 
Herlighet, idag har jeg skikkelig luft i magen og promper som bare det. Jeg er ekstremt sulten, blir sulten en time etter jeg har spist. Nettopp proppa i meg to brødskiver og tenker bare på å spise et halv brød til.
 
- Ømme gigapupper
- Kvalm
- Tidvis murring og strekking i magen
- Hormonell
- Tett i nese og bihuler
- Småvonde hofter
- Luft i magen
 
Nå 5+1. Vil sove kl 8, trøtt :bored: Men halsbrann til tuuuseno_O Murrer, brystene er vonde ligge på.. Eg sove best på magen... må vist vennes av igjen :hilarious::wtf: Små svimmel inni mellom. Prøve lukke øynene nå :inpain:
 
Mine symptomer foreløpig:Heartpink:

- Trøtt
- Ømme bryster som har vokst noe
- Halsbrann når jeg ligger her rett
- Små kvalmebølger har jeg kjent såvidt
- Oppblåst på kvelden
- Murringer og strekking i hele området
- Forsterket luktesans på enkelte ting --> hundematen luktet intens :hilarious:
- Økt utflod

Elsker alle symtomene mine! :rolleyes::happy093
 
Er på 5+5 i dag, og har følgende symptomer:
- forstoppelse (siden egget festet seg)
- ekstremt mye luft i magen (siden egget festet seg)
- sliter med å sovne (siden egget festet seg)
- våkner tidlig
- murrig i brystene
- litt hormonell
- strekker litt i livmor, men vanskelig å skille fra tarmvondten

Er ganske utrolig at en går rundt å ikke føler seg gravid, samtidig som en har alle disse sære symptomene :)

Og jeg må også lære meg av med å sove på magen, det er ubehagelig i brystene...
 
Såååå trøtt i dag. Måtte ta meg skikkelig sammen for ikke å fremstå som helt ubrukelig på jobb i dag. Blir senga på meg samtidig som junior legger seg.. om en time :hilarious:

Eller startet jeg dagen med mild kvalme, men det gav seg så fort jeg fikk i meg litt frokost.
 
Ble voldsomt kvalm på IKM dagen, men kun da så muligens tilfeldig
Ellers mye trøtt, og i dag hadde jeg voldsomme murringer i korsrygg og mage noen timer, ble nesten bekymret..
 
Synes hendene mine og hunden min lukter blod, har veldig ømme brystvorter, passer fint når jec ammer minsten!

Også begynte minste katten å ligge seg mellom beina mine, noe han aldri gjør. Katten til en venninne reagerte også på meg, så var de to som fikk meg til å ta en test!
 
Døør snart av bekkenet mitt:arghh:
 
Noen flere me litt ubehag/vondt i korsryggen, mer liksom "sliten" enn vondt. Har egentlig litt sånn ubehag i leddene også og litt stikking er over alt. Er dette normalt? :)
 
Noen flere me litt ubehag/vondt i korsryggen, mer liksom "sliten" enn vondt. Har egentlig litt sånn ubehag i leddene også og litt stikking er over alt. Er dette normalt? :)

Helt normalt. Hormonene påvirker litt av hvert, inkludert leddene i bekkenregionen.

Her kan jeg legge til et symptom i dag, etter at jeg debuterte over doskålen.:sick006 Festlig med overnattingsgjester i huset..
På den positive siden, jeg tror jeg bare har spydd i de svangerskapene som har gått bra. Får bare krysse fingre for at denne statistikken holder seg.
 
Jeg har fått ett nytt symptom.. jeg blir så andpusten av ingenting :wacky:
 
Back
Topp