Symptomer

Mine symptomer, 6 +1 i dag:

- Veldig ømme pupper, spesielt når jeg våkner på morgenen!
- Trøtt, føler jeg aldri våkner helt
- Svimmel, føler til tider jeg er på båt
- Drømmer så mye og så mye rart, pleier nesten ikke drømme til vanlig.
- Endret smakssans, syns mye smaker rart og annerledes enn det pleier
- Murringer, svake menssmerter
- Får noen ganger plutselig en følelse av at jeg strekker noe ved hø. lyske når jeg reiser meg brått o.l.
- Humørsvingninger
- Løsere og hyppigere avføring enn vanlig
- Oppblåst
 
Kvalmen gikk over i oppkast i dag. :hungover:
Har denne gangen, som sist, kun lyst på surt godteri.. :oops:

Å nei! Håper du snart er ferdig med kvalme og oppkast :( Jeg har også bare lyst på surt godis denne gangen. Ikke hatt lyst på det tidligere. Er også mer kvalm på kvelden enn morningen, som er nytt for meg. Så. For morroskyld. Fikk du gutt eller jente sist? :)
 
Symptomer 7+1

- slapp, trøtt, sløv, you name
it. Lite energi

- kvalm og uggen på kveldstid

- behov for ro og stillhet - blir lett overstimulert

- glemsk

- oppblåst (!!)

- fysen på noe hele tiden

- hovne/vonde pupper

- og ikke minst, sjukt glad
 
Å nei! Håper du snart er ferdig med kvalme og oppkast :( Jeg har også bare lyst på surt godis denne gangen. Ikke hatt lyst på det tidligere. Er også mer kvalm på kvelden enn morningen, som er nytt for meg. Så. For morroskyld. Fikk du gutt eller jente sist? :)

Gutt sist.:Heartred Kvalm og kastet opp fra uke 5 elns til fødsel. :confused: håper jeg slipper det denne gangen. :yuck:
Her går det i sure rosa skumbananer :Heartred :knegg:
 
Gutt sist.:Heartred Kvalm og kastet opp fra uke 5 elns til fødsel. :confused: håper jeg slipper det denne gangen. :yuck:
Her går det i sure rosa skumbananer :Heartred :knegg:

Spennende :) Vet ikke om det har sammenheng, men jeg hadde morgenkvalme med mine to jenter og ikke lysten på surt. Kjenner jeg må kjøpe noen rosa skumbananer i dag ;)
 
Har mye vondt i magen i dag. Murrer i sidene og strekker. Blir jo gørr nervøs [emoji51] Håper det bare er babi som vokser!
 
Idag våknet jeg småkvalm. Aner ikke om det er begynnelsen på kvalmen pga gravid, eller noe annet. 5+0 idag
 
6+2, nå tror jeg kvalmen /uggenheten er på plass. Null matlyst, klarte å presse i meg litt, men litt sånn brekningsfølelse. Det som er ekstra artig er at jeg er på konferanse med jobben, og skal kjøre 5 timer hjem i ettermiddag.
 
6+2, nå tror jeg kvalmen /uggenheten er på plass. Null matlyst, klarte å presse i meg litt, men litt sånn brekningsfølelse. Det som er ekstra artig er at jeg er på konferanse med jobben, og skal kjøre 5 timer hjem i ettermiddag.

Å nei!! Føler skikkelig med deg. Lykke til! Snart er du hjemme og kan slenge deg [emoji173]️
 
Er det flere som har sånn ekkel/uggen følelse i halsen? At kvalmen sitter der liksom?
Er ikke dårlig i magen men det sitter liksom i halsen..
 
Har mumset surt godteri til frokost i dag.:smiley-ashamed008 Går på kur pga uvi, som må tas med noe spiselig, og siden kvalmen ikke tillater mat til frokost, ble det sånn :smiley-ashamed005
Skulle ordne meg knekkebrød til lunsj, åpnet kjøleskapet...og holdt på å gå i gulvet.. :eek:
Samboer så bare rart på meg der jeg sto med en arm over munn og nese og fektet inn i kjøleskapet. :laughing021 frykter at samboer må trå til som kokk fremover. Tåler hverken mat os eller kjøleskapslukt. :laughing002
 
Er det flere som har sånn ekkel/uggen følelse i halsen? At kvalmen sitter der liksom?
Er ikke dårlig i magen men det sitter liksom i halsen..

Ja! Hele tiden.. kan ikke trene heller, var på fjelltur og er sengeliggende etterpå. Håper det er som de sier at man føler seg bedre andre trimester
 
Er det flere som har sånn ekkel/uggen følelse i halsen? At kvalmen sitter der liksom?
Er ikke dårlig i magen men det sitter liksom i halsen..

Samme her. Uggen følelse i halsen. Mener det var sånn i uke 5 med jentungen min å. Så kom kvalmen og spyinga for fult i uke 6..

Et savnet symptom som straks blir en plage når den kommer. Men føles liksom litt tryggere ut når man spyr og er kvalm
 
I dag har jeg jobba med oppussing hele dagen. Glemte å spise. Kan ikke skjønne at jeg er gravid, så mye energi jeg har og lite mat jeg trenger. Spent på kommende uke, da har det skjedd et hopp i symptomer i de forrige graviditetene. Håper, gleder og gruer meg :p
 
Spiser helt klart mer nå enn før. Veldig lyst på salt. Salte oliven og salat. Tipper gutt. Med jentene var jeg så fysen på søtsaker[emoji87][emoji5]
 
Back
Topp