Jeg er 6+5 idag og har i hele dag hatt en del murringer.. har ikke hatt murringer på over en uke. Er det normalt å ha i uke 6? Trudde bare man hadde det dagene etter ikm..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt normalt!Jeg er 6+5 idag og har i hele dag hatt en del murringer.. har ikke hatt murringer på over en uke. Er det normalt å ha i uke 6? Trudde bare man hadde det dagene etter ikm..
Jeg har plutselig begynt å produsere sykt mye spytt.. Går og spytter i vasken konstant.. Noen andre som kjenner til det? Eventuelt som har noen tips? Det er skikkelig ubehagelig!
Hvorfor ikke bare kjøpe? Jeg kjøpte gravid tights tidlig sist. Går heller kledd behagelig enn vondt [emoji4]6+5 nå. Denne uka meldte kvalmen seg for første gang. Ikke ille, men klarer plutselig ikke spise havregrøt til frokost, har nå gått over til yoghurt. Hold-in strømpebukser gjør det verre. Kan ikke se at jeg har blitt noe større, men..
Er det for tidlig å kjøpe gravidstrømpebukser? Eller bør jeg bare finne noen med litt mindre press på magen?
Ellers mer trøtt (hjelper kanskje ikke at jeg har begynt i ny jobb).