Symptomer

mariposa

Flørter med forumet
Desemberglede 2015
Noen andre som egentlig gleder seg litt over symptomene? Er kvalm, trøtt som en strømpe, har såre brystvorter og en fæl smak i munnen. Allikevel kan jeg ikke la være å fryde meg over det, for en fascinerende kropp vi har :-D

Er bare trøtt jeg, litt stikkinger i livmoren, litt ømme bryster. Er litt engstelig for å miste siden jeg ikke har noen symptomer:wideyed: er bare 4+1. Håper symptomene kommer snart:angelic:

Ja faktisk :) hadde vært rart å være gravid uten å merke det , har vonde pupper og er kvalm til og fra + "dagen derpå" i munnen :p men er faktisk glad for at det er sånn :) selvom de stikkingene i livmoren er litt plagsomt til tider :p

Vi har prøvd så lenge, og lykkes endelig ved første prøverørsforsøk med ICSI, så jeg fryder meg virkelig også over alle symptomer! :smiley-bounce022

Er stuptrøtt hele tiden, har fått dobbelt så store bryster allerede, veldig følsomme brystvorter, mild kvalme som kommer og går, tørst og stadig på toalettet for å tisse! Er i tillegg mye mer følsom enn vanlig! Både glede, sinne og tristhet føles på om dagen haha! Har også svake murringer innimellom..

Koser meg med alt! Så skjønner godt du også gjør det. Kroppen er fantastisk!

Er kjempe trøtte, små kvalm, mye murringer i magen (litt skummelt) ømme bryster og metall smak i munnen :) er godt å kjenne at det er noe på gang:) men hadde så og si ingen symptomer i forrige svangerskap og det gikk jo veldig bra det og:)

Noen andre som egentlig gleder seg litt over symptomene? Er kvalm, trøtt som en strømpe, har såre brystvorter og en fæl smak i munnen. Allikevel kan jeg ikke la være å fryde meg over det, for en fascinerende kropp vi har :-D

Jeg er 6 uker i dag, og kvalmen kom på slaget 6 uker :)

Er bare trøtt jeg, litt stikkinger i livmoren, litt ømme bryster. Er litt engstelig for å miste siden jeg ikke har noen symptomer:wideyed: er bare 4+1. Håper symptomene kommer snart:angelic:
Ingen symptomer er like normalt som å ha mange symptomer :) kos deg med graviditeten du ;)

Jeg har ømme pupper, er veldig trøtt, treig mage og føler meg kvalm og uggen :)

Har ikke vært kvalm men er såå trøtt. Ømme boobs og humørsvigninger, og såklart uteblivende TR som er det sykeste "tegnet" synes jeg siden man er så vant til å ha det og har hatt det hele livet :P

Synes jeg fikk symptomer veeeeldig tidlig.
Menssmerter og tyngdefølelse nederst i magen, samt hoftevondt var de første tegn.
Så kom trøtthet, ømme pupper og kvalmebølger.
Og forventet mens er ikke før i morgen o_O

Jeg har hatt litt mensensmerter, vært utrolig trøtt og hatt ømme pupper, som også har blitt større.
Hadde en periode med litt strekere smerter om kveldene, som varte i 5-15 min om gangen. Det virket som luftsmerter, og løs mage. Tror det kom av at magen plutselig begynte å reagere på veldig sterk mat/chilli.

Last edited:

Helt enig! Fikk positiv test i dag, men har kjent på trøttheten en stund allerede..
Skal nok tåle det meste bare kvalmen holder seg unna.

I dag våknet jeg til en sterk kvalme og trodde jeg skulle spy, men det skjedde inne.. Er 5+3 i dag, tenker at kanskje kvalmen blir sterkere etter hvert? Håper ikke det da :P

Her har det variert litt. Noen dager er kvalmen der, men absolutt til å leve med andre dager kjenner jeg ikke noe.

En god del stikninger på høyre side, og de siste dagene mer og mer strekninger.

Håper, håper, håper å slippe unna kvalmen fra sist svangerskap - da var jeg satt utav ekstrem kvalme. Mistet 12 kg på 8 uker. ( effektiv slanking, men ikke så behagelig:-))

Her har det vært en del murringer. I tillegg er kvalmen så smått begynt å melde seg men absolutt til å overleve med. Det verste er nok den trege magen :S

Det aller sikreste symptomet på graviditeten er nok navnediskusjonen mannen har begynt allerede

Jeg er 5+2 idag☺️ Jeg merker ingenting omtrent. Bare litt ømme bryster og litt mere trøtt enn vanlig☺️ Jeg blir også svimmel av og til.. Er det normalt?

5+0 idag:-D jeg er sykt kvalmen hele døgnet, absolutt ingen matlyst, småømme brystet å mye stikking å strekking ved livmoren(har vært slik i 2uker alt)...nye nå er vondt i bekkenet, akkurat som sist:-/

5+2 i dag. Har generelt lite symptomer. Litt ømme bryster, treg mage og blir av og til svimmel. Håper det er like normalt som dere andre med symptomer. :-)

Back
Topp