Symptomer

Er fremdeles veldig kvalm, 9+2 i dag. Ekstremt endret luktesans og smakssans.. Får generelt i meg lite mat. Noen som vet om denne endrede smakssansen (hvor alt smaker ille, og liksom "vokser" i munnen) går noe tilbake når kvalmen begynner å roe seg? Sitter nå å er litt bekymret for å skulle gå slik å ikke få i meg mat resten av mnd'ene..
 
Ømme bryst, kvalme/oppkast, trøtt, tisser hele tiden,
Kvalmen og oppkasting er ikke kjekt! Er sykemeldt på grunn av det.. Så det suger.. kvalmen varer hele dagen men er verst når jeg er i mye bevegelse og etter jeg har spist.. :/
 
Trøtt.. alltid trøtt og sliten + ømme pupper.. men kvalmen merker jeg heldigvis mindre til!!
 
Jeg sliter veldig med kvalme om natten nå, får nesten ikke sove. Har dårlig appetitt og er veldig sliten. Er i dag 7+6.
 
Ser det er mange som har ømme pupper her og mine er nå så ille at jeg ikke kan ligge verken på magen eller på siden [emoji29][emoji28]
Må opp 3 ganger om natta å tisse som en foss

Men det rareste er at jeg har murringer hver dag. Flere som opplever det?
 
Ser det er mange som har ømme pupper her og mine er nå så ille at jeg ikke kan ligge verken på magen eller på siden [emoji29][emoji28]
Må opp 3 ganger om natta å tisse som en foss

Men det rareste er at jeg har murringer hver dag. Flere som opplever det?

Ømme pupper her også. Våkner på natten når jeg legger meg på siden[emoji51]Må også opp å tisse, så blir veldig dårlig søvn om dagen [emoji20]

Jeg har ikke hatt så mye murringer, men en del øm og små vondt i magen om dagen.
 
Jeg har til tider skikkelig vondt i bekkenet, heldigvis kun på venstre side. Også mye høy puls, men det er nok pga det lave blodtrykket. Og hodepine nesten daglig.
 
Skikkelig hormonell! Akkurat sett mamma mia 2 på kino og Herre jemini som tårene rant!
 
Er fremdeles veldig kvalm, 9+2 i dag. Ekstremt endret luktesans og smakssans.. Får generelt i meg lite mat. Noen som vet om denne endrede smakssansen (hvor alt smaker ille, og liksom "vokser" i munnen) går noe tilbake når kvalmen begynner å roe seg? Sitter nå å er litt bekymret for å skulle gå slik å ikke få i meg mat resten av mnd'ene..
Dette går tilbake til normalen igjen hos de fleste. Noen fortsetter å få avsmak på noe, men det sitter ofte i hode. På samme måte som om du spiser en middagsrett og blir dårlig, så frister ikke samme rett igjen og mange klarer ikke prøve på nytt igjen

Jeg var sånn med nr 2 helt grønn , nå gikk jeg ned 7 kg fordi jeg ikke fikk i meg noe. Skulle hvert lagt inn på væske, men holdt meg bare hjemme med hyperemesis. Det ga seg i uke 17 , da kunne jeg begynne å spise igjen , gå ut i postkassa osv uten problem . Var himmelsk.
 
Er også trøtt, sliten og kvalm. Puppene er fortsatt unormalt store, men ikke så vonde lenger. Superluktesansen er der fortsatt men er ikke absolutt alt lenger som trigger
 
Dette går tilbake til normalen igjen hos de fleste. Noen fortsetter å få avsmak på noe, men det sitter ofte i hode. På samme måte som om du spiser en middagsrett og blir dårlig, så frister ikke samme rett igjen og mange klarer ikke prøve på nytt igjen

Jeg var sånn med nr 2 helt grønn , nå gikk jeg ned 7 kg fordi jeg ikke fikk i meg noe. Skulle hvert lagt inn på væske, men holdt meg bare hjemme med hyperemesis. Det ga seg i uke 17 , da kunne jeg begynne å spise igjen , gå ut i postkassa osv uten problem . Var himmelsk.
Takk for beroligende svar! Så bra at dette går tilbake for de fleste!
 
Noen som har tips mot konstant kvalme? Virker som det eneste som hjelper er å spise surt/søtt konstant [emoji50]
Kjøtt er helt utelukket om dagen [emoji37]

Har forsøkt salte kjeks, sitronvann og samarin..
 
I dag toppet det seg med kvalme, første gang det har vart omtrent hele dagen. Mannen skulle lage middag, da måtte jeg gå ut.. men skjønner det er lurt å spise jevnlig, så skal prøve på det i morgen.
 
Føler med dere som er kvalme, det er så slitsomt! Her er det lite symptomer egentlig. 8 uker nå og kjenner det i livmora, tipper det blir kynnere snart.. også har jeg begynt å tisse på natta igjen, det har jeg ikke gjort på mange år.
 
Er trøtt hele tiden og ekstremt kvalm, får ikke i meg noe uten at det kommer opp igjen.. Gått ned 5 kg siden jeg fant ut at jeg var gravid..
 
En bedre dag i dag mtp kvalme, har forstått det er lurt å spise ofte, selv om det bare er litt. Begynte dagen med to knekkebrød og har hatt en pakke Kornmo på pulten. Det holdt kvalmen unna.
Og jeg tror det hjelper å jobbe, så fort jeg ligger på sofaen er det lettere å kjenne etter om det er noe.. så hurra for å fungere på jobb!
 
Nå begynner halsbrannen å tilta.. men er det noen andre som klør mye? I natt var det helt ekstremt. Klødde overalt, men spesielt inni hendene. Fikk ikke sove før kl 2, så kjenner meg innmari sliten og søvnig i dag.. det er jeg jo forsåvidt hver dag, men nå står jeg bare å gjesper i butikken... [emoji15] [emoji42]
 
Nå begynner halsbrannen å tilta.. men er det noen andre som klør mye? I natt var det helt ekstremt. Klødde overalt, men spesielt inni hendene. Fikk ikke sove før kl 2, så kjenner meg innmari sliten og søvnig i dag.. det er jeg jo forsåvidt hver dag, men nå står jeg bare å gjesper i butikken... [emoji15] [emoji42]

Hvis du klør inni hendene ville jeg ha dratt til legen for en sjekk. Kan være svangerskapskløe.
 
Blir å gjøre det hvis det fortsetter. tar jo allergimedisin daglig pga elveblest. mistenker at jeg kan ha glemt tabletten i går..

Det går uansett ikke vært så voldsom kløe av én glemt tablett tidligere, så jeg ser det an et par dager! Huska iallefall tabletten i dag!
 
Superstressa for at mange at symptomene er borte.....
9+6 i dag..
 
Back
Topp