Symptomer!

Misunner dere som har råd til tidlig UL privat, her i huset er økonomien så trang at vi heller prøver å spare til barnevogn og slikt (baby er dyrt!). Siden det bare er min nervøsitet så blir det litt dumt å mase seg til tidlig UL gjennom fastlegen, det er en ekstrabelastning og kostnad for helsevesnet som ikke står i forhold til min situasjon føler jeg, jeg har det jo bra...

Nå burde jo mens nummer to vært her sånn ca., og jeg har enda ikke set antydninger til noe blod, så hallo! Dette går fint:) Men vææææææ! *kokko i hodet*
 
Er 9+0 i dag. Er kvalm nesten hele dagen og spyr 2-3 ganger for dag. Puppene er kjempevonde, og jeg sover mellom 12-16 timer i døgnet. Selv om det ikke synes på meg, så føler jeg meg ekstremt gravid! :p
 
Jeg blir helt bekymra her, for jeg føler meg fin som en fisk. De tendensene til kvalme og smerter jeg hadde er blitt helt borte :-S Eneste jeg kan påpeke er antydninger til oppblåst mage og fortsatt litt ømme bryst, men det kan jo være at jeg er litt heldig og de endelig vokser, jeg fyller fortsatt ikke en A-cup.

Samtidig så er rapporten fra mamma at hun følte seg superfrisk under hele svangeskapet med meg, og sist gang oppdaget jeg ikke graviditeten før i uke 8, så, vel... jeg prøver å slappe av og tenke at det går som det går og at jeg er heldig som har det bra. Men det er så leeeeenge til jeg får en bekreftelse på at den lille erta i magen faktisk er i live, jeg skulle ønske jeg følte meg mer gravid for da slapp jeg å tvile.

Signere denne
 
Jeg eeeeer så kvalm :meh: hatt hyperemisis med de to første, og kjenner igjen dette så alt for godt! Men, premien er veldig verd hver minste plage ❤️ Eller er jeg trøtt, ukonsentrert og har fryktelig treg mage. Sånn ca helt som forventet, med andre ord ;)
 
Back
Topp