SymptomeR! :)

6 uker.
-veldig, veldig trøtt
-kvalm
-konstant sulten
-ømme pupper
-mensmurringer

6+0

Nå kom
- Ømme pupper
- Avsmak mot kaffe (og andre ting som lukter ekkelt)

Ellers
- Treg mage
- Hyppige toalettbesøk
- Trøtt
- Litt vondt i korsryggen

Har hatt mye murringer frem til nå (8+1) men det har avtatt veldig nå, men har begynt å verke i lysken ! Er det flere en meg ?

Har hatt mye murringer frem til nå (8+1) men det har avtatt veldig nå, men har begynt å verke i lysken ! Er det flere en meg ?
JA! Fikk en lyskestrekk da jeg reiste meg litt fort fra sofaen igår (overkant fragile..) og har kjent det siden! Har merket bekkenproblematikk bak ved halebeinet og inn i låret en stund, men ingenting foran.

JA! Fikk en lyskestrekk da jeg reiste meg litt fort fra sofaen igår (overkant fragile..) og har kjent det siden! Har merket bekkenproblematikk bak ved halebeinet og inn i låret en stund, men ingenting foran.
Huff :/ håper det ikke låser seg for deg da! Er første svangerskapet mitt, så alt er nytt :)

8+3:
- følsomme brystvorter
- veldig forsterket luktesans! (Gikk bak to utenlandske damer i dag, de luktet så sterkt av mat/røkelse at jeg nesten brakk meg, sambo kjente ingenting)
- ligamentsmerter så og si hele dagen
- noe vondt i korsryggen
- er konstant sulten og tørst
- avsmak mot kaffe. Har lyst på, men klarer ikke smaken
-kviser

Last edited:
Ja, det er ømt over symfysen og stikker nedover i lysken og ut i og bak hoftene. Men var svært plaget m bekkenløsning m nr 2 og 3, så ikke annet enn jeg forventet :-p Aldri hatt det over symfysen før da- kjennes ut som et jevnt, ømt trykk. Er 6+3 og det begynte vel i for ei uke siden ca.

Uke 7
*Tett neste

*Ømme bryster

*Humørsvigninger ( har jeg sett for meg noe også blir det ikke sånn, ja da får de ofte høre)

*Alltid sulten (men aldri matlyst)

*Kvalm om morgenen og ettermiddagen.

*Brekker meg hver gang magen blir for tom.

*Kunne sove hele dagen, så legger meg kl 21.00 hver kveld

6+3 i dag:

Litt uggen, småkvalm innimellom, TRØTT, masse kviser :angry1 , litt hodepipne, ligamentsmerter. Alt i alt lite symptomer synes jeg. Sist var det verre, men det kommer kanskje om en uke eller to?

6+3 i dag:

Litt uggen, småkvalm innimellom, TRØTT, masse kviser :angry1 , litt hodepipne, ligamentsmerter. Alt i alt lite symptomer synes jeg. Sist var det verre, men det kommer kanskje om en uke eller to?
Jeg har mindre nå en jeg hadde i uke 6, da var voksesmertene mye sterkere ! Men er mer mer kvalm nå da (uke 9) men har fortsatt veldig lite symptomer :)

Ja, det er egentlig kvalmen jeg venter på. Sist var jeg veldig kvalm, så det er rart å bare være litt kvalm innimellom nå. Kom på et par andre ting da, er mye svimmel og har litt ømme pupper. Har også mistet lysten på kaffe. Det kom like tidlig denne gangen som de andre gangene. Jeg drikker vanligvis rundt 4 kopper kaffe pr dag, nå drikker jeg en halv... xsmile8

Trodde aldri det skulle skje, men har heller ikke noe lyst på kaffe :)

9+2 . Mye kvalm, litt vonde bryst, ofte sulten, humørsvingninger så det holder(stakkars sambo), kløende mage, litt vond korsrygg, trøtt, vimsete! :)

7+2
ømme bryster (blitt mye større)
konstant kvalm
ekstremt trøtt
vondt nederst i ryggen
sensetiv for lukter
oppblåst på kvelden spesielt

det jeg kommer på i farta nå :)

Flere som har mindre voksesmerter i uke 9? Har avtatt veldig med meg nå! Vet ikke om jeg liker det , selv om det er deilig å slippe

8 pluss 4-
Mye kvalm , spesielt etter at jeg har stått opp, blir sulten eller stresser
Oppblåst
Trøtt og sliten
Ømme bryst, kjempevondt hvis noen kommer borti :eek:
Hodepine som kommer og går
Tidvis søvnløshet, om natta….om dagen er jeg dødstrøtt!!

Ømme brystvorter, murring i mage og litt i lysken, veldig tørst og nyser mye. Litt vell hormonell om dagen :) symptomene varierer litt fra dag til dag 7+1 :) ellers tipp topp form

Jeg nyser også mye, trodde bare det var meg :)

9+3i dag.
-kvalm- hjelper å spise annen hver time. Spiser i løpet av dagen så mye at jeg blir kvalm av det også. 40% sykmeldt.
- ikke lyst på kjøtt, fisk, sterk mat, hvitløk, godteri. Spiser kun knekkebrød/polarbrød med banan eller syltetøy på. Vil helst ha grøt eller pannekaker til middag.
- trett
- ømme bryster
- halsbrann
- oppblåst

9+3...

Av symptomer har jeg:
- ømme pupper, men ikke så ømme som de var før...
- større pupper
- ligasmerter
- nyser ofte og små tett i nesa
- luktesans på nivå som en sporhund
- hissig (stakkars mannen)
- litt småkvalm på morran om jeg er tidlig oppe
- ikke all mat som frister mer :(

Flere som har mindre voksesmerter i uke 9? Har avtatt veldig med meg nå! Vet ikke om jeg liker det , selv om det er deilig å slippe

Samme her! Er heller ikke helt sikker på at jeg liker det, men det er visst normalt. Men det er vel det meste.. :)

Back
Topp