Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JA! Fikk en lyskestrekk da jeg reiste meg litt fort fra sofaen igår (overkant fragile..) og har kjent det siden! Har merket bekkenproblematikk bak ved halebeinet og inn i låret en stund, men ingenting foran.Har hatt mye murringer frem til nå (8+1) men det har avtatt veldig nå, men har begynt å verke i lysken ! Er det flere en meg ?
Huff :/ håper det ikke låser seg for deg da! Er første svangerskapet mitt, så alt er nyttJA! Fikk en lyskestrekk da jeg reiste meg litt fort fra sofaen igår (overkant fragile..) og har kjent det siden! Har merket bekkenproblematikk bak ved halebeinet og inn i låret en stund, men ingenting foran.
Ja, det er ømt over symfysen og stikker nedover i lysken og ut i og bak hoftene. Men var svært plaget m bekkenløsning m nr 2 og 3, så ikke annet enn jeg forventetHar hatt mye murringer frem til nå (8+1) men det har avtatt veldig nå, men har begynt å verke i lysken ! Er det flere en meg ?
Jeg har mindre nå en jeg hadde i uke 6, da var voksesmertene mye sterkere ! Men er mer mer kvalm nå da (uke 9) men har fortsatt veldig lite symptomer6+3 i dag:
Litt uggen, småkvalm innimellom, TRØTT, masse kviser, litt hodepipne, ligamentsmerter. Alt i alt lite symptomer synes jeg. Sist var det verre, men det kommer kanskje om en uke eller to?
Ømme brystvorter, murring i mage og litt i lysken, veldig tørst og nyser mye. Litt vell hormonell om dagensymptomene varierer litt fra dag til dag 7+1
ellers tipp topp form
Flere som har mindre voksesmerter i uke 9? Har avtatt veldig med meg nå! Vet ikke om jeg liker det , selv om det er deilig å slippe