Symptomer

Lil-17

Forumet er livet
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Hvilke symptomer har dere? Når kom de?
 
Vært veldig trøtt siden 9 dpo, tok då test som viste svakt positivt på rfsu strimmel. Var litt kvalmen å trøtt de 2 neste dagene på jobb, og testet sterkere de påfølgende dagene med rfsu strimmel og en clearblue early. 11 dpo testa eg positiv på digital etter en sterkere A1 test. Små kvalme, økt appetitt og svimmel. Nå er det småkvalm inni mellom, hodepine som går fort over, murringer i magen, litt spenn i brystvorter. Er nå 12 dpo.
 
Voldsomme mensmurringer ikm! Var sikker på jeg skulle våkne i en blodpøl!

Litt kvalme nå, ellers absolutt ingenting!
 
Hovene harde bryst, masse murringer nedi der, økt matlyst se siste dagene, litt sliten men usikker på om det er pga mye jobb eller om jeg tåler mindre de siste dagene. Testet postitivt 12 dpo
 
Jeg har vært kvalm siden 3+4. Syns kvalmen kom veldig tidlig.. Er forøvrig det eneste symptomet så langt.
 
Tunge pupper var det første her, og veldig trøtt. :)
 
Glemte hodepine, og at min mor så det i ansiktet mitt på lørdag, før jeg testet positivt! Så sært, hun ba meg droppe smertestillende for hodepina, for her var det nok noe på gang. Jeg bare lo, men jammen var det rett. Blir nok ikke lett å holde den nyheten lenge :laughing002
 
Trøtt, noe så sinnsykt trøtt siden nyttår. Siste dagene har vært bedre. Småverk i korsryggen. Ømme bryst, litt støŕre og. Og fryser så Vannvittig innimellom rundt anklene
 
.. Og der kom de velkjente bekkensmertene.
 
Lurer på om det var det som plaga meg på jobb i dag. Men håpte det bare var noe låsning:smiley-angelic001
Er nok dømt til krykker dette svangerskapet og..
Har du vært plaget med bekkenet så tidlig før?
 
Alltid vært plaget med bekkenet. Men med tredje ble eg sykemeldt frå uke 8 til eg gikk ut i permisjon. Symfysen var så vondt at eg knapt klarte sette meg på toalettet :smiley-angry017 Men har minket en del kilo siden dette, så håper det spiller inn denne gangen :smiley-bounce012 Så vi blir nok krykke buddies :help
 
Alltid vært plaget med bekkenet. Men med tredje ble eg sykemeldt frå uke 8 til eg gikk ut i permisjon. Symfysen var så vondt at eg knapt klarte sette meg på toalettet :smiley-angry017 Men har minket en del kilo siden dette, så håper det spiller inn denne gangen :smiley-bounce012 Så vi blir nok krykke buddies :help
Åh, det er ikke noe godt :(
Slapp unna med første. Med nr 2 kom bekkensmertene før positiv test..
Hvordan funker krykkelivet med små barn?
Min var 6 år og veldig selvstendig, så det gikk greit. Nå er yngste kun 1 år..:nailbiting:
 
Er 4 år mellom alle mine barn, så aner ikke. Har hatt selvstendige 4 åringer. Men mannen måtte jo ta tak i alt som skulle gjøres. Hadde noen gode dager der eg kunne gjøre litt. Men sparte hele kroppen til sittende lek med unga. Nå er yngste 3 år i april, så der kan det bli litt utfordrende om det blir krykke tilstander. Men hun er så enkel og avslappet. Legge fram alt av klær, lage klart alt til barnehage, lage middag i forveien samme dag, ikke vaske, ikke husarbeid. Entell må mannen trå til eller få seg en vaskehjelp inni mellom:arghh:
 
Jeg er førstegangs gravid. Prøver å lete litt etter symptomer for å føle meg mer gravid, men foreløpig føler jeg meg litt små uggen, har litt hodepine som kommer og går, litt blurrete syn akkuartt som jeg må konsentrerer meg mer foran dataen på jobb, litt hjertebank som kommer og går, og så har jeg hatt løs mage i ca 2 uker :wtf:
 
Jeg er førstegangs gravid. Prøver å lete litt etter symptomer for å føle meg mer gravid, men foreløpig føler jeg meg litt små uggen, har litt hodepine som kommer og går, litt blurrete syn akkuartt som jeg må konsentrerer meg mer foran dataen på jobb, litt hjertebank som kommer og går, og så har jeg hatt løs mage i ca 2 uker :wtf:
Ikke alle som har symptomer heller :) Det sies at man skal være glad man slipper unna, og det er jeg enig i, men er jo greit å vite at ting er iorden der inne også:bag: Med første hadde jeg ingen symptom. Med nr 2 og nå med nr. 3...:yuck::arghh:
 
Ikke alle som har symptomer heller :) Det sies at man skal være glad man slipper unna, og det er jeg enig i, men er jo greit å vite at ting er iorden der inne også:bag: Med første hadde jeg ingen symptom. Med nr 2 og nå med nr. 3...:yuck::arghh:

Ja, ville gjerne «følt» meg litt mer gravid, men er veldig glad hvis jeg kan slippe kvalme og spesielt oppkast. Det er jo tidlig for oss alle enda så det blir spennende å høre hvilke symptomer som dukker opp :)
 
Last edited:
Back
Topp