Symptomer

Faktisk litt uggen idag.... aner ikke om det er psykisk eller hva...
 
Morgenkvalmen har tatt seg opp. Hodepinen også i grunn. Rar smak i munnen om morgningen. Ellers ekstremt trøtt, men det tar seg litt opp i løpet av dagen. Matlysten kommer og går. I det ene øyeblikket har jeg sååå lyst på sjokolade, men plutselig blir jeg dårlig av tanken.
 
Veldig spent på om jeg våkner spyklar i morgen! [emoji85] Nøyaktig på dag 6+0 våknet jeg kvalm med begge barna mine.
 
Nei tror ikke det.. men har veldig lett for å se "snø" når jeg reiser meg osv... det er ekkelt..

Jeg også, føler nesten jeg svimer av :) det var det første tegnet i forrige svangerskap, og et tidlig tegn i dette svangerskapet ...
 
Har denne leie smaken i munn (eller på tunga da?) :) som gjør meg kvalm .. hater kvalme og hater enda mer å kaste opp ... så da blir det til at jeg spiser noe så si hele tiden for å slippe den smaken i munn ... og det har gjort at jeg har gått opp 2-3 kg allerede .. sist svangerskap gikk jeg opp 7 kg første trimester .... :-/

Ømme bryster er litt av og på.
Følsom, gråter / hulker lett.
Trøtt og sliten.
 
Da er jeg 6+0 og bekymra for at kvalmen ikke er mer tydelig, slik som jeg er vant til fra de forrige svangerskapene [emoji57]
Har heller ikke særlig kvalme enda. Litt men bruker seaband for å forebygge også. Er like langt som deg ☺️
 
Har heller ikke særlig kvalme enda. Litt men bruker seaband for å forebygge også. Er like langt som deg [emoji5]

Det smeller vel snart [emoji12] Blir godt å se at det er noe inni der. Glemmer det jo innimellom fordi jeg fungerer så bra. Kun trøttheten og følelsene som er tydelige tegn foreløpig, og puppene da. Måtte to uker gå fort!!
 
Det smeller vel snart [emoji12] Blir godt å se at det er noe inni der. Glemmer det jo innimellom fordi jeg fungerer så bra. Kun trøttheten og følelsene som er tydelige tegn foreløpig, og puppene da. Måtte to uker gå fort!!
Prøver å tenke «du skal ikke bli kvalm» for jeg takler det ikke. Jeg er så redd for å kaste opp og å være kvalm. :( prøver å psyke meg opp hver dag !
 
Jeg syns plutselig det har blitt færre og svakere symptomer jeg :0 men har som flere sier her en litt rar smak bakerst i munn/hals, syns snaker surt!
 
Da er jeg 6+0 og bekymra for at kvalmen ikke er mer tydelig, slik som jeg er vant til fra de forrige svangerskapene [emoji57]

Men jeg har hørt kvalmen ofte er verst med den første ... At der blir «bedre og bedre» for vært svangerskap, det stemmer akkurat nå hos meg.. bank i bordet :)
 
Jeg har fått munnsår, og er skikkelig sår i tannkjøttet og ganen[emoji15] Kan ikke huske det var ett problem sist(men det er jo en evighet siden da). Er også «fyllesyk» hele tiden nesten[emoji15] 5+5 idag[emoji4]
 
Fremdeles ikke en utpreget kvalme her. Forventer det ila uka. Dumt å sammenligne med tidligere svangerskap men klarer ikke la være. Blir bekymret om jeg ikke blir mer dårlig snart.. føler mange av symptomene har avtatt litt. Er 6+1 (muligens 5+6 hvis jeg regner ut i fra da jeg antar eggløsningen var). På 6+0 Sist lå jeg rett ut med oppkast.
 
Noen flere som er tørr i munnen hele tiden??? Føler meg tørst hele tiden spesielt når jeg skal sove
Jeg har det også sånn! Ekstremt tørst, egentlig gjennom hele døgnet. Må ha med meg en flaske vann dersom vi skal på en halvtimes biltur [emoji23]
 
Back
Topp