Symptomer

Flere som har skikkelig ligamentstrekk ?
Kommer mest om natten når jeg er avslappet men idag sovnet jeg på sofaen og nøs etter jeg hadde våknet og da fikk jeg en skikkelig vond en. Avogtil kan jeg ikke le engang uten at jeg kjenner det

Flere som har skikkelig ligamentstrekk ?
Kommer mest om natten når jeg er avslappet men idag sovnet jeg på sofaen og nøs etter jeg hadde våknet og da fikk jeg en skikkelig vond en. Avogtil kan jeg ikke le engang uten at jeg kjenner det

Ja, jeg har ganske vondt til tider [emoji85]

5+1 i dag. MYE stikk på venstre side ved lysken, vet ikkke om det er bra eller dårlig.. Ellers merker jeg bare på brystvortene og at brystene er litt mer ømme

5+1 og har hatt en god del stikninger i livmoren i kveld. Og «voksesmerter». Våknet i natt av ekstrem kvalme, men ikke vært kvalm på dagen [emoji28]

4+5 og begynner å bli trøtt og med en lathetsfølelse i hele kroppen. Kan jo også være feriemodus enda. Føler også jeg har konstant PMS,vil ha godteri,brus,chips,mat hele tiden!!!

3+3, mensmurringer nederst i ryggen, spesielt venstre side, stikkinger i symfysen og nedre mageregion, småkvalm må morgenen, mer sult, begynnende ømme bryst :) enda tidlig så noe kan være i hodet hehe.

Har siden onsdag morgen hatt ubehag/milde smerter i magen. Ikke veldig vondt, men nok til at jeg kjenner det hele tiden og syns det er ubehagelig og slitsomt. Vet ikke om det kan være voksesmerter, da de smertene jeg hadde ved forrige svangerskap var intense, men kortvarige og bare kom på kvelds-/nattestid.
Håper bare det er normalt og snart går over.

Våknet inatt av halsbrann!
Ellers merker jeg ingenting spesielt egentlig enda,utenom fyldigere bryst og ømme brystvorter

Våknet inatt av halsbrann!
Ellers merker jeg ingenting spesielt egentlig enda,utenom fyldigere bryst og ømme brystvorter

Jeg føler meg ikke spesielt gravid egentlig [emoji85] men er jo fortsatt tidlig! Kan fort komme, og da ønsker jeg vel at jeg ikke hadde symptom [emoji85][emoji23]

5+3 i dag. I går var førSte gang jeg merket kvalmen!! Jeg ble såå glad. Teit å si det, haha! Men symptomene er jo det eneste man har å gå på frem til TUL.

Kan man få hyperemesis i andre svangerskap når man hadde et helt komplikasjonsfritt svangerskap første gang?

Merker dere noen cravings,smaksforandringer eller reagerer dere på lukter? Jeg har ingen av disse :(
Vil ha maaange symptomer :(

Har merket smaksforandring! Jeg elsker vanligvis alt surt/syrlig, men nå kjennes det alt for intenst ut. Vrenger ansiktet i en grimase av biola med bringebær liksom :hilarious:

Ikke merket noe cravings ennå.

Tja, nå kan man bite seg i det man tidligere har sagt, når man har ønsket seg symptomer.
Har hatt vondt i magen siden tirsdag, trodd det er magevirus, da min mor ble dårlig med magevirus dagen før. Og siden vi har tilbrakt de siste tre ukene sammen, gikk jeg ut i fra at jeg hadde pådratt meg det samme. Nå ser det ut til at dette mageviruset, i mitt tilfelle, også er kjent under et annet navn; lille spire :wacky:. Og lille spire bidrar til at jeg stort sett har konstante luftsmerter og en treg mage fra en annen verden :confused:
Siden mandag har jeg tidvis kjent murrende smerter bak i bekkenfestet, tenkt at det har vært tilfeldig, men etter å ha kjent alt fra bitte litt til mye murringer hele uken, så mistenker jeg har jeg får bekkenproblemer denne gangen også :banghead:
Siste gang jeg klager over manglende symptomer :oops::bag:

Last edited:
Back
Topp