Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som har skikkelig ligamentstrekk ?
Kommer mest om natten når jeg er avslappet men idag sovnet jeg på sofaen og nøs etter jeg hadde våknet og da fikk jeg en skikkelig vond en. Avogtil kan jeg ikke le engang uten at jeg kjenner det
4+5 og begynner å bli trøtt og med en lathetsfølelse i hele kroppen. Kan jo også være feriemodus enda. Føler også jeg har konstant PMS,vil ha godteri,brus,chips,mat hele tiden!!!
Våknet inatt av halsbrann!
Ellers merker jeg ingenting spesielt egentlig enda,utenom fyldigere bryst og ømme brystvorter
Haha ja ikke sant!Jeg føler meg ikke spesielt gravid egentlig [emoji85] men er jo fortsatt tidlig! Kan fort komme, og da ønsker jeg vel at jeg ikke hadde symptom [emoji85][emoji23]
Har jo konstant stive brystvorterhar dere?!
Merker dere noen cravings,smaksforandringer eller reagerer dere på lukter? Jeg har ingen av disse
Vil ha maaange symptomer![]()

Haha ja! Konstant!! Flaaut! Går gjennom alt da jeg til vanlig aldri bruker bh egentligHar jo konstant stive brystvorterhar dere?!
. Og lille spire bidrar til at jeg stort sett har konstante luftsmerter og en treg mage fra en annen verden 

Er så oppblåst og full i luft at jeg snart letter..