Symptomer

- Ømme bryst.
- Litt kvalm.
- Trøtt.
- Våkner kl 05:00 hver dag, selv om jeg er et b menneske (gjorde det sist svangerskap og).
- Tett nese.
- Stikking og murring i livmoren.

Ellers er formen ganske grei foreløpig :p
 
Jeg hadde noe jeg følte var symptomer, men alt er borte. Mandag og tirsdag var jeg stuptrøtt, og ble brått kvalm i perioder. Er litt tett i nesa, men tror det har mer sammenheng med at hele familien har vært kjempeforkjølet de siste ukene :laughing002

I tidligere svangerskap har jeg generelt kjent lite symptomer før kvalmen og trøttheten har slått til for fullt rundt uke 6-7, så jeg nyter det å ikke ha symptomer så lenge det varer :happy:
 
Jeg hadde noe jeg følte var symptomer, men alt er borte. Mandag og tirsdag var jeg stuptrøtt, og ble brått kvalm i perioder. Er litt tett i nesa, men tror det har mer sammenheng med at hele familien har vært kjempeforkjølet de siste ukene :laughing002

I tidligere svangerskap har jeg generelt kjent lite symptomer før kvalmen og trøttheten har slått til for fullt rundt uke 6-7, så jeg nyter det å ikke ha symptomer så lenge det varer :happy:
Lurt! De kommer tidlig nok :p
 
Kun murringer her. Så noen skrev tunge pupper litt tidligere her. Tror kanskje det gjelder her og, hihi
 
Litt vondter nederst i magen, og nippler som kan kutte stål:smiley-ashamed004
Skal på kjærestetur i uke 9, så vi får se hvordan det går... kvalmen kom i uke 7 sist :p
 
Litt vondter nederst i magen, og nippler som kan kutte stål:smiley-ashamed004
Skal på kjærestetur i uke 9, så vi får se hvordan det går... kvalmen kom i uke 7 sist :p
Vi skal på fjellet når jeg er 8 uker, blir spennende, sist ble jeg så dårlig at jeg måtte legges inn ved 9 uker :wtf: men krysser fingre og tær for et bedre svangerskap denne gangen ;) sist kom det i uke 6, så får se om en ukes tid, hehe.
 
Jeg har følt meg annerledes hele uka egentlig. Har vært rolig rundt forsøket. På innsettet i november var jeg helt sikker på at det ikke kom til å gå helt fra innsett, men denne gangen har følelsen vært mye bedre helt fra starten.
De siste dagene har jeg ellers vært ekstremt trøtt, og puppene begynner å bli ømme.
 
Trøtt! Sulten. Oppblåst mage om kveld/natt.
Spent på når magen kommer denne gangen :)
 
Litt trøtt de siste kveldene, våkner av meg selv tidlig om morgenen(aner ikke om det er et symptom, men det er ulikt meg) masse mensmurringer og vondt i korsryggen. Litt tett "øverst" i nesen
 
Har ikke bommelommet på en ukes tid nålaughing4 Så eg ser gravid ut allerede så oppblåst eg har blitt. Så her er eg helt forstoppa:knegg: Puppene er ømme når eg er borti, eller legger meg på dem. Det murrer å vokser i livmoren:notworthy
Kvalmen har eg sluppet unna de 2 siste dagene nå, og hodepinen minsker. Kanskje fordi eg har fri helg:thumleft Skal kjøpe meg litt sviskejuice på jobb, som den eldre garde får om morgenenlaughing4 Så letter nok trykket :laughing8 4+6 i dag
 
Last edited:
Der kom halsbrannen og, men det positive er jo at jeg kan spise love hearts med god samvittighet :p
 
Jeg våknet i natt og følte meg sikkelig uvel. Kvalm og svimmel akkuart som om ting gynget rundt meg. Sikkelig ekkelt:nailbiting: Klarte å sovne igjen, og følte meg litt bedre da jeg våknet i morges. Men har gått i dag å følt meg uvel, svimmel og sikkelig trøtt. Når jeg sover merker jeg at jeg sover sikkelig tungt, og så drømmer jeg veldig mye rart! :woot: Har aldri vært en som drømmer så mye.

Graviditetssymptomer altså, rare greier! :p
 
Last edited:
Der kom halsbrannen og, men det positive er jo at jeg kan spise love hearts med god samvittighet :p

Haha, forrige svangerskap spiste jeg ENORME mengder LoveHearts og på slutten så lo de bare av meg bare jeg kom inn i butikken:hilarious: Samboeren hadde et hemmelig lager hvor jeg ikke rakk opp, for da hadde han alltid en pakke i bakhånd fordi jeg ble mannevond hvis butikken var stengt :rolleyes: Men, de hjelper jo mot halsbrann:)
 
Jeg føler ikke jeg har hatt så mange symptomer bortsett fra murring og stikking/strekking i livmora, trøttere enn vanlig, ekstremt tørst og vil kun ha iskaldt vann.

Men, i dag våknet jeg med kvalme. Jeg har fått det jeg kaller «karusellsug» i magen, og nå i kveld så er det akkurat som om jeg har konstant ising/kiling i tennene eller kjeven :hilarious:
 
Haha, forrige svangerskap spiste jeg ENORME mengder LoveHearts og på slutten så lo de bare av meg bare jeg kom inn i butikken:hilarious: Samboeren hadde et hemmelig lager hvor jeg ikke rakk opp, for da hadde han alltid en pakke i bakhånd fordi jeg ble mannevond hvis butikken var stengt :rolleyes: Men, de hjelper jo mot halsbrann:)
Haha :hilarious: Gikk masse lovehearts og melk i mitt forrige svangerskap :p husker en gang da jeg våknet om natten av halsbrann og innså at det var tomt for melk og lovehearts :eek: gikk hardt utover mannen :hilarious: stakkar måtte ut å handle mitt på natta :hilarious::hilarious:
 
Haha :hilarious: Gikk masse lovehearts og melk i mitt forrige svangerskap :p husker en gang da jeg våknet om natten av halsbrann og innså at det var tomt for melk og lovehearts :eek: gikk hardt utover mannen :hilarious: stakkar måtte ut å handle mitt på natta :hilarious::hilarious:

Haha :hilarious: Mot slutten av forrige svangerskap MÅTTE jeg ha buntgulrøtter i kjøleskapet til enhver tid. Husker fremdeles en søndag som butikken var stengt og jeg gikk tom for gulrøtter. Endte med at jeg hentet de avkappa toppene i søpla. Stod ved kjøkkenbenken med tårer i øynene og luktet på restene :hilarious: Lurer på om og hva jeg får dilla på denne gangen :wideyed:
 
Oppblåst, trøtt, hodepine, murringer i korsygg, hadde mensensmerter igår og hadde en rar blødning jeg trodde var mensen. Så håper fremdeles alt er som det skal til tross for den ene rare bløndingen igår morges. Har følt meg litt anderledes, kan ikke forklare hvordan, bare anderledes.
 
Oppblåst, trøtt, hodepine, murringer i korsygg, hadde mensensmerter igår og hadde en rar blødning jeg trodde var mensen. Så håper fremdeles alt er som det skal til tross for den ene rare bløndingen igår morges. Har følt meg litt anderledes, kan ikke forklare hvordan, bare anderledes.
Når hadde du blødning? Jeg hadde festeblødning både denne gang og forrige svangerskap :)
 
Når hadde du blødning? Jeg hadde festeblødning både denne gang og forrige svangerskap :)
Igår morges. Skikkelig mensensmerter, og var sikker på det var mensen. Hadde bare den brunlige/røde/rosa på dopapiret så var det ikke noe mer hele dagen igår. Følte meg helt fin etterpå også. Så er så redd det skal ha noe betydning for de testene jeg tar fremover.
 
Back
Topp