Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kviser![emoji21][emoji23]
Takk gud for sminke når man skal ut døra 
Haha! Har tidenes monsterkvise på kinnet, og den er ikke poppbar [emoji23]Samme her! Har alltid fått en del kviser før TR. Forrige svangerskap hadde jeg så å si ingen kviser, kjempe fin hud hele veien. Nå har jeg til og med mer kviser enn det jeg pleier å ha før TRTakk gud for sminke når man skal ut døra
![]()
Oii nei det var tidligNoen andre som også har fått råmelk allerede?![]()
Oii nei det var tidlig![]()
Kjenner det igjen fra sist, men da fikk jeg jo ikke før jeg var rundt 36-37 uker. Får håpe det er det godt tegn og at jeg slipper å slite med ammingen denne gangen.Syns jeg også, men er ingen tvilKjenner det igjen fra sist, men da fikk jeg jo ikke før jeg var rundt 36-37 uker. Får håpe det er det godt tegn og at jeg slipper å slite med ammingen denne gangen.
Krysser fingrene for at ammingen går bedre denne gangen!
Hvordan merket du at det «lakk»? Mye?
Hadde dusjet og stod og tørket meg, tørket litt hardt over brystene og oppdaget da at det kom en dråpe med litt tykk gulaktig væske. Ble brått usikker på hva det var, så prøvde å klemme litt, og da kom det 2-3 dråper til. Så ikke så veldig mye altså. Hadde bare ikke forventet å få det så sykt tidlig.
Jøss, fascinerende altså! Kroppen er fantastisk altså [emoji7]

Oii er det derfor jeg fryser sånn idag kanskje?!5+5 og fryser mye! Sitter under pledd og hutrer i vei. Spesielt etter jeg har spist. Kvalmen har blitt permanent og er mye kraftigere er tidligere [emoji31] og svimmel ![]()
Oii er det derfor jeg fryser sånn idag kanskje?!
Mine ogsåVet ikke om det er et symptom, men puppene mine har vokst, har fått den megakløften [emoji23][emoji23]

Mine ogsåeller kanskje ikke vokst men fylt seg ut
veldig fornøyd med det
![]()
Hahaha den ene er større her også, veldig rartJa, fylt seg ut er kanskje bedre beskrivelse [emoji1305]
Den ene er mye større da, så kan se litt rart ut! Det var den jeg ammet mest med sist [emoji85] de 10 dagene det gikk [emoji23]