Symptomer

Syns jeg har vært ganske god i formen i dag altså, nesten urovekkende god. Blir fortsatt fort sulten, men ikke så kvalm. Hadde jo vært nydelig om det roet seg rett før jeg begynner på jobb igjen, men blir litt bekymret også. Håper jeg får TUL-time snart!!

Kviser! Jeg hadde virkelig glemt hvor uhorvelig mye kviser jeg hadde sist! Ah, dette var ikke noe jeg savnet :banghead::wtf:

Trodde et lite sekund at den sinnsyke kvalmen hadde gått bort over natta.... men så fant den veien til meg ikveld. Fyfaen....... har måttet tatt en halv postafen for å klare meg gjennom dagen, men det har vært siste utvei også... håper ikke jeg gjør noe galt :(

Trodde et lite sekund at den sinnsyke kvalmen hadde gått bort over natta.... men så fant den veien til meg ikveld. Fyfaen....... har måttet tatt en halv postafen for å klare meg gjennom dagen, men det har vært siste utvei også... håper ikke jeg gjør noe galt :(
for å klare meg gjennom dagene ***. Tatt en halv hver dag siden fredag....

Æsj. Er det et symptom? Vært tørr/tett i nesa i 14 dager. Tenkte det var en forkjølelse som ikke gikk bort. Håper det forsvinner for kan jo ikke ta nesespray [emoji57]

Jepp, stod så. Slimhinnene hovner så man kan få tett nese:meh: tror man kan bruke saltvannspray.

Kvalmen er tilbake :pukeHatt 3-4 dager med svak kvalme bare. Var redd når det forsvant, men skjønner nå at jeg bare burde ha nytet det.
Men det gjør at jeg i det minste føler meg litt tryggere.

Kvalme :(:wideyed:
Er i uke 6+3.
Begynte i går på vei hjem fra påskeferie, plutselig veldig bilsyk.
Ellers spydde jeg første gangen idag.
Uggen i magen, hodepine, mega trøtt :sorry: lite energi, noe jeg egentlig har veldig mye av, ømme bryster, fått koen kviser, noe jeg kanskje får 1 gang i året. Plutselig kom det 2 på haka!

Så håper jeg det gir seg snart. Men godt å få kjenne symptomer da jeg hadde en MA sist(november), som ble oppdaget i uke 9. Så nå håper jeg det sitter, har sett at det er noe inni der denne gangen hvertfall, så noe positivt :happy: ny time til onsdag, grugleder meg!!

Æsj. Er det et symptom? Vært tørr/tett i nesa i 14 dager. Tenkte det var en forkjølelse som ikke gikk bort. Håper det forsvinner for kan jo ikke ta nesespray [emoji57]

Jeg mener å huske at jeg fikk klarsignal fra legen om å jeg kunne ta nesespray for barn sist jeg var gravid og potte tett. :)

Vondt i puppene, helt harde. Tett i nesen, fryser en del. Tisser konstant og luktesansen er ekstrem.

Tett nese, ømme pupper, kvalme (ikke oppkast), sterk luktesans (burde bli sporhund), sliten, følsom (endelig har jeg noe å skylde på), murring i magen fra tid til annen, flotte kviser litt her og der og blitt ekstremt kresen når det gjelder mat.

MEN når jeg leser om hvor dårlige andre her er, så tror jeg at jeg slipper nokså billig unna foreløpig.

Tror jaggu jeg begynner å få bekkenløsning. Hatt smerter i korsryggen i noen uker nå. Men nå verker det sykt foran i underlivet og nedover låret. Sist startet bekkenløsning å gi antydninger i uke 9. Var smertefult og fælt fra uke 16. Nå er jeg 8 uker.. så mulig det er det.. :(

Kun oppblåst og trøtt i dag. Vil ha mer symptomer. Føler meg helt fin ellers [emoji28]

Tror jaggu jeg begynner å få bekkenløsning. Hatt smerter i korsryggen i noen uker nå. Men nå verker det sykt foran i underlivet og nedover låret. Sist startet bekkenløsning å gi antydninger i uke 9. Var smertefult og fælt fra uke 16. Nå er jeg 8 uker.. så mulig det er det.. :(

[emoji173]️ håper du slipper unna! Krysser fingrene!

Luktesansen. Ungen har tegnet med tusj. Klarer ikke være i samme rom som tegningen [emoji33][emoji28][emoji23]

Back
Topp