Symptomer

Ingen symptomer her enda. Men slik var det i forrige svangerskap også, tegnene kommer tidsnok. :P Muligens noe trøttere enn vanlig, men det er nok helst fordi minstemann velsigna meg med 4 timer søvn i natt. :dead:

Har blitt så ekstremt kvalm de siste to dagene, måtte ringe jobben idag og si at jeg ikke kommer :-/ har diabetes og ikke får i seg mat da er en dårlig kombinasjon da med jobb i butikk.

Jeg fant en liste med 17 symptomer for graviditet, og jeg hadde alle bortsett fra én, og det var å være varm Så her herjer det godt i kroppen

Merker svært lite.. Kommer noen murringer i korsrygg og mage innimellom. Er kanskje litt trøttere enn vanlig :-P

Svært få sympomer her også. Er noe mere trøtt enn ellers, men det kan også skyldes en noe mer hektisk hverdag med jobbing, bachelorskriving, jobbsøking og trening. Som førstegangsgravid blir jeg nesten bekymra av så få symptomer, men får vel nyte det så lenge jeg kan :p

Trøtt, kvalme som kommer og går (verst når jeg jobber mye eller lukter noe spesielt) , ømme nipler, mensmurringer, kviser:bored:..Kvalmen kom som lyn fra klar himmer forrige uke (5+4) og endte opp med oppkast to dager på rad. Så roet det seg og nå er jeg bare småkvalm innimellom :D:D

Utenom ømme bryster, litt mensensmerter og oppblåshet så er det ikke så mye jeg merker Er bare 4+2 uker på vei, så kan vel forvente å mørke mer om noen uker. Kanskje jeg da og forstår mer at jeg faktisk er gravid;)

Noen flere som har sånne ilinger nedi "høna", sorry kom ikke på et bedre ord :-P

Jeg fant en liste med 17 symptomer for graviditet, og jeg hadde alle bortsett fra én, og det var å være varm Så her herjer det godt i kroppen

Sniker fra oktober. Sikker på at du ikke er varm, jeg kjente det ikke før jeg la merke til hvor kald sambo plutselig var.

Jeg har mye tak i livmora i dag. Ikke samme følelse som stikkingen for to uker siden. Flere med samme?

Sniker fra oktober. Sikker på at du ikke er varm, jeg kjente det ikke før jeg la merke til hvor kald sambo plutselig var.
Jepp, får ikke komme med henda mine nære han fordi de er så kalde :p Men innimellom kan det komme en hetetokt :)

Jepp, får ikke komme med henda mine nære han fordi de er så kalde :p Men innimellom kan det komme en hetetokt :)

Ja temperaturen vil nok variere. Blodtrykket er gjerne noe lavere mens blodårene utvider seg for å ta imot mer blod senere, det bidrar sikkert til at du blir kald.

Svimmel!! :confused:
Huttetu, dette var nytt. Fryktelig ubehagelig...
Ellers har jeg også kjent disse ilingene "der nede".

Mensmurringene har avtatt her og jeg er bekymret :sad010
Har fremdeles skikkelig ømme pupper, men har skjønt at man fremdeles kan ha symptomer selv om man har en MA...

Back
Topp