Symptomer

Kvalmen kom altså for fullt.. heldigvis hovedsaklig om morgenen og formiddagen. Har litt halsbrann nå og da også.
Endelig er symptomene på plass! Synes nesten bare det gjør at tiden går fortere... [emoji28]

Uke 6+3 idag, og plutselig tom for energi, mistet helt lyst på kaffe, sjokolade og alt annet som er godt :/ svimmel og trøtt...

6+6, kvalmen kommer og går. Den kommer mest etter jeg har spist og på kvelden - så absolutt ingen "morning"-sicknes.. Har også lite energi, så utrolig greit med ferie pg muligheten til å bare sove mye.

Kvalmen kommer og går gjennom dagen og dagene. Merker at er jeg sliten blir jeg mer kvalm. Begynner å jobbe igjen på torsdag. Spent på hvordan det vil gå og stå opp tidlig igjenn[emoji28]

Da har kvalmen kommet hit..spyr ikke foreløpig, håper det holder seg sånn. Ellers bare sykt sliten og trøtt..

Kvalm her også! Kastet opp hver dag i det siste, men kommer ingen ting, bortsett fra vann og luft[emoji51][emoji38]

Bank i bordet! Har aldri i hele mitt liv vært kvalm, så kjenner ikke til følelsen.
Men har ett himla utrivelig ubehag i magen, sånn rett under spiserøret.. ikke halsbrann (for det er jeg dessverre vant til!), er jeg kvalm? hehe..
Også mye vondt i magen, spesielt på natta!?
I tillegg er jeg konstant varm, og jeg er i utgangspunktet verdens største frysepinne!
Så trøtt og uopplagt... Jeg gidder ingenting, i dag satt jeg i pysjen fram til klokken var over 1300, da fant jeg ut at det var på tide å ta på tøy. Blir sliten av å forflytte meg mellom etasjene i huset... Må ha pause når jeg kommer opp trappa..
(var nok ikke i superform før graviditet, men ikke så gæli! hehe :p)

Jeg er så ekstremt sulten!!! Må ha noe å spise hele tiden, hvis ikke blir jeg kvalm i tillegg Mannen har gått til innkjøp av store mengder frukt, men det fører jo bare til enda mer luft i magen [emoji85][emoji33][emoji100]

Bank i bordet! Har aldri i hele mitt liv vært kvalm, så kjenner ikke til følelsen.
Men har ett himla utrivelig ubehag i magen, sånn rett under spiserøret.. ikke halsbrann (for det er jeg dessverre vant til!), er jeg kvalm? hehe..
Også mye vondt i magen, spesielt på natta!?
I tillegg er jeg konstant varm, og jeg er i utgangspunktet verdens største frysepinne!
Så trøtt og uopplagt... Jeg gidder ingenting, i dag satt jeg i pysjen fram til klokken var over 1300, da fant jeg ut at det var på tide å ta på tøy. Blir sliten av å forflytte meg mellom etasjene i huset... Må ha pause når jeg kommer opp trappa..
(var nok ikke i superform før graviditet, men ikke så gæli! hehe :p)
Altså.. whattt? Du har aldri vært kvalm?? Aldri aldri?

Tisser ofte, ømme bryster, luft i magen (ikke bare litt), oppblåst, sentimental og kvalm[emoji27]

Back
Topp