Symptomer

Er 6+1 i dag, her er symptomene sykt vonde pupper, kvalme som kommer og går, hodepine, sinnsykt trøtt hele tida i tillegg har jeg mensmurringer på venstre side og på venstre side i korsryggen.. Verker litt.. Så litt bekymra for det, noen andre?

Helt likt iforhold til verken i venstre side både fremme og bak. Bevegelse er stikkordet for meg, sitter jeg mye en dag verker det mye, er jeg litt aktiv går det litt bedre. (7+1).
 
Stakkers deg <3 hvordan var søvnerytmen før du ble gravid ? Jeg er sann som kan sove i 12 timer tilvanlig


12 timer høres ut som en drøm nå!! :) jeg sov 7-8 timer i strekk før, sjeldent hatt søvnproblemer. Kanskje under stress. Men er da ikke stressa nå... Og nå er kl 18.40 og jeg ser stjerner... Hvordan er din søvn nå - blitt bedre eller? Og hvor lang på vei er du?
 
Blir skikkelig kvalm når jeg er sulten jeg, og blir jeg alt for mett så kommer også kvalmen. Flere som kjenner på dette? Skal ikke være lett ;-p
 
Blir skikkelig kvalm når jeg er sulten jeg, og blir jeg alt for mett så kommer også kvalmen. Flere som kjenner på dette? Skal ikke være lett ;-p
Samme her! Må spise før jeg blir ordentlig sulten ellers blir jeg kjempekvalm. Også blir jeg fort mett og har ikke matlysten jeg pleier å ha.
 
Holdt på å spy i stad da gubben åpnet kjøleskapet!! fytti grisen!!
 
Samme her! Må spise før jeg blir ordentlig sulten ellers blir jeg kjempekvalm. Også blir jeg fort mett og har ikke matlysten jeg pleier å ha.

Akkurat det samme her! Kvalm når jeg er mett, kvalm når jeg er sulten. Kroppen "graderer" på en måte ikke lenger - plutselig sulten! Plutselig mett! :p
 
Sulten hele tiden! Jeg som vanligvis spiser 1-2 ganger daglig, veldig uvant. Utrolig vondt i puppene, og kjenner stikkinger/murringer i magen. Ellers veldig bra :)
 
Jeg er fersking på gravidfronten. Og lurer veldig på om det er flere enn meg som IKKE har halsbrann??
Har aldri opplevd det. Venter på en måte på det :)
 
Åh hjelp, dame med ekkel parfyme på bussen i dag. Mann som røyket rett ved siden av meg, og generell "dritt lukt" overalt. Den der luktesnsen har virkelig kicket inn sammen med uggenhet og morgenkvalmen i dag :/
 
Jeg er fersking på gravidfronten. Og lurer veldig på om det er flere enn meg som IKKE har halsbrann??
Har aldri opplevd det. Venter på en måte på det :)

Ikke vent på det!!! Hver glad for hver dag du slipper.. Det er rett og slett det verste! Sure oppstøt som blir liggende i halsen så det svir over lenger tid.. :p
 
Åh hjelp, dame med ekkel parfyme på bussen i dag. Mann som røyket rett ved siden av meg, og generell "dritt lukt" overalt. Den der luktesnsen har virkelig kicket inn sammen med uggenhet og morgenkvalmen i dag :/

Lukte og smaksansen er festelig når man er gravid :p
Jeg klarer ikke åpne kjøleskapet lenger.. :p
 
Ikke vent på det!!! Hver glad for hver dag du slipper.. Det er rett og slett det verste! Sure oppstøt som blir liggende i halsen så det svir over lenger tid.. :p
Så bra:) det virker ut som om halsbrann er det symptomet som ALLE får. Så ble jo litt bekymra..
 
Så bra:) det virker ut som om halsbrann er det symptomet som ALLE får. Så ble jo litt bekymra..
Det er jo individuelt , har mange venninner som har fått barn siste året , og alle har hatt forskjellige symptom :) jeg har ikke halsbrann , er egentlig nesten helt symptomfri , bortsett får murring i magen og ømme bryst , og blitt endel mer homonell :) er i uke 7 , la det vare :)
 
For tiden er jeg bare litt småkvalm/uggen. Litt murring i magen/ryggen. Og TRØTT:rolleyes:
 
Back
Topp