Håp2016
Elsker forumet
Vært sånn helt siden positiv test jeg, så dro på tidlig ul bare for å forsikre meg om at det var liv, og 8+4 var det liv i den lille bønna, så må jo bare være ekstremt heldige med å slippe unna kvalmen!
Ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært sånn helt siden positiv test jeg, så dro på tidlig ul bare for å forsikre meg om at det var liv, og 8+4 var det liv i den lille bønna, så må jo bare være ekstremt heldige med å slippe unna kvalmen!
Ja men gir de seg hos deg fort?! Eg føle at vis eg går eller site på sofa so har eg sting på sida, litt vondt når eg trykke og de gir seg ik:/Ja
Det jag har känt igenom hela graviditeten hittills ..till och från![]()
Jeg og har stikking på den ene siden idag, spesielt når jeg sitter/ligger på sofaen. Kommer og går I ett.Ja men gir de seg hos deg fort?! Eg føle at vis eg går eller site på sofa so har eg sting på sida, litt vondt når eg trykke og de gir seg ik:/
Ja dom kommer å går. Stannar bara i några sekunderJa men gir de seg hos deg fort?! Eg føle at vis eg går eller site på sofa so har eg sting på sida, litt vondt når eg trykke og de gir seg ik:/
Hvordan gikk ultralyden? Er spent!Mina har också mer eller mindre försvunnit. Så det är lite skummelt , men det ska tydligen vara helt normalt efter vad man läst på nätet . Så jag väljer å tro att allt är som det ska vara.
Har ultraljud på måndag kl 09:00 förväntar och se att allt är som det ska
Är du osäker så boka ett ultraljud, men allt är nog som det ska![]()
Skrev d i en annan trådHvordan gikk ultralyden? Er spent!![]()
Heilt forferdelige å komma so langt som veke 19+3 og so får du beskjed at hjarte har slutta for noko daga sidaEg har time den 18 august! Tida går so seint! Har tatt ei blodprøve på torsdag men har ik fått svar enda:/ ringe på mandag og høyre me dei
![]()

Jeg har også time 18 august. Det føles som en evighet til!!
Kan jeg spørre hvorfor du har tatt blodprøve?
Krysser fingre og tær for at alle spirene klorer seg fast til mars![]()
Hadde det sånn både forrige svangerskap og nå. Alt gikk fint forrige gang, så da regner jeg med at alt er bra nå ogsåI de siste 2 dagane so har eg ik kasta opp, noko eg begynne å bli bekymra her siden har kasta opp i fra veke 5, kvar einaste dag! Einaste symptomer eg har no er litt ømme pupper berre :/ Er de fleire som opplever at symptomene forsvinner ?
Förstår hur du känner dig , har inte så speciellt med symptomer jag heller .Jeg blir helt bekymra her, for jeg føler meg fin som en fisk. De tendensene til kvalme og smerter jeg hadde er blitt helt borte :-S Eneste jeg kan påpeke er antydninger til oppblåst mage og fortsatt litt ømme bryst, men det kan jo være at jeg er litt heldig og de endelig vokser, jeg fyller fortsatt ikke en A-cup.
Samtidig så er rapporten fra mamma at hun følte seg superfrisk under hele svangeskapet med meg, og sist gang oppdaget jeg ikke graviditeten før i uke 8, så, vel... jeg prøver å slappe av og tenke at det går som det går og at jeg er heldig som har det bra. Men det er så leeeeenge til jeg får en bekreftelse på at den lille erta i magen faktisk er i live, jeg skulle ønske jeg følte meg mer gravid for da slapp jeg å tvile.