Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funker de? Har du prøvd uten noen dager? Nå begynner dette å bli hardt...Til dere som er kvalme: kjøp urizal flex på life.
Jeg fikk boksen i posten igår. Tok med engang en , og en til på kvelden. Jeg har bare mild kvalme foreløpig men jeg syns de virker !Funker de? Har du prøvd uten noen dager? Nå begynner dette å bli hardt...
Åååh... tror jeg må prøve... har ikke hyperemesis,virker så kvalmen er mildere denne gang en de forje svangerskapene . Pussig nok. Men har tidligere kunnet ta postafen ved behov,noe som ikke går nå. Sliter maximalt tidlig på morgenen og på kveldene så nå må jeg finne ut en nødløsning for å klare å få i meg nok væskeJeg fikk boksen i posten igår. Tok med engang en , og en til på kvelden. Jeg har bare mild kvalme foreløpig men jeg syns de virker !
Jeg tok en nå før jeg sto opp sammen med litt vann og kjeks. Er ikke uggen engang ! Jeg bruker seaband i tillegg men igår kveld tok jeg av seaband for jeg var ikke uggen lenger.
Der skal sies, har man hyperemesis så er det ikke sikkert de funker for da er man jo så dårlig at sikkert bare legemidler virker om noe. Men absolutt verdt et forsøk. Betalte bare 200 ca for en stor boks med 250 tabletter pluss frakt.

Andpusten og sliten av å henge opp klesvasken. Wow
Haha Jaa det er helt utrolig! Jeg har seriøst ikke gjort noenting idag,bortsett fra å henge opp klesvasken. Sto opp kl 9 og måtte sove på sofaen en time kl 14.Signerer. Har hatt et gjøremål i dag, så en times pause, nytt gjøremål, en times pause osv. Og da er gjøremålet kanskje å sette på en vask [emoji28]

Herregud, jeg gikk hjem fra butikken (går alltid til og fra butikken) med en handlepose i hver hånd og kjenner det renner som bare det.. var 8798% sikker på det var blod...
Men neida... bare MENGDER med utflod,fy flate.. aldri sett verre.. Skal det være sånn?!
Måtte jo nesten springe hjem,så sikkert veldig normalt ut der jeg gikk med handleposene...haha !
Ja leste det igår, virker som det er normalt heldigvisÅ huff, skjønner du ble redd!! Det stod faktisk på babyverden sin app at det var vanlig med økt mengde UF nå. Akkurat denne uka. Og vi to er jo liktLitt vittig, for det samme skjedde meg i går. Ble en smule stressa selv [emoji87]

er ikke kvalm jeg heller ...I går var jeg overbevist om at det hele nærmet seg slutten, hadde ikke ømme bryster lenger, murringene var borte, ikke svimmel. I dag er alt tilbakeklarer nok ikke å slappe helt av før jeg har sett ett bankende hjerte der inne, men siden jeg ikke slitet noe med kvalme ( som jeg føler alle gjør) tviholder jeg ved de symptomene jeg har
![]()
Syns det er litt merkelig faktisk.. skjønner ikke helt... men men... jeg har andre symptomer så jeg får bare klamre meg til dem jeg også
er ikke kvalm jeg heller ...Syns det er litt merkelig faktisk.. skjønner ikke helt... men men... jeg har andre symptomer så jeg får bare klamre meg til dem jeg også
![]()
Huff.. Er det ikke noe du kan ta som lindrer..?Er ikke en morgen jeg ikke står opp kvalm og brekker meg... ofte så ille at jeg MÅ ta fingeren i halsen!! Andre uken nå.
Har faktisk hjulpet meg å komme litt ut av hjemmet, få beveget meg litt! Men utenom det, så føler jeg at jeg har prøvd det ene og det andre... seaband hadde jeg en periode, men bruker det av og til nå, føler ikke det hjelper helt.. drikker mye kald drikke, mat er jeg ikke særlig flink på, men prøver få i meg iallefall noe kjeks da det går..Huff.. Er det ikke noe du kan ta som lindrer..?
Har du prøvd disse tablettene jeg anbefaler her inne ? Urizal flex ?Har faktisk hjulpet meg å komme litt ut av hjemmet, få beveget meg litt! Men utenom det, så føler jeg at jeg har prøvd det ene og det andre... seaband hadde jeg en periode, men bruker det av og til nå, føler ikke det hjelper helt.. drikker mye kald drikke, mat er jeg ikke særlig flink på, men prøver få i meg iallefall noe kjeks da det går..