Symptomer!

Vært sånn helt siden positiv test jeg, så dro på tidlig ul bare for å forsikre meg om at det var liv, og 8+4 var det liv i den lille bønna, så må jo bare være ekstremt heldige med å slippe unna kvalmen!

Ja :) de første 3 ukene mine var ikke bra, men i ettertid har formen vert ganske så bra, med unntak av trøttheten :p heldig vi :) jeg får ikke kom meg på ul før jeg er i uke 14+6, så.håper alt er bra med min også :)
 
Blitt mindre med symptomer her å... Ømme bryster/nippler er det som jeg merker mest til... Er trøtt da, men siste uken har kvalmen nesten helt forsvunnet, blir urven av og til.
 
Åååå no begynner å bli skikkelig nervøs her! Har litt stikking på sida, kjennes ut som sting :/ er de normalt?!
 
Ja men gir de seg hos deg fort?! Eg føle at vis eg går eller site på sofa so har eg sting på sida, litt vondt når eg trykke og de gir seg ik:/
Jeg og har stikking på den ene siden idag, spesielt når jeg sitter/ligger på sofaen. Kommer og går I ett.
 
Tror kvalmen er kommet for fullt nå :( har vert fin de siste ukene, våkna igår og var kvalm og idag er jeg mye verre..ikke lett å være på jobb nå.. :p
 
Mina har också mer eller mindre försvunnit. Så det är lite skummelt , men det ska tydligen vara helt normalt efter vad man läst på nätet . Så jag väljer å tro att allt är som det ska vara.
Har ultraljud på måndag kl 09:00 förväntar och se att allt är som det ska :)

Är du osäker så boka ett ultraljud, men allt är nog som det ska :)
Hvordan gikk ultralyden? Er spent! :)
 
6+6 i dag . Morgenkvalme , ømme bryst og strekkinger innimellom. Sulten på natta.
 
Store, ømme bryst, TRØTT hele tiden, kvalm, og kastet opp for første gang i dag. Kjipt å ha det slik, men på den annen side litt godt også. Har hatt noen blødninger og er redd for SA, og symptomene kan kanskje tale for at det fortsatt er liv..

Ikke lett å være til stede for min svært så aktive 2-åring om dagen :(
 
7+6 i dag, og kvalmen har vært verre de siste dagene. Tror det bare er et spørsmål om tid før jeg begynner å kaste opp hvis det fortsetter sånn her. Men heldigvis ikke så dårlig på dagtid lenger, kvalmen er liksom mest konsentrert på kvelden. Ellers har jeg fortsatt ømme pupper og murringer i magen, men dette har roet seg litt siste uka. Går veldig opp og ned på symptomer hos meg. Ene dagen er jeg kjempeplaget, neste dagen kjenner jeg (nesten) ikke at jeg er gravid :p
 
Heilt forferdelige å komma so langt som veke 19+3 og so får du beskjed at hjarte har slutta for noko daga sida:( Eg har time den 18 august! Tida går so seint! Har tatt ei blodprøve på torsdag men har ik fått svar enda:/ ringe på mandag og høyre me dei :)

Jeg har også time 18 august. Det føles som en evighet til!!
Kan jeg spørre hvorfor du har tatt blodprøve?

Krysser fingre og tær for at alle spirene klorer seg fast til mars:happy:
 
Jeg har også time 18 august. Det føles som en evighet til!!
Kan jeg spørre hvorfor du har tatt blodprøve?

Krysser fingre og tær for at alle spirene klorer seg fast til mars:happy:

Eg er veldig redd at eg skal miste igjen, og for å roa meg ned so tar eg blodprøver for å måle hcg :) Høyres sikkert ut som ei drama quin men de har me at eg mista eit barn og de er ein av de værste eg har opplevd i mitt liv.
 
I de siste 2 dagane so har eg ik kasta opp, noko eg begynne å bli bekymra her siden har kasta opp i fra veke 5, kvar einaste dag! Einaste symptomer eg har no er litt ømme pupper berre :/ Er de fleire som opplever at symptomene forsvinner ?
Hadde det sånn både forrige svangerskap og nå. Alt gikk fint forrige gang, så da regner jeg med at alt er bra nå også:) Merker et lite snev av bekymring, men prøver å skyve det vekk.. Bekymringa er vel en del av pakka det også:)
 
Jeg er litt motsatt, har begynt å kaste opp nå (litt av og på en ukes tid)... Har vært uggen lenge, men klart å holde det inne :p Er 8+4 i dag. Syns det er grusomt å kaste opp!!
 
Jeg blir helt bekymra her, for jeg føler meg fin som en fisk. De tendensene til kvalme og smerter jeg hadde er blitt helt borte :-S Eneste jeg kan påpeke er antydninger til oppblåst mage og fortsatt litt ømme bryst, men det kan jo være at jeg er litt heldig og de endelig vokser, jeg fyller fortsatt ikke en A-cup.

Samtidig så er rapporten fra mamma at hun følte seg superfrisk under hele svangeskapet med meg, og sist gang oppdaget jeg ikke graviditeten før i uke 8, så, vel... jeg prøver å slappe av og tenke at det går som det går og at jeg er heldig som har det bra. Men det er så leeeeenge til jeg får en bekreftelse på at den lille erta i magen faktisk er i live, jeg skulle ønske jeg følte meg mer gravid for da slapp jeg å tvile.
 
Jeg blir helt bekymra her, for jeg føler meg fin som en fisk. De tendensene til kvalme og smerter jeg hadde er blitt helt borte :-S Eneste jeg kan påpeke er antydninger til oppblåst mage og fortsatt litt ømme bryst, men det kan jo være at jeg er litt heldig og de endelig vokser, jeg fyller fortsatt ikke en A-cup.

Samtidig så er rapporten fra mamma at hun følte seg superfrisk under hele svangeskapet med meg, og sist gang oppdaget jeg ikke graviditeten før i uke 8, så, vel... jeg prøver å slappe av og tenke at det går som det går og at jeg er heldig som har det bra. Men det er så leeeeenge til jeg får en bekreftelse på at den lille erta i magen faktisk er i live, jeg skulle ønske jeg følte meg mer gravid for da slapp jeg å tvile.
Förstår hur du känner dig , har inte så speciellt med symptomer jag heller .
Men det ska vara normalt att det avtar i den här tiden. Fick se h*n på ultraljud i går och allt var fint .
Tänk positiv, så länge det inte är något blod och smärta så har h*n det bra :)

Lättare sagt än gjort ..Ja vet :)
 
Back
Topp