Symptomer

Spiser helt klart mer nå enn før. Veldig lyst på salt. Salte oliven og salat. Tipper gutt. Med jentene var jeg så fysen på søtsaker[emoji87][emoji5]
Jeg er også ekstremt fysen på salt, og har en veldig sterk følelse av at det er en gutt der inne [emoji173] har ingenting å sammenligne med, så derfor interessant at du sier det [emoji2]
 
Jeg er også ekstremt fysen på salt, og har en veldig sterk følelse av at det er en gutt der inne [emoji173] har ingenting å sammenligne med, så derfor interessant at du sier det [emoji2]
Jeg har to jenter og en gutt ifra før. Derfor jeg legger litt merke til hva jeg er fysen på[emoji8] Med nr 1 spiste jeg kanelboller og røde jordbærsnørrer. Hadde helt dilla på det(jente). Nr 2 var jeg fysen på sjokomelk, godteri og isbiter(jente). Nr 3 gikk det i schweppes grapefrukt(bitter/sur), salt lakris og Oliven. Jeg er ikke så glad i salte ting til vanlig. Så om det er som sist gang, så er det gutt[emoji16] Blir moro å se om det stemmer for deg også[emoji119] Hvor langt er du på vei nå? Jeg er kun 4 uker. Så kun visst om det ei uke i morgen[emoji85]
 
Jeg har to jenter og en gutt ifra før. Derfor jeg legger litt merke til hva jeg er fysen på[emoji8] Med nr 1 spiste jeg kanelboller og røde jordbærsnørrer. Hadde helt dilla på det(jente). Nr 2 var jeg fysen på sjokomelk, godteri og isbiter(jente). Nr 3 gikk det i schweppes grapefrukt(bitter/sur), salt lakris og Oliven. Jeg er ikke så glad i salte ting til vanlig. Så om det er som sist gang, så er det gutt[emoji16] Blir moro å se om det stemmer for deg også[emoji119] Hvor langt er du på vei nå? Jeg er kun 4 uker. Så kun visst om det ei uke i morgen[emoji85]

Gøy å se et mønster, og et såpass tydelig mønster også [emoji4] opplevde du andre forskjeller i graviditetene, feks mer kvalme med jentene? Det er nemlig det eneste jeg har hørt om før. Jeg er 7+5, så litt lengre enn deg, men fikk følelse for gutt relativt tidlig. Blir veldig spennende å følge med på oss begge [emoji7]
 
Gøy å se et mønster, og et såpass tydelig mønster også [emoji4] opplevde du andre forskjeller i graviditetene, feks mer kvalme med jentene? Det er nemlig det eneste jeg har hørt om før. Jeg er 7+5, så litt lengre enn deg, men fikk følelse for gutt relativt tidlig. Blir veldig spennende å følge med på oss begge [emoji7]
Jeg var slitt med hyperemesis i alle 3 svangerskap(ekstrem svangerskapskvalme) så fra uke 6 til 21 var jeg sengeliggende og kastet opp opptil 50 ganger daglig de verste mnd med jentene. Med gutten varte det fra uke 6 til 13. Så en betydelig stor forskjell der også. Ojj, da er du jo langt på vei allerede[emoji16] [emoji8] blir moro å se hva det blir på oss begge to, ja [emoji173]
 
Første dagen jeg har våknet med kvalme. Skrekkblandet fryd ;) Vanskelig å late som for de rundt meg da, så spent på ny jobbuke!
 
6+0 i dag. Følsomme nippler og sjukt trøtt. Sovet i hele dag nesten. Har ikke noe særlig matlyst men er ikke kvalm
 
Kjenner faktisk ikke noe til trøttheten.. Kjenner jeg har begynt å lure litt...
 
Trøøøøtt. Litt uggen følelse. Er veeeeldig spent på uka som kommer nå for det var når jeg kom i uke 6 sist at symptomene virkelig slo inn som haggel. Er 5+5 i dag. Dagene går såååå treigt. Kan det være et symptom??? :p ;)
 
Føler de få symptomene jeg har hatt bare forsvinner. 5+5 i dag :/ er kanskje litt trøttere en normalt, men var mye trøttere for 3/4 dager siden.
Eneste er press/trykk følelse i magen og litt murringer av og til. Flere som har det slik?
 
Føler de få symptomene jeg har hatt bare forsvinner. 5+5 i dag :/ er kanskje litt trøttere en normalt, men var mye trøttere for 3/4 dager siden.
Eneste er press/trykk følelse i magen og litt murringer av og til. Flere som har det slik?

Har hatt lite symptomer den siste uken her. Bare trøtt, litt av og på følsomme bryster, lite matlyst, litt økt utflod og litt strekking i magen( mest om natten). Ellers er formen helt normal. Er 6+ 1 i dag
 
Idag våknet jeg opp enda kvalmere enn igår, så ligger nok noe i det. Brekninger i tillegg. Hjelp meeeeg! Haha
 
Intense brystvorter....! Baby har "fri bar" på natta... våknet med tennene i tapeten inatt :nailbiting:
 
Ble litt rot der:hilarious: han har fri bar , tar seg en pupp når han våkner ... å iløpet av natta er symptomet ømme brystvorter dukket opp, trodde jeg skulle svime av:hilarious::hilarious::hilarious:
Åååå fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy flate!!!! Bare tanken på at noen skal suge på de ømme brystvortene får meg nesten til å kaste opp... :laughing8
 
Er det flere enn meg som har følelsen av å være på båt? Jeg er ikke svimmel som i at jeg holder på å svime av, men det "sjøer" litt i hue og blikket. Litt sånn båt-følelse.
 
Er det flere enn meg som har følelsen av å være på båt? Jeg er ikke svimmel som i at jeg holder på å svime av, men det "sjøer" litt i hue og blikket. Litt sånn båt-følelse.
Nei tror ikke det.. men har veldig lett for å se "snø" når jeg reiser meg osv... det er ekkelt..
 
Føler meg fyllesyk hele dagen og litt sjøbein på meg også[emoji5]
 
Back
Topp