Symptomer

Mensmurringene har avtatt her og jeg er bekymret :sad010
Har fremdeles skikkelig ømme pupper, men har skjønt at man fremdeles kan ha symptomer selv om man har en MA...
Kanskje livmora di bare har nådd den størrelsen dem trenger akkurat nå, at den ikke trenger å strekke seg mer for øyeblikket? Symptomer kommer og går, behøver ikke bety noe fra eller til :-)

Mensmurringene har avtatt her og jeg er bekymret :sad010
Har fremdeles skikkelig ømme pupper, men har skjønt at man fremdeles kan ha symptomer selv om man har en MA...
Murringer varer ikke til evighet. Jeg synes det var greit at de bare avtatt, fikk hele tida følelsen at mensen er på vei. Jeg er samme som deg, når symptomene avtar, blir jeg beskymret. Men som min mann sier hver gang er jeg beskymret: sannsynligheten for å gå bra er mye mer enn ellers. :-)

I 6 uke, har vært mye små kvalm de første 2-3 ukene, men det er blitt bedre. Nå er merker jeg det på puppene, noe stikking og mensmurring, og veldig trøtt!!

:bag::smiley-angelic005
Kanskje livmora di bare har nådd den størrelsen dem trenger akkurat nå, at den ikke trenger å strekke seg mer for øyeblikket? Symptomer kommer og går, behøver ikke bety noe fra eller til :)
Det er mulig jeg bare har blitt vant til det, for etter å ha kjent litt mer etter i dag så har jeg fremdeles følelsen av at mensen skal komme, og det stikker til på sidene av og til.
Når man først har satt seg fast på en tanke... :bag:

5+1 tidvis murringer, ømme bryster, oppblåst mage, fryktelig trøtt, tørst og tissetrengt! Tidvis kald og særlig frysen etter måltid.
I tillegg har jeg de siste 3 nettene våknet opp klissvåt, nattesvette! Håper det har tenkt å gi seg!?

Er utrolig kvalm! Har ikke matlyst og orker ikke å spise noe. :wtf:Vet at det er for en god sak, men det er jo litt slitsomt likevel da :shy:

Gurimalla så dårlig jeg har vært de siste to ukene. Kvalm, slapp, null energi og trøtt! Gleder meg til de første 12 ukene er over! 4 igjenn :D
Noen andre som egentlig gleder seg litt over symptomene? Er kvalm, trøtt som en strømpe, har såre brystvorter og en fæl smak i munnen. Allikevel kan jeg ikke la være å fryde meg over det, for en fascinerende kropp vi har :-D

Noen som har blitt plutselig dårlig i magen? Småkvalm og til tider svimmel?
Er det noen som IKKE har ømme bryst i uke 4 forresten?

Back
Topp